Ένας πίνακας που δέσποζε στο γραφείο του κάθε υπουργού Γεωργίας ή, πλέον. Αγροτικής Ανάπτυξης, εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, χάθηκε με την αποχώρηση Αυγενάκη από το υπουργείο! Τον εντοπίζουμε στο σημείο τουλάχιστον από τα χρόνια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αλλά και στη συνέχεια επί ΝΔ. Και επί Αυγενάκη. Την ημέρα της παράδοσης στον νέο υπουργό Κ. Τσιάρα ο πίνακας είναι άφαντος!
Το κείμενο και οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν στο Documentonews και αναδημοσιεύουμε
Δεν είναι μυστικό ότι ο Λευτέρης Αυγενάκης αντιλαμβανόταν το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ως φέουδο. Η κατασπατάληση πόρων του προϋπολογισμού είτε για παρεμβάσεις στο γραφείο του είτε για μπεγλέρια ή για «συνθέσεις λουλουδιών» επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές. Γι΄ αυτό και φεύγοντας από το υπουργείο, αποφάσισε να πάρει μαζί του τον πίνακα που κοσμούσε γραφείο του.
Ένας μεγάλος πίνακας με θεματική αντίστοιχη της ατζέντας του εν λόγω υπουργείου κοσμούσε το γραφείο του Λ. Αυγενάκη, όντας το φόντο σε φωτογραφίες που είχε δημοσιεύσει ο ίδιος κατά την… άσκηση των καθηκόντων του.
Δείτε το πριν:
Ω του θαύματος, στο ενσταντανέ με τον διάδοχό του, Κώστα Τσιάρα, ο πίνακας έχει εξαφανιστεί, με αποτέλεσμα να απομείνει μόνο η επιτοίχια ξύλινη επένδυση.
Δείτε και το μετά:
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πριν τη διαδικασία της παράδοσης – παραλαβής μετά τον τελευταίο ανασχηματισμό, μεταφορική εταιρία επιστρατεύτηκε για να συσκευάσει και να μεταφέρει τα πράγματα του πρώην υπουργού και νυν απλού βουλευτή της ΝΔ.
Το ντοκουμέντο που δείχνει τον… συσκευασμένο πίνακα:
Είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Λ. Αυγενάκης φέρει βαρέως το «ξήλωμά» του από το υπουργικό σχήμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει το δικαίωμα να κάνει φύλλο και φτερό κρατική περιουσία.
Γι΄ αυτό και οφείλει να απαντήσει άμεσα ποια αντικείμενα αφαιρέθηκαν από το υπουργείο και -κυρίως- πού πήγε ο συγκεκριμένος πίνακας, ο οποίος βρισκόταν στην ίδια θέση, τόσο όταν ο Μάκης Βορίδης βρισκόταν στο ίδιο πόστο, όσο και όταν ο Βαγγέλης Αποστόλου κατείχε το ίδιο αξίωμα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Κυβερνητικές πηγές σχολιάζουν ότι ο Λευτέρης Αυγενάκης τον έβγαλε, αλλά χωρίς να εξηγούν γιατί και υποστηρίζουν πως ο πίνακας παραμένει στο υπουργείο.
Δείτε τις φωτογραφίες:
Ο πίνακας λοιπόν, που κατά πάσα πιθανότητα είναι δημιουργία του Νίκου Οθωναίου, φαίνεται πως εξαφανίστηκε από το υπουργικό γραφείο κάποια στιγμή πριν τον περασμένο Φεβρουάριο και αντικαταστάθηκε από άλλο έργο αγνώστου καλλιτέχνη.
Οι φωτογραφίες του άδειου γραφείου κατά τη διάρκεια της παράδοσης του γραφείου έκαναν τον γύρο του διαδικτύου προκαλώντας εύλογα ερωτήματα, τα οποία ενισχύθηκαν με τη φωτογραφία που αποκάλυψε το Documentonews.gr που δείχνει συσκευασία σε μέγεθος πίνακα ζωγραφικής, να βρίσκεται έξω από βανάκι μεταφορών μαζί με άλλα αντικείμενα, την ημέρα της αποχώρησης του Λ. Αυγενάκη από το υπουργείο.
Τα δημοσιογραφικά ερωτήματα παρέμεναν αναπάντητα για πολλές ώρες, μέχρι που ως δια μαγείας, το απόγευμα της Τρίτης, ο πίνακας εμφανίστηκε σε μια -όχι και τόσο καλή- φωτογραφία του νέου υπουργού Κώστα Τσιάρα, η οποία δημοσιεύτηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης συνοδεύοντας μια ανακοίνωση, άσχετη από το συγκεκριμένο θέμα.
Στη φωτογραφία φαίνεται ο εν λόγω πίνακας πίσω από τον νέο υπουργό. Λίγοι θα παρατηρήσουν βέβαια, ότι στη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν έχουν προλάβει καν να κρεμάσουν τον πίνακα στον τοίχο και απλώς τον έχουν ακουμπήσει στο έπιπλο πίσω από τον υπουργό για τις ανάγκες της καλλιτεχνικής φωτογράφισης.
Ταυτόχρονα, το υπουργείο διέρρευσε «άτυπη ενημέρωση» σχετικά με το θέμα, στην οποία τονίζεται ότι «οι πίνακες ζωγραφικής που ήταν αναρτημένοι στο γραφείο του Υπουργού κατά την θητεία του κ. Αυγενάκη, προήρχοντο από την προσωπική του συλλογή. Ήδη στη θέση τους έχουν αναρτηθεί οι πίνακες που παραδοσιακά κοσμούσαν το γραφείο του ΥπΑΑΤ».
Κάπως έτσι λοιπόν, το υπουργείο ελπίζει να «έληξε» το θέμα.
Είναι όμως έτσι; Τι μετέφερε στις κούτες που πήρε ο Λευτέρης Αυγενάκης και γιατί το υπουργείο τηρούσε για τόσες ώρες σιγή ιχθύος, εάν πράγματι ο αρχικός πίνακας βρισκόταν μέσα στο υπουργείο.