Στην Κρήτη φέρνει τα αεροπλάνα του ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Νίκι Λάουντα (φωτο)

Η νέα αεροπορική εταιρεία που δημιούργησε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, Νίκι Λάουντα, θα συνδέσει το επόμενο διάστημα την Κρήτη με την κεντρική Ευρώπη, μεταφέροντας τουρίστες στο νησί.

Την ανακοίνωσε έκανε χθες ο νυν μεγαλοεπιχειρηματίας και πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Βιέννη. Όπως είπε ο Λάουντα, οι πτήσεις θα γίνονται από τη Βιέννη προς την Κρήτη αλλά ακόμα στη Σαντορίνη και την Καλαμάτα, καθώς επίσης άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Eigentümer Niki Lauda während der Pressekonferenz am 16. März (Bild: APA/Herbert Pfarrhofer)

Η εταιρεία “Laouda motion” δημιουργήθηκε ως διάδοχος της προηγούμενης αεροπορικής εταιρείας”Niki”, η οποία κατέρρευσε οικονομικά.  Από τους 1000 πρώην υπαλλήλους της «Niki» οι 641 εργάζονται πλέον στη Laudamotion.

Ο Λάουντα συμφώνησε τον Ιανουάριο να αγοράσει τη Niki, μια μονάδα της εταιρείας Air Berlin που κατέρρευσε, υπερκαλύπτοντας την ανταγωνιστική προσφορά της IAG, ιδιοκτήτριας της British Airways.

Η νέα εταιρεία θα αρχίσει να επιχειρεί τον Απρίλιο από την Ελβετία και τον Ιούνιο από την Αυστρία, αναφέρει σε δήλωση που εξέδωσε. Θα διαχειρίζεται 14 αεροπλάνα Airbus και θα πραγματοποιεί πτήσεις προς τουριστικούς προορισμούς όπως η Ισπανία, η Ελλάδα και η Ιταλία, ανακοίνωσε η Laudamotion.

Ο 69χρονος Αυστριακός Νίκι Λάουντα, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Φόρμουλα 1, τραυματίστηκε πολύ σοβαρά σε ατύχημα στη διάρκεια του γερμανικού γκραν-πρι στο Νίρμπουργκρινγκ το 1976, όταν η Ferrari που οδηγούσε χτύπησε στα προστατευτικά κιγκλιδώματα και τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο ίδιος κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του εξαιτίας της εισπνοής τοξικών αερίων και των σοβαρών εγκαυμάτων που υπέστη. Αντίθετα όμως σε κάθε πρόβλεψη, κατάφερε να αναρρώσει και σε έξι μόλις εβδομάδες επέστρεψε στους αγώνες, λαμβάνοντας μέρος στο ιταλικό γκραν-πρι και κατακτώντας την τέταρτη θέση. Τα σημάδια του τραυματισμού του και των υποχρεωτικών πλαστικών επεμβάσεων στις οποίες υπεβλήθη μετά το ατύχημα είναι εμφανή στο κεφάλι του. Ο ίδιος έχει δηλώσει στο παρελθόν πως, ενώ θα μπορούσε να διορθώσει περισσότερο την αισθητική του προσώπου του, δεν το έκανε ποτέ έτσι ώστε να αποτελεί ζωντανό παράδειγμα των κινδύνων που διατρέχουν οι οδηγοί F1. Εξάλλου υπήρξε από τους πιο ενεργούς και δραστήριους οδηγούς με πολλές πρωτοβουλίες στον αγώνα για την αύξηση της ασφάλειας των οδηγών.

Candiadoc με πληροφορίες από krone

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί