Στέφανε Κασσελάκη, κτύπα διαπλοκή και ακρίβεια εκεί που τους πονά, με μία κίνηση

Του Γιώργου Δημητρίου

Κύριε Κασσελάκη αντιδράστε στην “τηλεοπτική χούντα”. Μποϊκόταρε τα τηλεοπτικά  brands. Επίσης όλες τις μάρκες διαφημιζόμενες μέσα στις εκπομπές των τηλεκαραγκιόζηδων των εκπομπών Lifestyle που λειτουργούν χωρίς αξίες. Κτύπα διαπλοκή  και ακρίβεια με μία κίνηση.. 

To διαδίκτυο σού δίνει την τεχνολογική δυνατότητα. Η κατάσταση του κράτους δικαίου, της διαφθοράς και της δημοσιογραφίας στη χώρα μας σου δίνει το πολιτικό και το ηθικό  δικαίωμα να μποϊκοταριστούν μάρκες προϊόντων που δεν σέβονται την κοινωνική τους ευθύνη και διαφημίζονται εντός εκπομπών που καταπατούν κάθε έννοια της δημοκρατικής  ενημέρωσης. 

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΧΡΩΣΤΟΥΝ 2 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ

Δείτε, Παραπολιτικά, δημοσίευμα με τίτλο https://www.parapolitika.gr:  << Τα Κανάλια  Ομολόγησαν ζημίες ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι την 28/Σεπτ/2015 >>. Σήμερα έχουν διαμορφωθεί σε ζημίες άνω του 1 δισ ευρώ. Αν προσθέσουμε και τις απλήρωτες πειρατικές τηλεοπτικές άδειες 30 ετών, ελέω ΝΔ-Πασοκ, βάλτε κοντά στα 2 δισ ακόμα.. 

Πανελίστες σκοτώνονται για τον Μητσοτάκη που παραδίδει στα αφεντικά τους τα κρατικά  ταμεία, τις δημόσιες συμβάσεις. Ετσι προστατεύουν τις μισθουλάρες που πληρώνουν οι  μισθωτοί και τις διακοπές τους στη Μύκονο. Κράτος πατερούλης Μητσοτάκη, Λιάγκα, Πορδοσάλτε κλπ τεμπελχανάδων. 

6 ΕΞΙ ΚΟΡΥΦΑΊΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΜΠΟΪΚΟΤΆΖ ΣΕ  ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΣ 

Σύμφωνα με έρευνα της YouGov. στις ΗΠΑ ,σε δείγμα 20.000 ατόμων,αλλά και σε πλήθος  άλλων ερευνών προέκυψαν οι βασικοί λόγοι μποϊκοτάζ: 1) Σχέσεις τηλεοπτικών σταθμών και διαφημιζομένων brands 51% 2) Συγκάλυψη σκανδάλων 41% 3) Εκτεταμένη πολιτική  διαφθορά 41% 4) Παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων 25% 5) Φοροδιαφυγή του λευκού  κολάρου, 6) Αθέμιτες πρακτικές στην αγορά. 

Δείτε, https://www.gcimagazine.com με τον  τίτλο <<Brands Boycott >> 

Ελληνική κλεπτοκρατία των έξι αστέρων: και τους έξι λόγους ο Μητσοτάκης τους τερμάτισε  με τη σφραγίδα του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου και των διεθνών οργανισμών. Ευτυχώς που  έχουμε…και τν…Στουρνάρα.. 

Η ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΉ  ΣΤΑΣΗ

Η καταναλωτική δύναμη των ψηφοφόρων είναι μια πολύ πολιτική φόρμα ικανή να επιφέρει  κοινωνικές αλλαγές και να ασκήσει ισχυρή πολιτική πίεση (Portilho ,2020,Perez – Arandros,2018). Ο πολιτικός καταναλωτισμός (Boycotting and Buycotting ) είναι μία μορφή  πολιτικής συμμετοχής. ( Stolle, Hooghe & Micheletti , 2005) 

H πολιτική κατανάλωση (μποϊκοτάζ) συνδέεται με συμφέροντα, πολιτική δυσπιστία και  στρεβλή χρήση των Μέσων Ενημέρωσης.(Copeland & Boulianne,2020). 

H πολιτική κατανάλωση γίνεται πολλές φορές ο μοναδικός τρόπος (Ελλάδα) πολιτικής  συμμετοχής όπου η <<Ψηφοφορία >> γίνεται στο ταμείο των τηλεοπτικών σταθμών που  καταπατούν τις δημοσιογραφικές αξίες και τη Δημοκρατική ενημέρωση. Και τα 

διαφημιζόμενα brands που ενισχύουν μια΄΄τηλεοπτική χούντα΄΄που προκαλεί εξόφθαλμη  θεσμική εκτροπή δεν πρέπει να επιβραβεύονται. ( Jacobsen & Dulsurut ,2007) 

O πολιτικός καταναλωτισμός έχει καθιερωθεί σε όλο τον δυτικό κόσμο πλην της Αλβανίας  και Ελλάδας στην Ευρώπη. Στις ΗΠΑ το 40% περίπου του πληθυσμού ασχολείται με την  πολιτική κατανάλωση (Edres & Paganopoulos ,2017), στη Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία  κλπ. (Echegaray, 2012) 

Oι Hooghe and Goubin (2020) ανέφεραν ότι το 67% των συμμετεχόντων σε έρευνα στο  Βέλγιο το μποϊκοτάζ σε προϊόντα – μάρκες που διαφημιζόταν σε τηλεοπτικές εκπομπές που  ήταν ευθυγραμμισμένες με ένα πολιτικό κόμμα, ήταν απολύτως επιτυχημένα. 

Οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί είναι πληθυσμοί που εφαρμόζουν και το boycotting (Μποϊκοτάζ)  και το boycotting (δεν αγοράζω τις μάρκες που διαφημίζονται πχ. στην Καινούργιου και το  Λιάγκα κλπ ταλέντα). Αυτοί οι πληθυσμοί ονομάζονται στη βιβλιογραφία << Dualscotters >>  (Baek , 2010 Coperlad ,2014) 

Εκατοντάδες παραδείγματα από δημοσιευμένες μελέτες αλλά και από την πρόσφατη  ιστορία μπορείτε να αναγνώσετε στο https://www.ethicalconsumer.org History of Successful boycotts 17/Oct/2023 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ για LIFESTYLE ΤΗΛΕΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ 

Συμβολικά, από αυτούς έχω μάθει, χωρίς να τους ρωτήσω, τα πάντα για την επιχειρηματική  και την προσωπική ζωή του Κασσελάκη μέσα σε δύο μήνες. Τέσσερις δεκαετίες και ακόμη  δεν έχω μάθει πώς η οικογένεια Μητσοτάκη έκανε πολλά΄΄λεπτά΄. Ακόμη δεν έμαθα ποιά  ήταν η προσωπική και η σεξουαλική ζωή του κ.Μητσοτάκη κατά την διάρκεια του  πενταετούς φορολογικού χωρισμού με την… κ. Μαρεβόβσκι. 

Είχε άραγε σύντροφο; Και αν ναι τί ήτο; Ετούτος – τη ; ή ΄΄τιούτος΄΄; ή η σύντροφός του ήτο η…΄΄χήρα με τα πέντε ορφανά΄΄;  Στο πεδίο των κοινωνικών σχέσεων πώς βρέθηκε ο  Χριστοφοράκος μεσοτοιχία μαζί του; Σε ποιό ακριβώς ωδείο έκανε μαθήματα (αν έκανε)  ορθοφωνίας με τον αποφυλακισμένο βιαστή Λιγνάδη; 

Αυτά όλα είναι αθλιότητες τηλεκαραγκιόζηδων οι οποίοι στρέφονται μόνο εναντίον του  Κασσελάκη και προσωπικά δεν θα τα ήθελα να στρέφονται ούτε στον Μητσοτάκη. Τα  νούμερα αυτά θα κάνουν καλά τη δουλειά τους μόνο όταν φοβηθούν ότι θα τη χάσουν τις  καταχρηστικές αποδοχές τους από ζημιογόνες επιχειρήσεις. 

Ο Σύριζα,μετά από μελέτη να κάνει μία πλατφόρμα μέσα από την οποία να προσκαλεί τα  μέλη με τις οικογένειές να μην αγοράζουν μάρκες που διαφημίζονται σε συγκεκριμένες  εκπομπές lifestyle,αφού προηγουμένως ενημερώσει τις ενδιαφερόμενες εταιρείες και  μάρκες. 

To κριτήριο επιλογής της εκπομπής θα πρέπει να είναι αποκλειστικά η ισοτιμία και η  αντιστοιχία ακόμη και στην αθλιότητα.Ακόμα και στα ερευνητικά ερωτήματα των  δημοσκοπήσεων. Εγώ τέτοιες αθλιότητες δεν θα ήθελα να τίς υποστεί ούτε ο Μητσοτάκης.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί