Υποστήριξη Παιδιών με κίνδυνο δυσλεξίας κατά τη μεταβατική περίοδο από την προσχολική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Εσπερίδα στο Σχολείο Ηρακλείου

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος PREDYS  Erasmus+ KA2 ′′ Υποστήριξη Παιδιών με κίνδυνο δυσλεξίας κατά τη μεταβατική περίοδο από την προσχολική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση′′ πραγματοποιήθηκε στο 4ο Δημ. Σχολείο Ηρακλείου, το οποίο  συμμετέχει ως εταίρος, επιμορφωτική εσπερίδα την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021  .

Σκοπός της εσπερίδας ήταν  η επιμόρφωση  στα παραγόμενα έργα του προγράμματος και συγκεκριμένα στον Οδηγό για τους εκπαιδευτικούς, ένα εξειδικευμένο υλικό που στοχεύει στο να εξοπλίσει τους εκπαιδευτικούς με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να υποστηρίξουν καλύτερα τα παιδιά που κινδυνεύουν από δυσλεξία , στη διαμόρφωση της σχολικής ετοιμότητας και τους μαθητές με δυσκολίες ανάγνωσης και γραφής. 

Πραγματοποιήθηκε επίσης εκπαίδευση στην εργαλειοθήκη που εκπονήθηκε στο πρόγραμμα, το Predys Tool Kit καθώς και στους τρόπους παρέμβασης που έχουν δημιουργηθεί από την διεπιστημονική ομάδα του προγράμματος και περιλαμβάνει φύλλα εργασίας και σχετικές δραστηριότητες για  μαθητές/τριες σε κίνδυνο δυσλεξίας.

Το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών  ήταν έντονο και ο διάλογος  που αναπτύχθηκε ήταν γόνιμος και εποικοδομητικός. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η κ.Μαράκη Ελένη, προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου καθώς και ο πρόεδρος   του συλλόγου «Ν. Καζαντζάκης» κος Χρήστος Ντρουμπογιάννης.

Σχετικά Άρθρα

3 Thoughts to “Υποστήριξη Παιδιών με κίνδυνο δυσλεξίας κατά τη μεταβατική περίοδο από την προσχολική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Εσπερίδα στο Σχολείο Ηρακλείου”

  1. @Ερήνη

    Επειδή γνωρίζω το αντικείμενο, γι’ αυτό έγραψα… Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι πολλές φορές “υγιή” παιδιά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση, επειδή ο δάσκαλος είναι κακός. Δεν υπάρχουν μόνο “κακοί μαθητές”, υπάρχουν και κακοί δάσκαλοι. Ή μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού που του δημιουργεί δυσκολίες στη μάθηση.
    Η ειδική αγωγή εξελίχτηκε σε πεδίο δόξης λαμπρόν για το κέρδος, ακόμα και όταν δεν χρειάζεται πραγματικά… Δεν είναι καλό να κοροϊδεύουν έτσι τους γονείς που θέλουν το καλύτερο για τα παιδιά τους…

  2. Ερηνη

    Καμία φορά κι εγω γράφω χωρίς να γνωρίζω το αντικείμενο για το οποίο γράφω.ομως
    δυσκολίες στη μάθηση, μαθησιακές δυσκολίες, “ειδική” αγωγή” φαίνεται πως δεν έχεις έρθει σε επαφή με το φάσμα δυσλεξία..σε κάποιες περιπτώσεις αυτοί οι ειδικοί είναι πραγματικά μάγοι.

  3. δυσκολίες στη μάθηση, μαθησιακές δυσκολίες, "ειδική" αγωγή

    Όταν ένα παιδί παρουσιάσει δυσκολίες στη μάθηση συχνά το μόνο που χρειάζεται είναι ένας καλός δάσκαλος/καθηγητής στο μάθημα που υπάρχει η δυσκολία και πολλή κατανόηση από τους γονείς.
    Οι διάφοροι ειδικοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κτλ δεν είναι μάγοι, δεν είναι απαραίτητοι για όλους και καμια φορά είναι και άπειροι-άσχετοι.

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί