Ενώ επί τέσσερις δεκαετίες η Κρήτη έμενε πίσω σε υποδομές και τα «μπάλωνε» με τον τουρισμό, σήμερα τρέχουν το νέο αεροδρόμιο, οι οδικοί άξονες και οι υποδομές που θα ενεργοποιήσουν την αναπτυξιακή της δυναμική, είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Βαρδάκης μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Γιώργο Τραπεζιώτη.
Σήμερα προχωράει το αεροδρόμιο στο Καστέλλι και μέχρι τέλος του χρόνου ευελπιστούμε ότι θα ξεκινήσουν τα σύνοδα έργα, είμαστε σε διαδικασία ολοκλήρωσης του Νότιου Οδικού Άξονα της Μεσσαράς, τους κόμβους της Αγίας Πελαγίας και τον πολύπαθο Βόρειο Οδικό Άξονα … στα τέλη του 2019 και το 2020 η Κρήτη θα είναι εργοτάξιο, είπε ο κ. Βαρδάκης.
«Η Κρήτη υπολειπόταν πολύ σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα στα έργα υποδομής», είπε ο κ. Βαρδάκης, τόσο το ΠΑΣΟΚ που αντιμετώπιζε το νησί ως εκλογικό κάστρο όσο η ΝΔ και οικογένειες όπως αυτή του κ. Μητσοτάκη «κυβέρνησαν τον τόπο και την Κρήτη 40 χρόνια, αλλά εάν εξαιρέσει κανείς μία περίοδο από το 1981 μέχρι το 1985 (όταν έγινε το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου και κάποια Κέντρα Υγείας), τόσα χρόνια δεν δημιουργήθηκε καμία υποδομή για την ανάπτυξη του νησιού».