Με κρυφές διαδικασίες εξέτασης επιδιώκει το ΥΠΑΙΘ να επιβάλει τα «διαγνωστικά τεστ Pisa», καταγγέλλει μέσω ανακοίνωσής της η ΕΛΜΕ Ηρακλείου.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ, ενώ επίσημα είχε οριστεί ως σχολείο διενέργειας των περιώνυμων διαγνωστικών test «Pisa» την Τετάρτη 10 Μάη το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και είχαν ήδη προ πολλού επιλεγεί τα τμήματα συμμετοχής, ωστόσο η ΔΙΔΕ Ηρακλείου, μπροστά στη μαζική αντίσταση των φορέων, επέλεξε την κρυφή διενέργειά τους στο 3ο Γυμνάσιο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηρακλείου:
ΜΕ ΚΡΥΦΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΑ «ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΕΣΤ PISA»
Ø ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ PISA ΣΤΟ 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, Η ΔΙΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΙΧΕ ..ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ!
Ø ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ø ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ-ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΟΙ ΚΡΥΦΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ PISA ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΘΙΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΚΑΜΙΑ ..ΚΡΥΦΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
Μπροστά στη γενικευμένη αντίθεση του εκπαιδευτικού, γονεϊκού και μαθητικού κινήματος απέναντι στην επιβολή των εξετάσεων «Pisa», το ΥΠΑΙΘ επιβεβαίωσε ξανά την προσήλωσή του στην αντιδραστική πολιτική της κατάργησης ακόμη και των αρχών της διαφάνειας που πρέπει να διέπουν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Έτσι, ενώ επίσημα είχε οριστεί ως σχολείο διενέργειας των περιώνυμων διαγνωστικών test «Pisa» την Τετάρτη 10 Μάη το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και είχαν ήδη προ πολλού επιλεγεί τα τμήματα συμμετοχής, ωστόσο η ΔΙΔΕ Ηρακλείου, μπροστά στη μαζική αντίσταση των φορέων, επέλεξε την ΚΡΥΦΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ(!) στο 3ο Γυμνάσιο, αποδεικνύοντας στην πράξη πώς αντιλαμβάνεται και πώς εφαρμόζει τις αρχές της διαφάνειας και της ενημέρωσης των φορέων, που αποτελούν θεμελιώδεις κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και ευρύτερα λαϊκού κινήματος και πρέπει να διέπουν τη λειτουργία των σχολείων του Δημοσίου.
Συγκεκριμένα, ενώ η ΕΛΜΕ Ηρακλείου είχε κηρύξει στάση εργασίας, είχε καταδικάσει τις εξετάσεις Pisa και πραγματοποιούσε συγκέντρωση διαμαρτυρίας μαζί με την Ένωση Γονέων έξω από το 1ο Γυμνάσιο, ενώ οι μαθητές του σχολείου είχαν προχωρήσει σε κατάληψη, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την επιβολή των εξετάσεων που κατηγοριοποιούν σε ταξικές ζώνες τα σχολεία και επιβάλλουν το μοντέλο της καταρτισιμότητας, η ΔΙΔΕ Ηρακλείου την ίδια ώρα έθετε σε… εφαρμογή το κρυφό σχέδιο(!) στο 3ο Γυμνάσιο, επιλέγοντας, με συνοπτικές διαδικασίες, τμήματα και εκπαιδευτικούς και καταργώντας στην πράξη κάθε έννοια δεοντολογίας και νομολογίας και αυτού ακόμη του αστικού κράτους!
Πρόκειται για μια πρωτοφανή διαδικασία ΑΚΥΡΩΣΗΣ κεκτημένων με πολύχρονους αγώνες δικαιωμάτων ενημέρωσης και διαφάνειας, για αντιδραστικές πρακτικές που παραπέμπουν στις πιο σκοτεινές περιόδους της πρόσφατης πολιτικής ιστορίας της χώρας. Για πρακτικές υπονόμευσης θεμελιωδών δημοκρατικών αρχών και δικαιωμάτων που στόχο έχουν την επιβολή του δόγματος «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και θεμελιώνονται τόσο στο αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο διοίκησης του σχολείου, όσο και σε εκείνο του αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη που επιδιώκει να βάλει ταφόπλακα στα βασικότερα συνδικαλιστικά δικαιώματα και κατακτήσεις.
Οι κρυφές εξετάσεις Pisa έρχονται να συνδεθούν στην αλυσίδα των ..κρυφών αξιολογήσεων των συναδέλφων, της χρήσης του webex στη δια ζώσης λειτουργία των σχολείων και να συμπορευτούν με την πολιτική της ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ των αγώνων. Πολιτική που σταθερά εφαρμόζει το ΥΠΑΙΘ, με τη ..βιομηχανία των δικαστικών προσφυγών εναντίον των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) και συνολικότερα με το αντιδραστικό καθεστώς της Αξιολόγησης-Κατηγοριοποίησης-εισαγωγής ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων και της κατάργησης βασικών συλλογικών και δημοκρατικών κατακτήσεων
· ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ-ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ-ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
· ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ..ΚΡΥΦΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ
· ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΟNΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ-ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ