Οι τηλεφωνικές εταιρείες χρυσοχρεώνουν τις εργασίες με Τράπεζες και άλλες υπηρεσίες

Μας γράφει πολίτης για ένα πολύ σοβαρό θέμα που έχει προκύψει μετά το lock-down λόγω κορωνοϊού. Πολλοί πελάτες τραπεζών, στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν με αυτές, κάλεσαν στα δηλωμένα εξαψήφια νούμερα εξυπηρέτησης. Όπως είναι λογικό, τα τηλεφωνικά κέντρα υπερφορτώθηκαν και οι χρόνοι αναμονής ήταν μεγάλοι. Σε πολλές τράπεζες, τα σταθερά, δεκαψήφια τηλέφωνα δεν λειτουργούσαν. Οι πολίτες ήταν ουσιαστικά αδύνατο να εξυπηρετηθούν σε υποκαταστήματα για θέματα όπως η ανάκτηση ή η απόκτηση νέων κωδικών web banking, οι δοσοληφίες μέσω phone banking κ.α., Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, είναι πως πάρα πολλοί καταθέτες, τόσο επαγγελματίες όσο και ευπαθείς ομάδες που έπρεπε να περιορίζουν ως και να μηδενίζουν τις μετακινήσεις τους, είδαν τους τηλεφωνικούς λογαριασμούς τους να έρχονται με υπέρογκα ποσά, λόγω της τιμολογιακής πολιτικής των εταιρειών τηλεφωνίας.

Βέβαια, το θέμα δεν περιορίζεται μόνο στις τράπεζες αλλά και σε τηλεφωνικές κλήσεις σε εξαψήφια προς άλλους ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς (π.χ. ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ, καταστήματα λιανικής κ.α.), τα οποία οι πάροχοι τηλεφωνίας τα τιμολογούν ως πενταψήφια με χρεώσεις κοντά στο μισό Ευρώ ανά λεπτό κλήσης, χωρίς να υπολογίζουμε τους πρόσθετους φόρους στον λογαριασμό.

Κατά πόσο είναι ηθικό – όσο κι αν οι εκπρόσωποι των εταιρειών, των παρόχων τηλεφωνίας και των τραπεζών ισχυρίζονται πως είναι νόμιμο – σε αυτή την περίοδο που διανύουμε και μας μαστίζει ένα πρωτόγνωρο κύμα οικονομικής και επαγγελματικής δυσπραγίας, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών να απαιτούν την είσπραξη αυτών των ποσών και έπειτα να διαφημίζουν την εταιρική και κοινωνική τους υπευθυνότητα;

Κατά πόσο είναι ηθικό, μετά από το πρώτο κύμα καταγγελιών, οι τράπεζες και οι εταιρείες που εξυπηρετούν τους πελάτες τους μέσω εξαψήφιων αριθμών να αλλάζουν τις ιστοσελίδες επικοινωνίας τους και να εμφανίζουν ΜΟΝΟ σταθερά δεκαψήφια για την εξυπηρέτηση του κοινού;

Πώς προτίθεται το κράτος να διευθετήσει αυτές τις δυσανάλογα μεγάλες επιβαρύνσεις προς τους πολίτες του και μάλιστα για υπηρεσίες οι οποίες ΜΟΝΟ τηλεφωνικά μπορούσαν να αντιμετωπιστούν;

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί