«Η μεταβίβαση της διαχείρισης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας σε έναν μεγάλο ναυτιλιακό κολοσσό όπως είναι o όμιλος Grimaldi σημαίνει περισσότερη ανάπτυξη τόσο για την εθνική όσο και για την τοπική οικονομία», τόνισε ο πρωθυπουργός, συμπληρώνοντας ότι «η απενοχοποίηση των συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα έχει φέρει μεγάλη πρόοδο στην Ελλάδα».
Η παρέμβαση έγινε κατά την υπογραφή της συμφωνίας παραχώρησης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας στον όμιλο Γκριμάλντι, ιδιοκτήτη των Μινωικών ΓΡαμμάων. Κι όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, το επόμενο διάστημα θα γίνει ανάλογη εκδήλωση για την παραχώρηση του λιμανιού του Ηρακλείου στον ίδιο όμιλο…
Δείτε:
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Παραμονές των εκλογών επιταχύνεται η καταστροφική πώληση του λιμανιού του Ηρακλείου
ΚΚΕ: Η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού Ηρακλείου θα σημάνει νέα αύξηση των τιμών των εισιτηρίων
Η διαδικασία για το λιμάνι του Ηρακλείου έγινε σχεδόν κρυφά, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές του Ιουνίου, ενώ προετοιμάστηκε μέσα στην καραντίνα…
«Η σημερινή συμφωνία είναι μια ακόμα στάση στην πορεία μετασχηματισμού της πατρίδας μας. Μια ακόμα ψηφίδα στο μωσαϊκό ανάπτυξης» σημείωσε και συμπλήρωσε πως αυτή η συμφωνία δεν θα είχε γίνει, αν η χώρα δεν είχε κάνει μεγάλα άλματα» τόνισε, ενώ υποστήριξε ότι «σε συνδυασμό με άλλα έργα που θα γίνουν στην Ηγουμενίτσα, στα Σύβοτα, την Πλαταριά και τη Σαγιάδα θα αναδειχθεί ο νομός Θεσπρωτίας και ως τουριστικός προορισμός. Ο σταθμός κρουαζιέρας, ως προορισμός γιότινγκ».
Να σημειώσουμε ότι το τίμημα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είχε προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από την αντιπολίτευση αλλά και φορείς της περιοχής, καθώς θεωρήθηκε ευτελές, αφού έχουν ολοκληρωθεί σημαντικές δημόσιες επενδύσεις, ενώ ο ΟΛΗΓ εμφανίζει διαχρονικά κερδοφορία. Να σημειώσουμε ότι ο ΟΛΗΓ ανήκει στα 10 περιφερειακά λιμάνια (Ηράκλειο, Ραφήνα, Λαύριο, Ελευσίνα, Βόλος, Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη) τα οποία ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο και των οποίων τη μετοχή διαχειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο Κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «είναι μία σημαντική επένδυση με σημαντικά έσοδα για το ΤΑΙΠΕΔ που ξεπερνούν τα 84 εκατομμύρια ευρώ που εισέρχονται στα δημόσια ταμεία. Μία επένδυση που θα λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη προόδου για περισσότερες δουλειές, για μία καλύτερη ζωή σε όλη τη Δυτική Ελλάδα», ενώ το λιμάνι του Ηρακλείου αναμένεται να δοθεί έναντι τιμήματος 80 εκατ. ευρώ.
Πάντως η πώληση στους Ιταλούς του μεταφορικού έργου του ΟΣΕ στην ιταλική Hellenic Train, φάνηκε πως όχι μόνο δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, αλλά ωφέλησε ουσιαστικά μόνο τη μία πλευρά του ΣΔΙΤ.