Επιτελικό φιάσκο και στην εκπαίδευση: Δεν έγιναν οι εξετάσεις Α’ και Β’ Λυκείου

Οι εξετάσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν σήμερα, θα μεταφερθούν στο τέλος του προγράμματος των εξετάσεων, με το κάθε σχολείο να διαμορφώνει ανάλογα το δικό του πρόγραμμα

Σε απίστευτο επιτελικό φιάσκο του υπουργείου Παιδείας εξελίχθηκαν οι ενδοσχολικές εξετάσεις στα Λύκεια όλης της χώρας σήμερα (Δευτέρα 29/5).

Δείτε: «Έπεσε» η Τράπεζα Θεμάτων – Μπλόκαραν οι εξετάσεις στα Λύκεια

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα με την Τράπεζα Θεμάτων αλλά… το σύστημα «σέρνεται»

Αρχικά, «έπεσε» από τα ξημερώματα η περίφημη Τράπεζα Θεμάτων, με αποτέλεσμα αφενός οι διευθυντές Λυκείων και οι εκπαιδευτικοί να είναι αδύνατο να αντλήσουν θέματα και να τα κληρώσουν για τη διενέργεια των εξετάσεων, αφετέρου τα παιδιά να περιμένουν μέσα στις αίθουσες πότε και εάν θα δώσουν σήμερα εξετάσεις.

Κάποια στιγμή, υποτίθεται ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, έγινε με καθυστέρηση δύο ολόκληρων ωρών η μετάδοση των θεμάτων και ξεκίνησαν τα παιδιά να γράφουν. Ωστόσο, ούτε αυτό έγινε σε όλα τα Λύκεια.

Όπως παραδέχθηκε το υπουργείο Παιδείας, μόνο οι μαθητές της Γ’ Λυκείου εξετάστηκαν κανονικά σήμερα. Και αυτό γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα με την έκδοση βαθμολογίας και τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Αντίθετα, σε ορισμένα Λύκεια, αποφασίστηκε η μη διεξαγωγή των εξετάσεων της Α’ και Β’ Λυκείου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι εξετάσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν σήμερα, θα μεταφερθούν στο τέλος του προγράμματος των εξετάσεων, με το κάθε σχολείο να διαμορφώνει ανάλογα το δικό του πρόγραμμα.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής είναι σε αναμονή αναλυτικής ενημέρωσης από το ΕΔΥΤΕ για την αιτία του προβλήματος που ανέκυψε το πρωί.

«Για το σημερινό νέο “επιτελικό” φιάσκο του υπουργείου Παιδείας με το blackout της Τράπεζας Θεμάτων, υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά η κυρία Κεραμέως» τόνισε σε δήλωσή του ο πρώην υπουργός Παιδείας και υποψήφιος βουλευτής Α’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Φίλης.

«Η κυρία Κεραμέως έφυγε και αντί για υπουργείο παρέδωσε στον υπηρεσιακό υπουργό τα αποτελέσματα μιας διαλυτικής και καταστροφικής για την εκπαίδευση παρουσίας» σημείωσε ο πρώην υπουργός Παιδείας.

Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Φίλη

Για το σημερινό νέο «επιτελικό» φιάσκο του υπουργείου Παιδείας με το blackout της Τράπεζας Θεμάτων, υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά η κυρία Κεραμέως.

Από το πρωί η Τράπεζα Θεμάτων έχει «πέσει» και οι διευθυντές Λυκείων και οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατο να αντλήσουν θέματα και να τα κληρώσεων για τη διενέργεια των εξετάσεων.

Σε πανικό ο υπηρεσιακός υπουργός Παιδείας κ. Κίττας συστήνει… «υπομονή».

Άγνωστο πού είναι και τι πράττει ο εκλεκτός της τ. υπουργού Παιδείας στο ΙΕΠ και υπεύθυνος για τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων, κ. Αντωνίου. Κατόρθωσε επιτέλους να γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στο 2014, όπως ήταν το διακηρυγμένο όραμά του! Ας περιμένουν τώρα οι εκπαιδευτικοί μαζί με μερικές δεκάδες χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές στις αίθουσες. 

Η κυρία Κεραμέως έφυγε και αντί για υπουργείο παρέδωσε στον υπηρεσιακό υπουργό τα αποτελέσματα μιας διαλυτικής και καταστροφικής για την εκπαίδευση παρουσίας.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Σήμερα το πρωί κατέρρευσε η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, με αποτέλεσμα τα σχολεία όλης της Ελλάδας να αδυνατούν να βγάλουν θέματα.

Εν τω μεταξύ, για να γίνει η κλήρωση των θεμάτων από την Τράπεζα, οι καθηγητές αναγκάζονται να βρίσκονται στα σχολεία από τις 7:00 το πρωί. 

Είναι, δε, τόση η επιμονή του υπουργείου στο συγκεκριμένο μέτρο, που προτιμάει να βασανίζει για ώρες καθηγητές και μαθητές, παρά να δώσει μία απλή οδηγία οι εξετάσεις να γίνουν με θέματα που θα βάλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. 

Αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το απλό ζήτημα ενδοσχολικές εξετάσεις, μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα γίνει αν συμβεί κάτι παρόμοιο στις πανελλαδικές εξετάσεις που ξεκινούν σε λίγες μέρες.

Ακόμα και αν η πλατφόρμα τελικά λειτουργήσει, η ΟΛΜΕ επιμένει να ζητά την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που λειτουργούν σαν φίλτρα απόρριψης μαθητών από τα Λύκεια, που έχουν οδηγήσει σε σημαντική εντατικοποίηση την μαθησιακή διαδικασία και σε αύξηση του άγχους των μαθητών.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί