Την ανοδική πορεία της ΕΛΤΑ Courier επισφραγίζει η έγκριση του ετήσιου ισολογισμού της εταιρείας, η οποία για πρώτη φορά είναι σε θέση να αποδώσει φόρο στο ελληνικό δημόσιο. Πρόκειται για την πρώτη φορά μέσα στα 18 έτη συνεχούς λειτουργίας της ΕΛΤΑ Courier που η Εταιρεία είναι σε θέση να αποδώσει φόρο στο ελληνικό δημόσιο, ύψους περίπου μισού εκατομμυρίου ευρώ, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας Αντώνης Φειδοπιάστης εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, σημειώνοντας ότι οι οικονομικές καταστάσεις της ΕΛΤΑ Courier αποδεικνύουν την κερδοφορία μας. Ο Αντώνης Φειδοπιάστης απέδωσε την ανοδική πορεία της ΕΛΤΑ Courier στις διαρθρωτικές αλλαγές που προχώρησε η εταιρεία, στον εκσυγχρονισμό τόσο των υποδομών -που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη- όσο και των παραγωγικών και πληροφοριακών συστημάτων της, καθώς και στην στροφή της όχι μόνο στον πελατοκεντρική αλλά και γενικότερα στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση. «Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό μας, πάντα με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πελάτη» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΛΤΑ Courier και διαμήνυσε: «Δεν σταματάμε εδώ. Αυτή είναι η αρχή μιας μεγάλης ανοδικής πορείας προς το μέλλον. Ήδη βρισκόμαστε στην 3η θέση και στόχος μας είναι να κατακτήσουμε ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς των ταχυμεταφορών. Τα θετικά αυτά αποτελέσματα μάς δίνουν την αισιοδοξία πως -μέσα στην επόμενη διετία- θα κατακτήσουμε τη 2η θέση, μετατρέποντας έτσι την ΕΛΤΑ Courier σε έναν από τους leaders της αγοράς».
Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Αντώνης Φειδοπιάστης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΤΑ Courier Δημήτρης Αποστολάκος παρουσίασαν στους μετόχους της εταιρείας την έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν και υπερψηφίστηκαν, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σημειώνεται πως οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (www.elta-courier.gr), μέλος του ομίλου ΕΛ.ΤΑ, ιδρύθηκε το 2000 ως συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ η οποία ξεκίνησε να προσφέρεται στην ελληνική αγορά το 1986. Δραστηριοποιείται στην αγορά των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς με περισσότερα από 800 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά και 500.000 παγκοσμίως. Όπως αναφέρει η ίδια, προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου ποιότητας, με ταχύτητα και αξιοπιστία, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων τους. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη κατά τα Πρότυπα ISO 9001:2015 και 22301:2012, και είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).
Πηγή: ΑΠΕ