Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για τα αδιαφανή κριτήρια διανομής της κρατικής χρηματοδότησης προς τα ΜΜΕ στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», μετά τις αποκαλύψεις ότι άγνωστες ή ανενεργές ιστοσελίδες έλαβαν αξιοσημείωτα ποσά, την ώρα που η κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα τη σχετική λίστα.
Πλέον, το αντίκτυπο αυτής της κατάστασης έφτασε και στην κυβερνητική παράταξη, προκαλώντας αιχμές και εκ των έσω, οι οποίες εκφράζονται πλέον και δημοσίως.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Καθημερινής, η οποία σημειώνει, μεταξύ άλλων, στο κύριο άρθρο της:
«Οταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Ελληνα φορολογουμένου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες. Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μη δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται. Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.».