«Ελλειψη επαγγελματισμού και απαράδεκτες πρακτικές»: Πολίτης στο Ηράκλειο καταγγέλλει μεταφορική εταιρία

“Γνωρίζοντας ότι πολλοί συμπολίτες μας αντιμετωπίζουν τα ίδια & χειρότερα προβλήματα από την συγκεκριμένη εταιρία θεωρώ ότι όλοι πρέπει να κάνουμε κάθε ενέργεια για να σταματήσει η ασυδοσία κάποιων εταιριών και να μην μείνει ατιμώρητος κανένας υπεύθυνος, κάτι που από δική μου πλευρά έχω ήδη ξεκινήσει”

Γνωστή μεταφορική εταιρία καταγγέλλει μέσω επιστολής της στο Candiadoc πολίτης του Ηρακλείου, κάνοντας λόγο για παραλαβή κατεστραμμένων προϊόντων, περιστατικό με υπάλληλο να τα αφήνει στον δρόμο και να φεύγει τρέχοντας χωρίς να χτυπήσει το κουδούνι με αποτέλεσμα κλέφτες να τα παίρνουν, περιστατικό στο οποίο η εταιρία έστειλε ειδοποίηση ότι έγιναν απόπειρες παράδοσης χωρίς να βρουν κάποιο στο χώρο ενώ ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο, καθώς οι κάμερες έχουν καταγράψει ότι κανένας από την εταιρία δεν εμφανίστηκε.

Όπως αναφέρει στην επιστολή της, η κ. Ροζάνα Τσικνάκη, η οποία πραγματοποιεί παραγγελίες τροφών & άλλων ειδών από το διαδικυακό κατάστημα της Zooplus, έχει ήδη παραπονεθεί εγγράφως στη Zooplus (customer service & διοικητικό συμβούλιο στο Μόναχο) όσο & τηλεφωνικά & εγγράφως στην ACS (στα κεντρικά & στο κατάστημα της Α. Παπανδρέου) εκατοντάδες φορές.

“Από τη Zooplus απαντούν άμεσα, κάνουν κάθε προσπάθεια να επιλύσουν τα προβλήματα με την ACS & κάποιες φορές με έχουν αποζημιώσει για παραγγελίες που δεν ήρθαν ή ήταν τα προϊόντα κατεστραμμένα. Και φυσικά ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίσταμαι. Όμως δεν έχουν αλλάξει μεταφορέα, όπως επανειλημμένα τους έχω ζητήσει. Από την πλευρά της ACS, είτε δεν απαντούν ποτέ στις προσπάθειες επικοινωνίας μου μαζί τους, είτε προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για το κατάστημα του Ηρακλείου. Στο τοπικό κατάστημα ανελλιπώς, επανειλημμένα & για πάνω από 4 χρόνια ψεύδονται ασύστολα & η υπεύθυνη μου έχει δηλώσει ότι δε θα μου παραδίδει τα πακέτα που έχω παραγγείλει & ήδη πληρώσει (κάθε παραγγελία υπερβαίνει τα 100 ευρώ)!”, μας αναφέρει:

Αναλυτικά η επιστολή της κ. Τσικνάκη:

Πραγματοποιώ παραγγελίες τροφών & άλλων ειδών από το διαδικυακό κατάστημα της Zooplus. Aπό το 2020 η ACS είναι η εταιρία που παραδίδει τα προϊόντα στο χώρο μου, στην πλειοψηφία με τεράστια προβλήματα. Είτε οι συσκευασίες με τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα, είτε συγκεκριμένος υπάλληλος τα άφηνε στο δρόμο & έφευγε τρέχοντας χωρίς να χτυπήσει το κουδούνι με αποτέλεσμα κλέφτες να τα παίρνουν (υλικό από κάμερες έχουν καταγράψει τα συμβάντα), είτε η ACS στέλνει ειδοποίηση ότι έγιναν απόπειρες παράδοσης χωρίς να βρουν κάποιο στο χώρο ενώ ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο (οι κάμερες έχουν καταγράψει ότι κανένας από την ACS δεν ήρθε ολόκληρα τα συγκεκριμένα 24/ωρα), είτε αν μου ζητηθεί να επιλέξω ημερομηνίες παράδοσης & μείνω στο χώρο ολόκληρες τις ημέρες περιμένοντας, ακυρώνοντας όλα τα επαγγελματικά μου ραντεβού, δεν έρχεται κανένας, αλλά στο website της ACS & στο tracking δηλώνουν ψευδώς ότι δεν βρήκαν κάποιο στο χώρο & η ίδια ακριβώς ιστορία επαναλαμβάνεται για μέρες, κρατώντας με εγκλωβισμένη στο χώρο μου, περιμένοντας το… τίποτα!

Έχω παραπονεθεί εγγράφως στη Zooplus (customer service & διοικητικό συμβούλιο στο Μόναχο) όσο & τηλεφωνικά & εγγράφως στην ACS (στα κεντρικά & στο κατάστημα της Α. Παπανδρέου) εκατοντάδες φορές!!! Από τη Zooplus απαντούν άμεσα, κάνουν κάθε προσπάθεια να επιλύσουν τα προβλήματα με την ACS & κάποιες φορές με έχουν αποζημιώσει για παραγγελίες που δεν ήρθαν ή ήταν τα προϊόντα κατεστραμμένα. Και φυσικά ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίσταμαι. Όμως δεν έχουν αλλάξει μεταφορέα, όπως επανειλημμένα τους έχω ζητήσει.

Από την πλευρά της ACS, είτε δεν απαντούν ποτέ στις προσπάθειες επικοινωνίας μου μαζί τους, είτε προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για το κατάστημα του Ηρακλείου στην παραπάνω οδό. Στο τοπικό κατάστημα ανελλιπώς, επανειλημμένα & για πάνω από 4 χρόνια ψεύδονται ασύστολα & η υπεύθυνη μου έχει δηλώσει ότι δε θα μου παραδίδει τα πακέτα που έχω παραγγείλει & ήδη πληρώσει (κάθε παραγγελία υπερβαίνει τα 100 ευρώ)!!!!

Κάθε φορά πρέπει να περνάω πολλές ώρες στέλνοντας αλεπάλληλα e-mail στη Zooplus & προσπαθώντας να επικοινωνήσω με την ACS, για να καταφέρω μετά από καθυστέρηση πολλών ημερών ή & εβδομάδων κάποιες φορές, να παραλάβω τις κομματιασμένες χαρτόκουτες με τις σκισμένες συσκευασίες & τις τροφές να χύνονται έξω.

Οι τροφές αυτές προρίζονται για τα αδέσποτα ζώα που με δικά μου αποκλειστικά έξοδα φροντίζω. Κάποιες από αυτές αποτελούν κλινικές δίαιτες για ζώα άρρωστα & η οποιαδήποτε καθυστέρηση αποτελεί πρόβλημα για την υγεία & την ευζωία τους. Εννοείται πως οι υπεύθυνοι των εταιριών το γνωρίζουν, όμως από την ACS δεν ενδιαφέρονται ούτε για ζώα, ούτε για ανθρώπους, αλλά ούτε & για τους εργαζόμενούς τους που μου έχουν ζητήσει να μην κάνω ογκώδεις παραγγελίες γιατί πρέπει να τις μεταφέρουν με μοτοσυκλέτα! Από πλευρά μου έχω ζητήσει εγγράφως από τη Zooplus να ικανοποιήσει το αίτημα των εργαζομένων της ACS & έχω γνωστοποιήσει την απάντηση στα κεντρικά της (η εταιρία στο Ηράκλειο διαθέτει & φορτηγά σημειωτέον).

Επειδή η υπομονή μου έχει εξαντηληθεί μετά από τόσα χρόνια, καταγγέλλω δημόσια τη μεταφορική εταιρία για την έλλειψη επαγγελματισμού & τις απαράδεκτες πρακτικές της που με έχουν ήδη τόσο ταλαιπωρήσει & ζημιώσει. Γνωρίζοντας ότι πολλοί συμπολίτες μας αντιμετωπίζουν τα ίδια & χειρότερα προβλήματα από την ACS θεωρώ ότι όλοι πρέπει να κάνουμε κάθε ενέργεια για να σταματήσει η ασυδοσία κάποιων εταιριών και να μην μείνει ατιμώρητος κανένας υπεύθυνος, κάτι που από δική μου πλευρά έχω ήδη ξεκινήσει.

Μάλιστα, η γυναίκα μας στέλνει μερικά e-mail από το 2020:

22-11-2020 προς Ζοοplus 

Όπως σας είχα επισημάνει στο προηγούμενο e-mail μου το πρόβλημα της εγκατάλειψης του πακέτου  στο δρόμο προέρχεται από τη μεταφορική εταιρία & όχι από εσάς, που είστε συνεπείς & έχετε καλό  τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Όποια αιτία & αν σας δηλώσουν από τη μεταφορική (λόγω covid-19)  αποτελεί απλά δικαιολογία για να καλύψουν την ανεύθυνη στάση τους. Παραλαμβάνω δέματα από  πολλές μεταφορικές & αυτό που κάνουν οι μεταφορείς είναι να επικοινωνούν πρώτα τηλεφωνικά για  να εξασφαλίσουν ότι κάποιος θα βρίσκεται στο χώρο όταν θα κάνουν την παράδοση. Κανένας δεν  εγκαταλείπει τα δέματα στο δρόμο εκτός από την εταιρία που χρησιμοποιείτε. Καθώς η διεύθυνσή μου αποτελεί τόσο χώρο εργασίας όσο & κατοικίας είναι σπάνιο να μην βρίσκομαι εκεί τις περισσότερες  ώρες. Σας προτείνω λοιπόν να βρείτε κάποια άλλη μεταφορική εταιρία για να μην επαναλαμβάνεται το πρόβλημα. 

Mon, 18 Ιαν 2021 στο 1:39 PM προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI wrote : Θα ήθελα να σας επισημάνω ότι το κιβώτιο στο οποίο βρίσκονταν οι τροφές ήταν πλήρως  κατεστραμμένο γιατί προφανώς είχε τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο αποθήκευσης, κάτω από τη  βροχή, κατά συνέπεια το χαρτόνι της συσκευασίας καταστράφηκε. Όταν το παρέλαβα, ο μεταφορέας  το πέταξε στα σκαλοπάτια έξω απ’ το χώρο μου & έφυγε τρέχοντας πριν προλάβω να τον ρωτήσω το  παραμικρό. Ευτυχώς τα σακιά με την τροφή ήταν άθικτα, παρότι βρεγμένα εξωτερικά. Γνωρίζετε ήδη  ότι η παραγγελία αυτή στάλθηκε ξανά γιατί η #185142442 από 22-11-2020 είχε για κάποιο λόγο σταλεί σε λάθος πόλη. Σας ενημερώνω ξανά για αυτή την κατάσταση, στην οποία υπαίτια είναι η μεταφορική  εταιρία & το ανεύθυνο προσωπικό της & σας ζητώ & πάλι να αλλάξετε εταιρία μεταφορών.  Επισυνάπτω φωτογραφία του κιβωτίου. 

4-12-2021 προς Ζοοplus 

Όπως σας ανέφερα στο μήνυμά μου η αυτόματη ταϊστρα/ ποτίστρα Trixie ήταν σπασμένη. Αυτό  άλλωστε φαίνεται ξεκάθαρα στη φωτογραφία που συνόδευε το μήνυμα. Τα υπόλοιπα προϊόντα δεν  είχαν καταστραφεί. Σας στέλνω ξανά τη φωτογραφία με την σπασμένη ταϊστρα, καθώς & τη  συσκευασία στην οποία βρίσκονταν όλα τα είδη.  

Fri, 7 Ιαν 2022 στο 4:42 ΜΜ προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI έγραψε: 

Η ΑCS Courier & συγκεκριμένα ο υπάλληλος που παραδίδει τα πακέτα στο χώρο μου, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ  τα παρατά έξω στον πεζόδρομο, χωρίς ΠΟΤΕ να χτυπά το κουδούνι!!!! Η ίδια ιστορία  επαναλαμβάνεται σε ΚΑΘΕ παραγγελία. Η κάμερα ασφαλείας καταγράφει τι συμβαίνει. Λίγη ώρα  μετά σε άλλο βίντεο έχει καταγραφεί ότι παιδιά επιχειρούν να κλέψουν το πακέτο!!! Αν ο μεταφορέας  δεν παρατούσε τα κιβώτια στην τύχη τους δε θα συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο. Παρακαλώ  επικοινωνείστε με την ΑCS & εξηγείστε τους ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος πρέπει ή να κάνει σωστά τη δουλειά του ή να πάψει να δουλεύει εκεί. Όλος ο κόσμος στην πόλη ξέρει για αυτόν, είναι  αδιανόητο να συνεχίζεται μια τέτοια κατάσταση!!!!!!! 

17-1-2022 προς Ζοοplus 

Καλημέρα σας. Όπως μου ζητήσατε σε προηγούμενο e-mail, σας ενημερώνω ότι μόλις προχώρησα σε  παραγγελία από την ιστοσελίδα σας (Αριθμός Παραγγελίας – 17/1/2022 230958678) ώστε να  επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρία & να τους αναφέρετε το επαναλαμβανόμενο πρόβλημα με  συγκεκριμένο υπάλληλό τους. Ζητείστε τους να μην παρατά τα πακέτα χωρίς να χτυπήσει το κουδούνι  έξω στο δρόμο, στο έλεος του κάθε περαστικού. Σας στέλνω σχετικό βίντεο με μια από τις  προηγούμενες παραδόσεις της ACS.  

16-11-2022 προς Ζοοplus 

Σήμερα, για μια ακόμα φορά, ο ίδιος μεταφορέας της ΑCS άφησε έξω από το κτίριό μου το δέμα, στο  πιο κεντρικό & πολυσύχναστο σημείο της πόλης & έφυγε, χωρίς να εξακριβώσει αν ήμουν εκεί να του  ανοίξω. Η κάμερα ασφαλείας έχει καταγράψει το συμβάν, όπως πάντα. Όμως αυτή τη φορά το κιβώτιο ήταν εντελώς κατεστραμμένο. Έλειπαν προϊόντα από τις ανοιγμένες συσκευασίες (Πακέτο Προσφοράς 

Almo Nature Daily Menu Φακελάκια), το σακί με την ξηρή τροφή (Purina Pro Plan Veterinary Diets  Feline NF – Renal Function) ήταν σκισμένο και η τροφή χυνόταν έξω και τα δισκάκια (Αnimonda 

Integra Protect Adult Renal Δισκάκι 6 x 100 g) είχαν δεχτεί μεγάλη ταλαιπωρία & είχαν πιεστεί. Είχα  παραπονεθεί στη διευθύντρια της μεταφορικής στο παρελθόν & με είχε διαβεβαιώσει ότι δε θα  ξανααντιμετώπιζα πρόβλημα & σήμερα η εμπειρία μου ήταν η χειρότερη από ποτέ! Τα ζώα για τα  οποία προοριζόταν η τροφή έχουν νεφρική ανεπάρκεια & ήταν επείγον να την παραλάβω. Τηλεφώνησα στη διευθύντρια της μεταφορικής, η οποία παραδέχτηκε ότι έχω δίκιο και καταλαβαίνει  την αγανάκτησή μου. Πέρα από το γεγονός ότι σχεδόν κάθε φορά που παραγγέλνω από εσάς η  μεταφορική εταιρία που χρησιμοποιείτε είναι η ίδια (ACS) & περαστικοί έχουν προσπαθήσει να  πάρουν τα παρατημένα δέματα από το δρόμο, δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνω σπασμένα  προϊόντα. Σε περασμένη παραγγελία με πόντους επιβράβευσης μια ποτίστρα, στάλθηκε σπασμένη &  μετά δεν είχατε το ίδιο προϊόν για αντικατάσαση. Τώρα όμως από τη σκισμένη μεγάλη χαρτόκουτα &  από τις μικρότερες χάρτινες συσκευασίες κάποια από τα προϊόντα έπεσαν έξω & χάθηκαν. Και  ευθύνεστε & εσείς γιατί οι κονσέρβες έσκισαν το σακί της ξηρής τροφής αφού έλειπε κάθε προστασία  από τον τρόπο που συσκευάστηκε το πακέτο. Η διευθύντρια της μεταφορικής θα ζητήσει οδηγίες για  τη διευθέτηση του ζητήματος & θα επικοινωνήσει μαζί σας, όμως & εγώ από δική μου πλευρά σας  γράφω καταγγέλοντας τα όσα συνέβησαν & ζητώντας την αποκατάσταση των κατεστραμμένων  προϊόντων της παραγγελίας μου, χωρίς καθυστέρηση. 

Παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μου άμεσα για τακτοποίηση του ζητήματος. 

22 Νοε 2022στο 9:36 ΠΜ προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI έγραψε: 

O λόγος που δεν σας είχα απαντήσει μέχρι τώρα είναι γιατί η υπεύθυνη του τοπικού τμήματος της  ACS, Ελένη Τσαγκαράκη, μου είχε πει ότι περίμενε οδηγίες από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας  σχετικά με την προβληματική αποστολή των προϊόντων σας & με είχε διαβεβαιώσει ότι θα με  ενημέρωνε το αργότερο μέχρι 21/11/2022. Για μια ακόμα φορά δεν τηρούν το λόγο τους από την ACS,  η κ. Τσαγκαράκη δεν με κάλεσε ποτέ & με καθυστέρησαν στην επικοινωνία μου μαζί σας! Από την παραγγελία μου 265517558υπήρχαν 19 φακελλάκια από το Πακέτο Προσφοράς Almo Nature  Daily Menu Φακελάκια 24 x 70 g & τα υπόλοιπα έλειπαν. Ζητώ τη νέα αποστολή των προϊόντων που  έλειπαν από την κατεστραμμένη συσκευασία.  

Επίσης ζητώ την επιστροφή των χρημάτων για το πακέτο Purina Pro Plan Veterinary Diets Feline NF –  Renal Function αφού όπως με πληροφορήσατε & όπως βλέπω στην ιστοσελίδα σας το προϊόν έχει  εξαντληθεί.  

Προς διευκόλυνσή σας θα μπορούσατε να στείλετε τα προϊόντα μαζί με την πιο πρόσφατη παραγγελία  που έχω πραγματοποιήσει σήμερα από την ιστοσελίδα σας, αρκεί να μη γίνει κάποιο λάθος.  Σε κάθε περίπτωση, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με την ACS & καταγγείλετε την επανειλημμένη  προβληματική αποστολή, μεταφορά & εγκατάλειψη των παραγγελιών μου από το συγκεκριμένο  μεταφορέα/ οδηγό τους. Επιπλέον ενημερώστε με σχετικά με τη νέα αποστολή των προϊόντων & την  επιστροφή των χρημάτων.  

30 Νοε 2022 στο 11:57 ΠΜ προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI έγραψε: 

Χθες το απόγευμα βρήκα ένα σημείωμα/ ειδοποίηση έξω από την πόρτα μου σχετικά με ανεπιτυχή  προσπάθεια παράδοσης της παραγγελίας μου 267549163 από την ACS μεταφορική εταιρία.  Τηλεφωνώντας στην υπεύθυνη του τοπικού τμήματος της εταιρίας, κ. Ελένη Τσαγκαράκη, σήμερα το  πρωί, με πληροφόρησε ότι θα ξαναστείλουν μεταφορέα για να παραδόσει το πακέτο την ερχόμενη  βδομάδα και σε καμιά περίπτωση νωρίτερα! Όταν ζήτησα να μάθω πότε θα είναι αυτό ώστε να υπάρξει συνεννόηση & να βρίσκομαι στο χώρο μου είπε ότι δεν μπορεί να με ενημερώσει από τώρα πότε θα  γίνει η παράδοση.  

Μετά από όλα τα προβλήματα που έχουν υπάρξει με την εταιρία ACS τώρα πια θα αντιμετωπίζω & τη  μεγάλη καθυστέρηση στις παραδόσεις, κάτι που δε συνέβαινε μέχρι τώρα.  

Σας παρακαλώ & πάλι επικοινωνείστε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας & ενημερώστε με για αυτό  το ζήτημα, καθώς η αντιμετώπιση που δέχομαι έχει πια χαρακτήρα διάκρισης. Όταν κάποιος θέλει να  δημιουργήσει πρόβλημα μπορεί να το επιτύχει. Αντιθέτως αν από την εταιρία με ειδοποιούσαν για την 

ημερομηνία μεταφοράς θα μπορούσα να γνωρίζω για το γεγονός & να βρίσκομαι εκεί για να παραλάβω την παραγγελία μου & όχι να περιμένω 1 ακόμα εβδομάδα για την παράδοση των προϊόντων.  Fri, 2 Δεκ 2022 στο 7:58 ΜΜ προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI έγραψε: 

Όπως μου ζητήσατε, σας ενημερώνω ότι κανένας από την εταιρία ACS δεν επικοινώνησε μαζί μου για  να μου παραδώσει την παραγγελία μου. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Το επίσημο παράπονο που  κάνατε στην εταιρία αγνοήθηκε εντελώς. Επίπλέον θα ήθελα να σας επισημάνω ότι μετά από έλεγχο  της κάμερας ασφαλείας στην είσοδο της οικοδομής μου, το άτομο που έφησε την ειδοποίηση για  αδυναμία παράδοσης του πακέτου λόγω απουσίας μου, δεν ήρθε καν μαζί με το πακέτο, αλλά με  εντελώς άδεια χέρια & απλά κόλλησε το post-it σημείωμα έξω από την πόρτα μου.  Είναι αναμφισβήτητο ότι θα έκανα πολύ περισσότερες παραγγελίες από την εταιρία σας και θα  αγόραζα περισσότερα προϊόντα αν δεν υπήρχαν τόσα συνεχή & επαναλαμβανόμενα προβλήματα με  την εταιρία παράδοσης ACS. Η κατάσταση αυτή με οδηγεί να προχωρώ σε αγορές από άλλα  ηλεκρονικά καταστήματα που δεν χρησιμοποιούν την ACS σαν εταιρία παράδοσης. Μπορεί να μην το  γνωρίζετε, αλλά συχνά μου στέλνετε e-mail ζητώντας μου να αξιολογήσω την πρόσφατη παραγγελία  μου, όταν εγώ δεν την έχω λάβει καν ακόμα! 

Σχετικά με την πρότασή σας να παραλάβω εγώ το πακέτο από τα γραφεία της εταιρίας, αυτό δεν είναι  εφικτό καθώς δε διαθέτω μεταφορικό μέσο. Επιπλέον δε διαθέτω το χρόνο να μπαίνω σε αυτή τη  διαδικασία καθώς εργάζομαι.  

Παρακαλώ βρείτε μια μόνιμη λύση για τα προβλήματα που δημιουργεί η ACS. Δεν μπορώ κάθε φορά  να αφιερώνω χρόνο κάνοντας παράπονα και στην εταιρία μεταφοράς και σε εσάς. 3-12-2022 προς Ζοοplus 

To κινητό μου είναι 694….. Η υπεύθυνη του τοπικού τμήματος της ACS γνωρίζει & το σταθερό μου  2810…. από το οποίο και την έχω καλέσει. 

6-12-2022 προς Ζοοplus 

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ακόμα δεν έχω λάβει το πακέτο με τα προϊόντα που έχω παραγγείλει  από την εταιρία σας. Κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου, κανένας δεν έκανε απόπειρα να τα  παραδώσει, παρά τη διαβεβαίωση της κ. Ελένης Τσαγκαράκη ότι αυτό θα γινόταν τη Δευτέρα.  Αντίθετα εμφανίζονται στο parcel tracking σχετικές ανεπιτυχείς απόπειρες παράδοσης, που όμως δεν  έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Η είσοδος του χώρου μου παρακολουθείται από κάμερες & ό,τι  συμβαίνει είναι φανερό. 

Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχίζεται έτσι. Δεν γίνεται κάθε φορά που παραγγέλνω προϊόντα  από εσάς είτε να τα παρατούν στο δρόμο, είτε να τα λαμβάνω κατεστραμμένα, είτε με καθυστέρηση. Η ACS δρα με πλήρη έλλειψη επαγγελματισμού & με φανερή ασυδοσία γιατί συνεχίζετε να την  προτιμάτε στις αποστολές σας. Θεωρώντας ότι δεν θα χάσουν πελάτες δείχνουν πλήρη έλλειψη  σεβασμού, γεγονός που δεν μπορώ να αποδεχτώ. 

Από εσάς πλέον εξαρτάται αν επιθυμείτε την περαιτέρω πελατειακή μας σχέση. 8 Dez 2022 um 6:47 NACHMITTAGS προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI schrieb: I have escalated the case of repeated negligence by ACS as a formal complaint to your company’s  headquarters. I am waiting for a reply, according to which my decision on how to proceed will be  dependent upon. 

Am Fr, 9 Dez 2022 um 10:03 VORMITTAGS προς Ζοοplus, ROZANA TSIKNAKI schrieb: Dear Ms. Nica, 

My package has not been lost! As I have mentioned before, the manager of one of the three local  offices of ACS, Ms. Eleni Tsangaraki, with whom I have again spoken with today on the phone (even  though this time she chose to introduce herself with a different name: Maria Papadaki), has been  consistently lying about my orders. If you mark my order as lost, then the local ACS office is going to  keep the goods and in this way they will be “rewarded” on top of their inexcusable, repeated &  consistent lack of professionalism. You must realize that you are dealing with crooks, who answer to  noone, unless you do something about it.

I understand that you are handling thousands of orders each day, however ACS is one of the many  delivery companies in Greece. They must not be allowed to never deliver packages. If you mark this  current order as lost & resend it, the exact same problem is going to be repeated for the third  consecutive time!!! 

9-12-2022 προς Ζοοplus 

Dear Ms. Nica, 

The package was finally delivered to me today solely due to my persistent efforts. If I did not spend  hours each day trying to reach the local offices of ACS over the phone, or calling their headquarters in  Athens, my package will have never been delivered. As I have repeatedly stated the local branch office  of ACS (A. Papandreou & 37 Kastrinaki St.) is owned by crooks. Upon searching the internet I  confirmed Ms. Eleni Tsangaraki is the owner of this branch. She is the same person who has been  consistently breaking her promises that the employee who has been leaving my packages in the street  will never do this again! She is the same person who had promised my package would be delivered by  last Monday but never did! She is the same person who reported on parcel tracking that Dec. 1st was  the second date my package was unsuccessfully delivered, when in fact no one ever made such an  attempt! And she is the same person who today, over the phone, introduced herself as Maria Papadaki,  an alias! 

This situation has to end now! I cannot waste my time struggling to have each order delivered to me for weeks on end! And I cannot keep on making orders consecutively but never having them delivered. And correct me if I am wrong, but it is not good business if you keep on refunding me for either  damaged or undeliverable goods. My address is in my city’s most central location and by no means in a difficult to reach spot. There are many delivery companies serving my area and ACS is just one out of  many such companies. I have repeatedly suggested that you stop patronizing ACS. For all these reasons I have escalated this case to your headquarters as a formal complaint and I am  expecting an answer from those in charge of such decisions. 

Eπιστολή μέσω ταχυδρομείου στον Πρόεδρο της Zooplus 

To Stefan Goetz  

Chairman of the Supervisory Board  

zooplus SE Sonnenstrasse 15  

80331 Munich  

Germany  

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί