Την στιγμή της πτώσης του καναντέρ στην Κάρυστο έχει αποτυπώσει η κάμερα της ΕΡΤ.
Δείτε: Πτώση Καναντέρ στην Κάρυστο: Νεκροί και οι δύο πιλότοι
Θρήνος και στην Κρήτη για την τραγωδία: Από τα Χανιά ο κυβερνήτης του Canadair που συνετρίβη
Σε αργή κίνηση φαίνεται η σοκαριστική τελευταία ρίψη νερού πριν την πτώση κι ενώ επιχειρούσε στη φωτιά. Το Canadair CL-215 που συνετρίβη έκανε ρίψεις μαζί με ακόμη ένα Canadair στη συγκεκριμένη εστία φωτιάς. Σημειώνεται πως πάντα οι ρίψεις γίνονται με δύο αεροσκάφη (επιχειρούν σε ζεύγη).
Δείτε το βίντεο:
«Πάμε για τελευταίο εφοδιασμό και φεύγουμε»
«Είχαμε επικοινωνία μαζί τους, δεν μας ανέφεραν κανένα πρόβλημα στο αεροσκάφος. Μας είπαν: “Είμαστε έτοιμοι να επιχειρήσουμε. Πάμε για τελευταίο εφοδιασμό και φεύγουμε”. Λίγα λεπτά αφού μιλήσαμε, μάθαμε από τον ασύρματο ότι το αεροσκάφος έπεσε».
Σοκαρισμένος είναι ο πυροσβέστης, που ήταν ο τελευταίος άνθρωπος ο οποίος μίλησε με τους πιλότους του μοιραίου Καναντέρ στην Κάρυστο. Ο άνθρωπος αυτός, που είναι αρκετά χρόνια στο Πυροσβεστικό Σώμα μίλησε αποκλειστικά στο Open και την Ελευθερία Σπυράκη για την τελευταία επικοινωνία που είχαν λίγα λεπτά πριν την τραγωδία.
«Δεν μπορώ να πιστέψω πως πριν από λίγα λεπτά μιλούσα μαζί τους και έπειτα από 10 λεπτά ακριβώς έμαθα ότι το αεροσκάφος έπεσε» τόνισε ο πυροσβέστης, σύμφωνα με τη ρεπόρτερ του Open.
Από το πρωί της Τετάρτης πραγματοποιείται αυτοψία στο σημείο της πτώσης από την 31η Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων και τα κλιμάκια θα μείνουν για αρκετές ημέρες στην περιοχή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία και διευκρινιστούν τα ακριβή αίτια.
Μάρτυρες της τελευταίας ενέργειας των δύο πιλότων, του 34χρονου κυβερνήτη, σμηναγού Χρήστου Μουλά και του 27χρονου συγκυβερνήτη, ανθυποσμηναγού Περικλή Στεφανίδη που ήταν να σβήσουν τη φωτιά υπήρξαμε όλοι μας μέσα από τα πλάνα του έμπειρου οπερατέρ της ΕΡΤ Γιώργου Αγνίδη, που κατέγραψε την τραγική σκηνή του δυστυχήματος. Ένα δυστύχημα, του 10ου με Καναντέρ παλιού τύπου, των παλαιότερων αεροπλάνων πυρόσβεσης που χρησιμοποιούνται και ξεκίνησαν να επιχειρούν στην Ελλάδα σχεδόν μισό αιώνα πριν, το 1975. Ένα δυστύχημα, που ανέδειξε για άλλη μια φορά τα μεγάλα ζητήματα των γηρασμένων αεροσκαφών καθώς και των εξαντλητικών βαρδιών των ιπτάμενων, που με αυτοθυσία επιχειρούν στα πύρινα μέτωπα.