Ανακοίνωση εξέδωσε ο βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Μανώλης Θραψανιώτης, σχετικά με τις δηλώσεις Γεραπετρίτη για τα νέα Πανεπιστημιακά Τμήματα.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή του αναφέρει:
Στην συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής στις 24/04 σε επίπεδο αρχηγών, ο Υπουργός Επικρατείας κ. Γεραπετρίτης εκπροσώπησε τον απόντα πρωθυπουργό στην συζήτηση για την τηλεκατάρτιση των ελεύθερων επαγγελματιών.
Σε παρατήρηση του Ευκλείδη Τσακαλώτου ότι το πρώτο πράγμα που κατάργησε η ΝΔ ήταν τα διετή τμήματα σπουδών όπου μπορούσαν να έχουν πρόσβαση οι απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η απάντηση του Υπουργού Επικρατείας όπως καταγράφεται στα πρακτικά της Βουλής είναι:
“…Δεύτερον, να σας θυμίσω ότι το πρώτο που έκανε η Κυβέρνηση, σε σχέση με τα εκπαιδευτικά, δεν ήταν ότι κατάργησε τα διετή. Το πρώτο που έκανε ήταν ότι κατάργησε τριάντα επτά νέα τμήματα, τα οποία έγιναν παραμονή των εκλογών, με βουλευτικές τροπολογίες, πέντε λεπτά πριν από την ψήφιση εκπαιδευτικών νομοσχεδίων. Αυτά τα οποία έγιναν για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους…”.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την τοποθέτηση είναι πολύ σοβαρά:
- Είναι η θέση του Υπουργείου Παιδείας, αυτή που εξέφρασε ο κ. Γεραπετρίτης ;
- Η περίφημη “αξιολόγηση”, είναι η κατάργηση των πανεπιστημιακών τμημάτων, μεταξύ των οποίων και του Λασιθίου;
- Αν είναι, τότε ο Υφυπουργός κ. Διγαλάκης τι ακριβώς διαβεβαιώσεις έδινε στην συνάντηση με τους εκπροσώπους του νομού Λασιθίου πριν τρεις μήνες, παρουσία του κ. Πλακιωτάκη ;
- Ποιες άραγε προεκλογικές σκοπιμότητες και εκλογική πελατεία εξυπηρετούσε η ικανοποίηση ενός πάγιου και διαχρονικού αιτήματος του νομού;
- Συμμερίζεται ο κ. Πλακιωτάκης την άποψη του Υπουργού Επικρατείας; Αν ναι, γιατί υπερθεμάτιζε στην συνάντηση ότι πρέπει να “διπλώσουν” (!) τα τμήματα σε Ιεράπετρα και Σητεία;
Είναι ώρα για ξεκάθαρες απαντήσεις από όλους. Είναι προσβολή προς τους Λασιθιώτες, όταν ο κ. Γεραπετρίτης υποστηρίζει ότι ιδρύθηκαν με τροπολογίες 5 λεπτά πριν την ψήφιση του νόμου.
Θέλουμε ο νομός να συμμετέχει ισότιμα στην ανάπτυξη και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την δημιουργία των νεοϊδρυθέντων τμημάτων ή θα εξακολουθήσει να αποτελεί αποδιοπομπαίο τράγο;