Εύσημα στην Ελλάδα, ως παράδειγμα καλής και αποτελεσματικής διαχείρισης προγραμμάτων στον τομέα των μεταφορών, έχοντας μάλιστα απορροφήσει το 100% των ευρωπαϊκών κονδυλίων, απέδωσε ο Μάθιου Γκρος, Συντονιστής του Διαδρόμου Ανατολής/Ανατολικής Μεσόγειου των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απαντώντας σε ερώτηση της Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Έλενας Κουντουρά.
Στο πλαίσιο συνεδρίασης της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού TRAN, η κυρία Κουντουρά, συντονίστρια της GUE/NGL τόνισε απευθυνόμενη στον κ. Γκρος ότι τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια η ελληνική κυβέρνηση κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες ολοκλήρωσης των έργων στις μεταφορές που θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί περισσότερο από μία δεκαετία πριν.
Για πρώτη φορά μάλιστα, όπως επισήμανε η κα Κουντουρά, εκπονήθηκε Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών με ορίζοντα το 2037, ενώ μπήκαν τα θεμέλια για την δημιουργία του νέου διατροπικού διαδρόμου πανευρωπαϊκής σημασίας μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας που θα βασίζεται στη σιδηροδρομική σύνδεση των κομβικών λιμένων των δύο χωρών (Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξανδρούπολη – Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε) με απώτερο στόχο την παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου όπου υφίσταται υψηλός κορεσμός.
Ο κ. Γκρος επιβεβαίωσε την επιτυχία της Ελλάδας και την πρόοδο των έργων και στην απορρόφηση των κονδυλίων στις μεταφορές, τονίζοντας χαρακτηριστικά όσον αφορά τον Διάδρομο Ανατολής – Ανατολικής Μεσογείου, που ξεκινάει από τη Γερμανία και καταλήγει στην Ελλάδα και την Κύπρο, ότι: «οι φάκελοι της Ελλάδας χρησιμοποιήθηκαν 100% και βλέπουμε εδώ ότι υπήρχε μία πολύ καλή και αποτελεσματική διαχείριση των προγραμμάτων, κάτι που δυστυχώς δεν ισχύει για τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς διαδρόμους».