Η Ακρίβεια και η Υπερχρέωση εξακολουθούν να πλήττουν τα νοικοκυριά με χαμηλά εισοδήματα. Σε παρόμοια κατάσταση επήλθε συνταξιούχος ιδιωτικός υπάλληλος η οποία δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις οφειλές του συζύγου της που μεταβιβάστηκαν στην ίδια μετά τον θάνατό του.
Η καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ με σκοπό τη ρύθμιση των οφειλών. Η ΕΕΚΕ μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες με την τράπεζα κατέληξε στη διαγραφή ποσοστού ύψους 74,96% (8.264,00€) από την αρχική οφειλή 11.024,00€.
H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.
Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
- On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
- e-mail: info@eeke.gr
- Τel :210-8817730
- Web: www.eeke.gr
- fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/