Άνοιξε ο δρόμος για τη δημιουργία ενός μεγάλου ακτοπλοϊκού ομίλου, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην ακτοπλοϊκή αγορά, μετά την απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica Group. Οι γενικές συνελεύσεις των μετόχων των δύο εταιρειών που πραγματοποιήθηκαν με διαφορά λίγων ωρών, της ΑΝΕΚ το πρωί στην Κρήτη και της Attica το απόγευμα στην Καλλιθέα, ενέκριναν το σχέδιο απορρόφησης της κρητικής εταιρείας από τον όμιλο Attica Group. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα ακολουθήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης της συγχώνευσης.
Η έκθεση του σχεδίου συγχώνευσης προβλέπει ότι η Attica Group θα διατηρήσει τα σήματα της ΑΝΕΚ εξασφαλίζοντας τις απαιτήσεις τρίτων, όπως και των εργαζομένων, των προμηθευτών και των συναλλασσομένων. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από συμβάσεις εργασίας ή από σχέσεις εργασίας των εργαζομένων της ΑΝΕΚ μεταφέρονται στην Attica, ενώ αποσβένονται οι δανειακές υποχρεώσεις της ANEK, δυνάμει ιδιωτικού συμφωνητικού της Attica. Επίσης τα πλοία της ΑΝΕΚ θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν με τα χρώματά της, ενώ στον στόλο της προστέθηκαν δύο πλοία της Attica τα οποία βάφτηκαν στα χρώματα της κρητικής εταιρείας και φέρνουν ονόματα εμπνευσμένα από την κρητική παράδοση. Το «Blue Galaxy» μετονομάζεται σε «Κίσσαμος», το «Blue Horizon» (το πλοίο που θα μείνει στη μνήμη όλων μας, από τη δολοφονία του Αντώνη Καργιώτη στο λιμάνι του Πειραιά) σε «Λευκά Ορη». Ο στόλος της ΑΝΕΚ αποτελείται από 8 πλοία. Το «Κρήτη I», το «Κρήτη ΙΙ» (παροπλισμένο), το «Πρέβελη», το «Ελυρος», το «Ελ. Βενιζέλος», το «Olympic Champion», το «Hellenic Spirit» και το «Κύδων» που είναι ναυλωμένο στο εξωτερικό. Η Attica έχει 20 συμβατικά, 13 ταχύπλοα και δύο μεταφοράς οχημάτων.
Ετσι η ενοποιημένη εταιρεία που προκύπτει ύστερα από αυτή τη συγχώνευση διά απορρόφησης, με ενοποιημένο τζίρο πάνω από 720 εκατ. ευρώ, θα έχει στο δυναμικό της 43 επιβατηγά, οχηματαγωγά, ταχύπλοα πλοία και οι πέντε θυγατρικές εταιρείες που θα διαχειρίζονται τα 43 πλοία θα είναι η Superfast Ferries, η Blue Star Ferries, η Hellenic Seaways, η Africa Morocco Links (AML) και η ΑΝΕΚ. Η νέα ακτοπλοϊκή εταιρεία θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία επιβατηγού ναυτιλίας στην Ευρώπη και η πέμπτη παγκοσμίως στη μεταφορά φορτηγών με βάση υπολογισμού τα γραμμικά μέτρα (lane meters) στα γκαράζ.
Σύμφωνα με το σχέδιο σύμβασης συγχώνευσης, η Attica θα εκδώσει 27.358.350 νέες μετοχές, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους της ΑΝΕK, με προτεινόμενη σχέση ανταλλαγής 0,1217 μετοχές της Attica προς 1 κοινή ή προνομιούχο μετοχή της κρητικής εταιρείας. Επίσης θα επενδύσει 30 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του στόλου της ΑΝΕΚ. Συγκεκριμένα 20 εκατ. ευρώ θα διαθέσει για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε δύο από τα πλοία της ΑΝΕK και 11,3 εκατ. ευρώ για συντήρηση των πλοίων.