Φιέστα Μητσοτάκη για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης: επέκτασης πριν καν λειτουργήσει η βασική γραμμή!
Επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά της πόλης και προς το αεροδρόμιο, προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, την ώρα που δεν έχει λειτουργήσει η βασική γραμμή λειτουργίας του τροχαίου μέσου μεταφοράς.
Ο πρωθυπουργός, τη Δευτέρα, βρέθηκε στην παρουσίαση της Μελέτης Ανάπτυξης του μετρό Θεσσαλονίκης στο Καραπάντσειο Πνευματικό Κέντρο και σε μια προσπάθεια δημιουργίας ενός ακόμη επικοινωνιακού σόου, αναφέρθηκε σε έργα επέκτασης με ορίζοντα το 2040.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η εν λόγω συγκοινωνιολογική μελέτη δημοπρατήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, την υπέγραψε η επόμενη διοίκηση και σε αυτή, βασίζονται σχεδιασμοί για τις επεκτάσεις του Μετρό στην πόλη. Επεκτάσεις που θα είχαν ήδη ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα αν είχε ακολουθηθεί το σχέδιο της προηγούμενης διοίκησης που προέβλεπε την ολοκλήρωση των πρόδρομων εργασιών το 2021.
Ο πρωθυπουργός, Στο ίδιο μήκος κύματος, προανήγγειλε ότι «σε 6 μήνες θα παραδώσουμε το πιο σύγχρονο και το πιο όμορφο μετρό».
Κατά τα άλλα μετά και τη χθεσινή κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ, ο Κ. Μητσοτάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ποδόσφαιρο σημειώνοντας για τον ηττημένο, χθες, Άρη ότι «για τους λίγους δυσαρεστημένους υπάρχει μια ευκαιρία και στον τελικό κυπέλλου να φέρουν το κύπελλο στον Λευκό Πύργο».
Πιστός στο αφήγημα της εξωραϊσμένης πραγματικότητας, ο Κ. Μητσοτάκης, έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι «στο ποδόσφαιρο γινόμαστε σταδιακά Ευρώπη».
Τέλος ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να προσπαθήσει για άλλη μία φορά να βάλει «φρένο» στις διαρροές της ΝΔ ενόψει των ευρωεκλογών, σχολιάζοντας ότι «δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το αποτύπωμα της Ευρώπης το βλέπουμε παντού και στη χρηματοδότηση του Μετρό και στη δυνατότητα να διεκδικήσουμε πόρους στο μέλλον. Οι διεκδικήσεις αυτές δεν γίνονται με προχειρότητα και ευχολόγια αλλά με δεδομένα και σχέδιο. Να μην το ξεχνάμε αυτό στις κάλπες του Ιουνίου όταν θα προσέλθουμε στις κάλπες για τις ευρωεκλογές. Να θυμόμαστε ποιο είναι το κόμμα που απέδειξε έμπρακτα ότι μπορεί να διεκδικεί χωρίς να φωνασκεί και να φέρνει έμπρακτα αποτελέσματα χωρίς να λαϊκίζει».
Σωκράτης Φάμελλος: Ο εμπαιγμός και η κοροϊδία της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται
«Μετά από 5 χρόνια στασιμότητα και κοροϊδία για τη Θεσσαλονίκη ο κ. Μητσοτάκης έρχεται να εξαγγείλει τα έργα που ο ίδιος πάγωσε!», σημειώνει με νόημα ο επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ Σωκράτης Φάμελλος, συμπληρώνοντας πως «Όλα αυτά οι πολίτες τα γνωρίζουν και θα στείλουν το λογαριασμό στις ευρωεκλογές!»
Όπως υπογραμμίζει ο Σωκράτης Φάμελλος «Ο κύριος Μητσοτάκης ήρθε σήμερα -ενόψει εκλογών- στη Θεσσαλονίκη για να παρουσιάσει τις επεκτάσεις του Μετρό στα δυτικά μαζί με την κυκλοφοριακή μελέτη και να παρουσιάσει τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Του υπενθυμίζουμε:
«-Οι επεκτάσεις του Μετρό στα δυτικά πάγωσαν με επιλογή της κυβέρνησης ΝΔ το 2019 παρότι είχαν δρομολογηθεί οι πρόδρομες εργασίες (αρχαιολογικά, γεωτεχνικά, δίκτυα, παρακάμψεις) σε Επτάλοφο, Μενεμένη, Κορδελιό, Εύοσμο, Ηλιούπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Νεάπολη και σύνδεση με νοσοκομεία.
-Το 2019 επίσης αποφασίστηκε από την κυβέρνησή ΝΔ να μην τελειώσει η βασική γραμμή του Μετρό το 2020 αλλά να γίνει απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου και να έχουμε τουλάχιστον 4 χρόνια καθυστέρηση με επιπλέον αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ στον ανάδοχο.
-Η κυκλοφοριακή μελέτη σαφώς είναι χρήσιμη αλλά έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πριν εξαγγελθεί το fly over, όπως έπρεπε να έχει ξεκινήσει το Μετρό και να υπάρχει εξωτερικός δακτύλιος και όχι η πόλη να έχει καταδικασθεί σε ένα έμφραγμα για 4 χρόνια και να πληρώνουμε ήδη αποζημιώσεις για καθυστερήσεις στον ανάδοχο του fly over, ενός έργου που θα κοστίσει στους φορολογούμενους πάνω από 1,5 δισεκ. Ευρώ.
-Τα αναγκαία ηλεκτρικά λεωφορεία παραδίδονται με πολλά χρόνια καθυστέρηση, εφόσον η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη επέλεξε να ακυρώσει το διαγωνισμό προμήθειας τους που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2019 και να αρχίσει η παράδοσή τους με 4 χρόνια καθυστέρηση.
–H χώρα μας έχει ήδη καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για παραβίαση των ορίων αέριας ρύπανσης στη Θεσσαλονίκη (και στην Αθήνα)!».