Ρολά κατέβασαν σήμερα, 10 Ιουλίου, 25 καταστήματα των ΕΛΤΑ, στο όνομα του πλάνου αναδιοργάνωσης που προωθεί η διοίκηση. Τα… λουκέτα όμως στα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν σταματούν εδώ, καθώς ακολουθούν άλλα 40 καταστήματα, όπως αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» μέσα στο περασμένο Σαββατοκύριακο.
Μεταξύ των καταστημάτων στα οποία αναστέλλεται η συναλλακτική δραστηριότητα από τις 17 Ιουλίου, περιλαμβάνονται αυτά σε Βοτανικό, Καισαριανή, Παπάγου και Παιανία. Συγκεκριμένα, είναι τα παρακάτω:
- Παπάγου
- Καισαριανής
- Βοτανικού (Αθήνα 41)
- Παιανίας
- Βάρκιζας
- Νέας Περάμου Αττικής
- Διοικητηρίου (Θεσσαλονίκη 13)
- Λάρισας 2
- Αγράφων Ευρυτανίας
- Αγίου Νικολάου Πειραιά
- Αγίου Κωνσταντίνου Αιτωλοακαρνανίας
- Αμάρυνθου Ευβοίας.
- Χιλιομοδίου Κορινθίας
- Χανίων 2
- Φιλώτα φλώρινας
- Προυσού Ευρυτανίας
- Πρίνου Καβάλας
- Πλατάνου Αιτωλοακαρνανίας
- Παραλίας Διστόμου Βοιωτίας
- Παναιτώλιου Αιτωλοακαρνανίας
- Λεονταρίου Καρδίτσας
- Λαμπείας Ηλείας
- Λαβάρων Εβρου
- Κρόκου Κοζανης
- Κρίκελλου Ευρυτανίας
- Κρεμαστής δωδεκανήσου
- Κεχρόκαμπου Καβάλας
- Κάτω Ασέας Αρκαδίας
- Καράτουλα Ηλείας
- Ευπαλίου Φωκίδας
- Ερυμάνθειας Αχαίας
- Δροσιάς
- Δικαίων Εβρου
- Διακοπτού Αχαίας
- Γουμένισσας Κιλκίς
- Βαρθολομιού Ηλείας
- Ασημίου Ηρακλείου
- Αράχωβας Βοιωτίας
- Αντισας Λέσβου
- Ανατολής Ιωαννίνων
Τα καταστήματα τα οποία έχουν ήδη κλείσει είναι τα εξής: Κοκκινιάς, Καλυβίων Θορικού, Αμφιθέας (Π. Φαλήρου 2), Αγίων Αναργύρων, Αγίας Τριάδας Αργολίδας, Πάτρας 4, Ερυθρών Αττικής, Ελευθέριου Θεσσαλονίκης, Δεριγνύ στην Αθήνα, Αργυρούπολης, Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη, Κορυδαλλού, Κοντόπευκου, Κολωνακίου, Κηφισιάς (Κέντρο), Κάτω Πατησίων (ΑΘ. 42), Καμινίων, Καλλιθέα 3, Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης, Ελληνορώσων, Βυτίνας Αρκαδίας, Νοσοκομείου Ρίου, Παλαίρου Αιτωλοακαρνανίας, Νέας Ιωνίας Βόλου και Νεάπολης Νίκαιας.
Πριν από λίγες ημέρες, ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων Γρηγόρης Σκλήκας είχε στείλει επιστολή στους εργαζόμενους της εταιρείας, κάνοντας λόγο για την ανάγκη αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ σε μια αποδοτική και σύγχρονη επιχείρηση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας συνάμα την αποτελεσματικότητά της ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενημερώνει με επιστολή του τους εργαζόμενους.