Προκηρύσσει στάσεις εργασίας η ΕΛΜΕ Ηρακλείου

Σε στάσεις εργασίας ενάντια στη διαδικασία αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου προχωρά η ΕΛΜΕ Ηρακλείου.

Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

Η ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ( νόμος 4823/21, εγκύκλιος με αριθμ. πρωτοκ. 119336/ΓΔ4/2909-2022 και  εγκύκλιος 154545/ΓΔ4/13-12-2022 )

ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ  ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ Η ΕΛΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ  «ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ».

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ -εκφράζοντας τη συλλογική αντίθεση του κλάδου απέναντι στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης με οποιαδήποτε μορφή και αν επιβάλλεται- κηρύσσει στάσεις εργασίας που καλύπτουν όλους τους συναδέλφους σε οποιοδήποτε σχολείο του νομού μας κατά το χρόνο των συνεδριάσεων των συλλόγων. Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια  στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης που ακυρώνει θεμελιώδεις εργασιακές, μορφωτικές και λαϊκές κατακτήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης.

 Το Δ.Σ. δηλώνει ότι η διαδικασία της λεγόμενης «τελικής αποτίμησης» του εκπαιδευτικού έργου συνδέεται στην ίδια αλυσίδα των αντιδραστικών μέτρων στην εκπαίδευση που καταργούν τις βασικές κατακτήσεις μας , όπως είναι η σταθερή και μόνιμη δουλειά, η οργανική θέση, η ισοτιμία των μελών του συλλόγου και γενικά η δημοκρατική του λειτουργία. Διευκρινίζουμε ότι, στην ουσία η «τελική αποτίμηση» του εκπαιδευτικού έργου είναι η άλλη μορφή της αξιολόγησης -εισαγωγής  ιδωτικοοικονομικών κριτηρίων στην εκπαίδευση.

Μέσω του αντιδραστικού μέτρου της αξιολόγησης – είτε αυτή εκφράζεται με τη μορφή της «τελικής αποτίμησης» , είτε με τη μορφή της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας , είτε με εκείνη της ατομικής  αξιολόγησης- στόχος είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων σε ταξικές ζώνες, η μισθολογική διαβάθμιση των εκπαιδευτικών, η επίταση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση, η κατάργηση του ενιαίου προγράμματος σπουδών και γενικώς η επιβολή των ανταγωνιστικών νόμων της αγοράς στην εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο αυτό καλούμε:

α)  τους συναδέλφους να δείξουν την αντίθεση τους στο αντιλαϊκό μέτρο της αξιολόγησης και να συμμετάσχουν στις προκηρυγμένες από την ΕΛΜΕ  στάσεις εργασίας.

β) τους διευθυντές των σχολείων να συμπορευτούν με τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και να μην σταθούν απέναντι στον αγώνα των συναδέλφων και στην πολλαπλώς εκφρασμένη αντίθεση τους στην “αξιολόγηση”.  Τονίζουμε μάλιστα ότι οι διευθυντές  έχουν τη δυνατότητα  να “ανεβάσουν”  τους δείκτες “αποτίμησης” με δικό τους πρακτικό , χωρίς  την νομιμοποίηση τους από τους  Συλλόγους Διδασκόντων.

Συνεχίζουμε τη νικηφόρα πάλη μας ενάντια στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης .

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ . ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ.

ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.

ΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί