Πώς οι δημοσκόποι στήνουν με fake την “κυριαρχία” Μητσοτάκη και πώς τελικά θα κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ

Του Γιώργου Δημητρίου

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ –  ΕΚΛΟΓΕΣ & ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ.

Αυτό το άρθρο αποτελεί μία εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος των επερχομένων εκλογών. Η υπόθεση είναι ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν το Μάρτιο του 2023 ή και λίγο μετά. Η εκτίμησή μου, και τα γραπτά μένουν, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι πρώτο κόμμα καθαρά με 3% περίπου διαφορά από τη Ν.Δ (Μάρτιο 2023). Αν οι εκλογές θα γίνουν πριν τον Δεκέμβριο του 2022 η διαφορά των δύο κομμάτων θα είναι +/- 1%,ενώ από τον Ιανουάριο και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ θα προηγείται κατά 1% περίπου επιπλέον για κάθε μήνα που μεσολαβεί μέχρι τον Μάρτιο του 2023.Οι δημοσκοπικές εταιρείες θα πέσουν έξω τόσο στις εκτιμήσεις τους όσο και στην παράσταση νίκης της Ν.Δ.

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.

Οι δημοσκοπήσεις ακολουθούν την τακτική της<<Στρατηγικής ψήφου και του μεταδοτικού αποτελέσματος>> λέει η θεωρία, μιά περίπλοκη στρατηγική υπέρ της Ν.Δ ,υποκινούμενη από την πρόθεση να επηρεάσει το αποτέλεσμα των προσδοκιών και των προτιμήσεων των ψηφοφόρων όπως το περιγράφει η βιβλιογραφία των πολιτικών επιστημών,( Blais and Nadeau 1996.Cox 1997.Blais et al.,2001). Η Στρατηγική ψήφος σε εκλογές FPP έχει τη μορφή υποστήριξης σε κόμμα που είναι είτε δεύτερο στις δημοσκοπήσεις ή στην περίπτωσή μας η Ν.Δ η οποία είναι λίγο πίσω ή είναι ελάχιστα μπροστά από τον ΣΥΡΙΖΑ και θέλει να κερδίσει έστω και με μία ψήφο την πρωτιά. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι δημοσκοπήσεις επηρεάζουν το 5% του εκλογικού σώματος με σκοπό να στηρίξει το κόμμα που΄΄στηρίζεται΄΄ από τη δημοσκόπηση. ( βλέπε,Alvarez and Nagler 2000.Blais et al.2001)

H Επιρροή των δημοσκοπήσεων κατά 5% στο εκλογικό σώμα εξαφανίζεται σταδιακά μέσα στην τελευταία εβδομάδα των εκλογών,λέει η βιβλιογραφία .Πχ ακόμη και στις εκλογές του 2019 δημοσκοπήσεις έδειχναν το ΣΥΡΙΖΑ 25% περίπου και πήρε 30% +, η Ν.Δ διατηρούσε διαφορά 14 μονάδες στα γκάλοπ και πήρε περίπου 8% διαφορά κλπ κλπ. Ο αντίκτυπος των δημοσκοπήσεων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την <<ορατότητα>> των δημοσκοπήσεων στα κεντρικά δελτία των ΜΜΕ και την επόμενη ημέρα στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και εδώ η Ν.Δ ελέγχει τα ΜΜΕ και συνεπώς η επιρροή των δημοσκοπήσεων στο εκλογικό σώμα μπορεί να υπερβαίνει αυτό του 5% που οι μελέτες απέδειξαν. ( Βλέπε,Blais and Bastien 2001).Το κατά ΄΄παραγγελίαν΄΄ τσουνάμι δημοσκοπήσεων είναι αναπόσπαστο μέρος της καμπάνιας της Νέας Δημοκρατίας όπως την όρισε ο ( Butler 1996,248 ) και αποτυπώνει την προσπάθεια της΄΄κλεπτοκρατίας΄΄ να ελέγξει το κράτος και τους δημόσιους πόρους για περισσότερο χρόνο..

O MΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ.

Σύμφωνα με τη στρατηγική ψήφο  ο κόσμος οδηγείται μέσω των δημοσκοπήσεων να προτιμήσει τη Νέα Δημοκρατία στις κυλιόμενες δημοσκοπήσεις, όχι επειδή τάχα προηγείται με 7 μονάδες αλλά προκειμένου να εμφανίσουν μια ψεύτικη λεπτή γραμμή που τη χωρίζει από την αυτοδυναμία. Πχ τώρα τα γκάλοπ τη δείχνουν με 35% και τάχα χρειάζεται μόνο 2,5-3 μονάδες περίπου για την αυτοδυναμία. Έτσι με το τσουνάμι δημοσκοπήσεων από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ καλούν με την καμπάνια των….΄΄Σπρώχτον Ανάλυσις΄΄ της Ν.Δ τους ψηφοφόρους να <<γεμίσουν >>αυτό το κενό του 2,5%-3% αρχικά στις επόμενες δημοσκοπήσεις.

Το πραγματικό όμως κενό από την αυτοδυναμία δεν είναι 2,5% αλλά τουλάχιστον 2,5%+5%=7,5% -8,5% από όπου 5%-6% ποσοστό  υπετροφοδοτεί τη δημοσκόπηση όπως προανέφερα και το οποίο  θα εξαφανιστεί την τελευταία εβδομάδα των εκλογών όπως μας λέει η βιβλιογραφία. Η Ν.Δ δεν υπερβαίνει αυτή τη στιγμή το 28,5% – 30% με τις αναγωγές ενώ την εμφανίζουν  με 35%-36%.

Το μεταδοτικό αποτέλεσμα είναι ο δεύτερος μηχανισμός επιρροής των δημοσκοπήσεων με τις ερωτήσεις καλούν τους ψηφοφόρους <<Ελάτε να αξιολογήσετε τα κόμματα και τους ηγέτες τους>> με ερωτήσεις πολύ βολικότερες για τη Ν.Δ και πολύ αρνητικότερες και προβοκατόρικες εναντίον του  ΣΥΡΙΖΑ. πχ Φράκτης στον Εβρο, ανομία τάχα στα ΑΕΙ, ο φτωχοδιάβολος των Εξαρχείων κλπ. Αν αντιστοίχως υπήρχαν ερωτήσεις για το οργανωμένο έγκλημα, για την αύξηση του κοινού εγκλήματος, για τη δικαιοσύνη των ισχυρών, για την κλεπτοκρατία των ολιγαρχών, για το δημόσιο έλλειμα της χώρας κλπ θα είχαμε άλλα αποτελέσματα. Αν πχ. υπήρχε ερώτηση <<ποιός αρχηγός πιστεύετε ότι στήνει ολιγοπώλια και εάν το κάνει για τις΄΄ΜΙΖΕΣ΄΄ή  την ψυχή της΄΄θείας΄΄του>>, για ποιόν θα ήταν άβολη ερώτηση και για ποιόν θετική; πχ άλλη ερώτηση σε ό,τι σχετίζεται με<< πλουτισμό από την πολιτική και σε ό,τι αφορά τη τη διαφάνεια>>. Οι δημοσκοπήσεις επηρεάζουν τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων και την παράσταση νίκης αλλά όχι την πραγματική  ψήφο.

Οι πληροφορίες που μεταφέρουν οι δημοσκοπήσεις στα κόμματα τη στιγμή που διεξάγουν την ερευνα μέσα σε 3-4 ημέρες είναι αδύνατο να εχουν την <<ανάλυση χρονοσειρών>> στις οποίες οι ημερήσιες διακυμάνσεις και τα περιθώρια των απαντήσεων στο σύνολο των προσδοκιών ,τις προθέσεις ψηφου και τις αξιολογήσεις από τις ερωτήσεις να εχουν ορθή επεξεργασία. Επίσης δεν συσχετίζονται όλα τα στοιχεία όπως θα έπρεπε με τις διαφοροποιήσεις με ένα <<σύστημα ελέγχου πάνελ>>.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ -ΣΥΝΟΨΗ.

Συγκεντρωτική ανάλυση όλων των δεδομένων των δημοσκοπήσεων εξετάζοντας τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των ερωτηθέντων και μία ανάλυση<<ΠΑΝΕΛ >> στις εκλογικές καμπάνιες των κομμάτων και τα πραγματικά τους εκλογικά αποτελέσματα. Εξέτασα την απουσία αλλαγής ή την αλλαγή μεταξύ της πρόθεσης ψήφου που υποδεικνύεται από τις Δημοσκοπήσεις κατά την προεκλογική καμπάνια της Ν.Δ σε αντιπαραβολή με τα πραγματικά αποτελέσματα των εκλογών και της πραγματικής ψήφου. Συσχετίζω την αλλαγή μεταξύ των πληροφοριών που υποδεικνύουν οι δημοσκοπήσεις μέσα από ανάλυση χρονοσειρών βλέπε ( Blais and Boyer 1996 )

ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΗΜΕΡΩΝ ΤΗΕΦΩΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ.

  1. Για τις ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ των ερωτηθέντων δεν ορίζονται ορθές κλίμακες του 0-50-100 ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΡΊΖΟΝΤΑΙ μεταβλητές να τείνουν από το 1 στο 1.Η βαθμολογία των απαντήσεων δεν διαιρείται με το άθροισμα των βαθμολογιών που έλαβαν όλα τα μέρη-κόμματα .
  2. Στην ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ,η τιμή μεταβλητής 1 έπρεπε να αποδίδεται στους ερωτηθέντες που σκόπευαν να ψηφίσουν δεξιά και ακροδεξιά κόμματα και την τιμή 0 σε όλους τους άλλους και αντιστρόφως για τα αλλα κόμματα. Αλλά δυστυχώς δεν γίνεται όπως και αλλά σημαντικά γεγονότα δεν καταγράφονται.
  3. Στην ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ, η μεταβλητή είναι ο δείκτης που αποτελείται οπωσδήποτε από δύο ερωτήσεις: Α) πχ. πως αξιολογείται τον Μητσοτάκη σε μία κλίμακα από 0 εως 100 ,όπου το 0 μηδέν αντιπροσωπεύει ένα πολύ αρνητικό συναίσθημα και το 100 ένα πολύ καλό συναίσθημα. Εδώ χρησιμοποιούν κλίμακα από 0,1,2,3….100 και έτσι διασώζουν το Μητσοτάκη. Β) Ερώτηση, Πώς θα αξιολογούσατε το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας; Το κόμμα Βελόπουλου και τα άλλα ακροδεξιά; Έπρεπε όλα τα κόμματα της δεξιάς – ακροδεξιάς να μπαίνουν αρχικά στο ίδιο ερώτημα και μετά σε διαχωρισμό. Η τιμή 0 μηδέν να αντιπροσωπεύει ένα πολύ αρνητικό συναίσθημα και η τιμή 100 ένα πολύ θετικό συναίσθημα.

Και οι δύο αυτές ερωτήσεις -αξιολογήσεις θα έπερεπε να διαιρούνται δια 100. Ετσι ο δείκτης θα έπρεπε να είναι το άθροισμα των βαθμολογιών διαιρούμενες με το 2…Η μεταβλητή αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ των δύο δεικτών Συντηρητικός; /ή Αριστερός ; Σύριζα ή Ν.Δ ;Η κλίμακα να πηγαίνει από το 1 στο 1 κλπ κλπ.Πολλές οι ελλείψεις που δεν γίνεται να κατατεθούν σε ένα άρθρο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ – ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.

Πολιτισμικό ΣΟΚ θα υποστεί ο Κούλης όπως ο έπαθε και ο Σαμαράς το 2015.Στην Ελλάδα της διαφθοράς μην αναζητούμε το λόγο που΄΄γελοίοι΄΄, ΄΄ηλίθιοι και κλεφτρόνια΄΄γίνονται πρωθυπουργοί και υπουργοί ούτε να ψάχνουμε κράτος δικαίου και λοιπές ανοησίες Ζήμενς-Νοβάρτις κλπ…<<Οι καθαρές δημοσκοπήσεις μα σε μαράνανε κουμπάρε>>.

Η πτώση Μητσοτάκη θα έχει τα χαρακτηριστικά της ανικανότητάς και της γελοιότητός του  και θα φανεί ακόμη μια φορά και στις΄΄υπερτροφικές΄΄δημοσκοπήσεις που επηρεάζουν μεν τις προτιμήσεις των ερωτηθέντων στις προσεχείς δημοσκοπήσεις αλλά όχι την πραγματική ψήφο.. Σκοπός η αποσυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων κομμάτων και το γέμισμα του εκλογικού κενού που αυτή τη στιγμή δεν είναι άλλο παρά η πρωτιά της Ν.Δ έστω για μία ψήφο.

ΥΓ Το Ειδικό Δικαστήριο θα διέλυε τη΄΄Μητσοτάκης Α.Ε΄΄η οποία εξυπηρετεί την΄΄κλεπτοκρατία΄΄αλλά την προστατεύουν τα άλλα κόμματα με χαρακτηριστική ανοχή γιατί η΄΄Μητσοτάκης Α.Ε΄΄ αποτελεί κάτι πολύ χειρότερο από τα ίδια αυτά κόμματα γεμάτα με τις αριστερές τους αυταπάτες ,εμμονές και ανικανότητα. Και αυτό το καλό αρχίζει με το σταμάτημα της΄΄κλεπτοκρατίας΄΄η οποία πότε με το χρηματιστήριο,πότε με τις Τράπεζες,πότε με τις δημόσιες συμβάσεις και τη Δημόσια περιούσια, πότε με τα καρτέλ και τις ρήτρες αναπροσαρμογής΄΄ληστεύουν΄΄ τη χώρα οι ΄΄Πατριωτάρες΄΄…

Η ΛΥΣΗ είναι πρώτα η καταδίκη της΄΄Μητσοτάκη Α.Ε΄΄ώς παράνομη πολιτική πρακτική και ακολούθως ένα αντι-ολιγαρχικό Σύνταγμα σαν των ΗΠΑ, Αυστραλίας, Καναδά, Η.Β,, Γαλλίας κλπ..Ολα τα άλλα νάχαμε να λέγαμε..

ΥΓ2 Μεγάλη η επένδυση της Google 2,2 δίς ευρώ για cloud.Προσυμφωνημένη κατασπατάληση Ευρωπαικών κονδυλίων που ανήκουν στην Ελλάδα και που θα μπορούσε να φτιάξει εργοστάσια ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοτό και ποδηλάτων.Η Αμερικανική εταιρεία δεν επενδύει ούτε ένα ευρώ δικό της και οι θέσεις εργασιας δεν υπερβαίνουν τις 1600 όπως ΚΑΙ ΣΤΑ ΆΛΛΑ GOOGLE CLOUD CENTERS…CONTINUING KARAGIOZILIKIA…

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί