Tο μότο της καμπάνιας της «Marketing Greece», «greek summer is a state of mind», εμφανίζεται ελαφρώς παραλλαγμένο και στο βιβλίο του διαφημιστικού μηνύματος της εταιρίας καλλυντικών ως «summer is a state of mind».
«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το “μεγαλειώδες” project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!», σημειώνει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, καθώς το μότο της καμπάνιας της «Marketing Greece», «greek summer is a state of mind», εμφανίζεται ελαφρώς παραλλαγμένο και στο βιβλίο του διαφημιστικού μηνύματος της εταιρίας καλλυντικών ως «summer is a state of mind».
Παράλληλα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει ότι «ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη».
Τέλος, ο εκπρόσωπος Τύπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογραμμίζει ότι «την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το “επιτελικό κράτος” του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας».