«Ούτε τα ψεύδη ούτε οι αλχημείες του κ. Καραμανλή μπορούν να κρύψουν την τραγική και επικίνδυνη για τη δημόσια Υγεία ανεπάρκεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην ενίσχυση των ΜΜΜ, όπου τελικά “ο ιός κολλάει” (ή μήπως όχι σήμερα, κ. Καραμανλή;)», τονίζουν σε απάντησή τους στην ανακοίνωση του υπ. Μεταφορών ο τομεάρχης και ο αναπλ. Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Αναλυτικότερα, ο Ν. Παππάς και ο Χρ. Γιαννούλης επισημαίνουν:
Ούτε τα ψεύδη ούτε οι αλχημείες του κ. Καραμανλή μπορούν να κρύψουν την τραγική και επικίνδυνη για τη δημόσια Υγεία ανεπάρκεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην ενίσχυση των ΜΜΜ, όπου τελικά «ο ιός κολλάει» (ή μήπως όχι σήμερα, κ. Καραμανλή;).
Η πραγματικότητα δεν κρύβεται:
Σε ό,τι αφορά τον διαγωνισμό για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων, ο κ. Καραμανλής αρνήθηκε να κάνει τις αλλαγές που του υπέδειξε η Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών σε δύο τυπικές παρατηρήσεις (απολύτως συνηθισμένες σε τέτοιες διαδικασίες), ώστε να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Καλό θα είναι να μη δίνει στη δημοσιότητα μόνο αποσπάσματα της απόφασης.
Ο κ. Πατούλης, περιφερειάρχης Αττικής με τη Ν.Δ., απένταξε από το ΠΕΠ Αττικής, την ίδια περίπου περίοδο, την προμήθεια 92 νέων λεωφορείων για τον ΟΑΣΑ, που είχε δρομολογήσει η Ρένα Δούρου.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, επενδύοντας στην ανεπάρκειά της, προχώρησε το σχέδιό της για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών: Υπέγραψε -«ακριβές» για το δημόσιο- συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ και ιδιώτες, νοίκιασε παλιά λεωφορεία και νομοθέτησε «χατίρια», όπως την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας νοικιασμένων οχημάτων από το δημόσιο.
Ο κ. Καραμανλής ξεχνά το «χαστούκι» του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την προμήθεια 300 λεωφορείων μέσω leasing για… παράθυρα που δεν άνοιγαν, μια ιστορία που καθυστέρησε τη διαδικασία επί εβδομάδες.
Ξεχνά να αναφερθεί στις καταγγελίες για τις προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών, για τις λίστες που ανεβοκατέβαιναν και για τη σειρά κατάταξης που άλλαξε χωρίς λόγο.
Ξεχνά ότι το ΑΣΕΠ δέχθηκε το 50% των ενστάσεων.
Ψεύδεται όταν λέει ότι το 2019 παρέλαβαν μόνο 850 λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα. Επικαλείται στοιχεία της θερινής περιόδου, ενώ η τηλεματική, εκείνη την περίοδο, είχε καταγράψει -έστω για μία φορά- το στίγμα 1.540 λεωφορείων και τρόλεϊ στο λεκανοπέδιο.
Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη, από τα 350-400 λεωφορεία του ΟΑΣΘ που πραγματοποιούσαν δρομολόγια μέχρι το 2019, κατάφεραν να μειώσουν τον αριθμό τους σημαντικά, προσθέτοντας μόνο κάτι «σαπάκια» από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη και εκ των οποίων κυκλοφορούν μόλις 14 από τα 50, με την πλειονότητα να είναι κυρίως στα συνεργεία και όχι στον δρόμο.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι των απίστευτων συνωστισμών και της υπερμετάδοσης του κορωνοϊού στα ΜΜΜ. Αντί να σηκώνουν το δάκτυλο στον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ας απολογηθούν δημόσια για τα όσα τραγικά βιώνουν οι πολίτες καθημερινά.