Μεταφορική εταιρία καταγγέλλει με επιστολή της στο Candiadoc πολίτης, η οποία χρειάστηκε να μεταφέρει τα πράγματά της από το Ηράκλειο προς Σαντορίνη.
Όπως καταγγέλλει στην επιστολή της η γυναίκα, η εταιρία έχασε τα πράγματά της κατά την μετακόμιση, η οποία πραγματοποιήθηκε “μετά απο ένα κάρο δικαιολογίες και ψέματα“. Σαν να μην έφτανε αυτό, πολλά από τα πράγματά της έφτασαν χτυπημένα και σπασμένα, ενώ όταν η ίδια ρώτησε πού βρίσκονται αυτά που έχουν χαθεί, της είπαν ότι δεν ξέρουν. Το εξοργιστικό, όπως υποστηρίζει η γυναίκα στην καταγγελία της είναι ότι όταν τα έπιπλά της έφτασαν ζήτησε την απόδειξη πληρωμής για να της πουν ότι “έτσι λειτουργεί το σύστημα της εταιρίας και αν δεν της άρεσε να μην τα έστελνε”.
Αναλυτικά, η επιστολή:
Θα ήθελα να καταγγείλω ένα περιστατικό με μια μεταφορική εταιρία που μου έκανε μετακόμιση από Ηράκλειο Κρήτης προς Σαντορίνη και τα πράγματα έφτασαν μετά απο ένα κάρο δικαιολογίες και ψέματα και μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, μου έχασαν και αρκετά από τα πράγματά μου που ήρθαν σε άσχημη κατάσταση χτυπημένα και σπασμένα, για τα σκουπίδια. Μετά από πολλές συζητήσεις για το πού βρίσκονται τα υπόλοιπα, η απάντηση τους είναι “δεν ξέρουμε πού είναι τα υπόλοιπα πράματα σας. Δεν φτάνει όλο αυτό, το τρελό της υπόθεσης είναι ότι όταν ήρθαν τα έπιπλα μου τους ζήτησα την απόδειξη πληρωμής και μου είπαν ότι έτσι λειτουργεί το σύστημα της εταιρίας και αν δεν μου άρεσε να μην τα έστελνα.