«Πρόσωπο – κλειδί ο ταβερνιάρης…». Με αυτή τη φράση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γελοιοποιούν από προχθές τα κυρίαρχα ΜΜΕ για την επιλεκτική τους ευαισθησία απέναντι στους πολιτικούς αρχηγούς. Πριν λίγο καιρό, είχαν χαλάσει τον κόσμο για το σπίτι που νοικιάζει ο Αλέξης Τσίπρας στα Λεγραινά και για τα ψάρια που έτρωγε στην ψαροταβέρνα. Τώρα, τα 37 ακίνητα του Κ. Μητσοτάκη και το 1,5 εκατομμύριο που χρωστάει μαζί με τη σύζυγό του στις τράπεζες τα προσπερνάνε έτσι – προφανώς δεν το βρίσκουν τόσο προκλητικό όσο το να νοικιάζεις ένα εξοχικό σπίτι προς 500 ευρώ τον μήνα. Και αυτό καταδεικνύει την απύθμενη γελοιότητα των ΜΜΕ στην κανονική ευρωπαϊκή μας χώρα, αλλά και το βάθος της διαπλοκής τους με τη σημερινή κυβέρνηση. Η σκληρή αλήθεια είναι ότι το επίπεδο της ενημέρωσης στην Ελλάδα είναι αντίστοιχο με αυτό της Τουρκίας, του Αζερμπαϊτζάν και της Κιργισίας.
Αν όμως το να νοικιάζει εξοχικό ο Τσίπρας είναι για όλους αυτούς θέμα προς συζήτηση, τι μπορεί να σημαίνουν για την πολιτική αξιοπιστία του Κ. Μητσοτάκη τα 37 ακίνητα και το 1,.5 εκατομμύριο χρέη προς τις τράπεζες; Πόσο ωφελημένος βγήκε ο ίδιος από τη μείωση του ΕΝΦΙΑ στις μεγάλες ακίνητες περιουσίες; Και πόσο ωφελημένες βγήκαν οι τράπεζες από τον πτωχευτικό, τις τζάμπα υπερωρίες, τις ρυθμίσεις του ταμείου ανάκαμψης που έφερε ο Μητσοτάκης; Αλλού αυτό θα ήταν σοβαρό πολιτικό ερώτημα. Εδώ είναι Σάββατο.
Από το κύριο άρθρο της Αυγής