Στο επίκεντρο συνάντησης βρέθηκε το νέο αεροδρόμιο Καστελίου και ιδιαίτερα το ζήτημα της περιβαλλοντικής μελέτης που αφορά τη σύνδεση του νέου αερολιμένα με το ΒΟΑΚ.
Στη διάρκεια της συνάντησης που έγινε ανάμεσα σε κλιμάκιο της Περιφέρειας Κρήτης με επικεφαλής τον αντιπεριφερειάρχη κ. Νίκο Ξυλούρη και σε στελέχη της κατασκευαστικής εταιρείας ΤΕΡΝΑ, με την παρουσία ομάδας μελετητών του έργου, ο κ. Παύλος Μπαριτάκης, εστίασε μεταξύ άλλων στην ανάγκη κατασκευής ενός τούνελ, σε συγκεκριμένο σημείο του οδικού δικτύου της περιοχής, προκειμένου να αποφευχθεί η διατάραξη του περιβάλλοντος, ένα θέμα που «καίει» την τοπική κοινωνία.
«Είμαστε υπέρμαχοι της κατασκευής ενός μεγάλου τούνελ, μήκους 2.5 χλμ περίπου από το Άγνος ως τις Ξηροκαμάρες. Το κόστος υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου είναι ελάχιστο, μπροστά στην επιβάρυνση που θα έχει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε διαφορετική περίπτωση, με την κατασκευή του νέου αεροδρομίου.
Η κατασκευή ενός δρόμου χωρίς το τούνελ, θα επιβαρύνει κατα πολύ το περιβάλλον της περιοχής, για αυτό και είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτό το πλάνο, στηρίζοντας την πρόταση για την κατασκευή του τούνελ», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαριτάκης.
Παράλληλα ο υποψήφιος Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής και Περιφερειακός Σύμβουλος Κρήτης, Παύλος Μπαριτάκης, στάθηκε και σε μια σειρά από άλλα σημεία, μείζονος σημασία.
Όπως τόνισε ο κ. Μπαριτάκης ένα τέτοιο έργο, όπως το διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου, θα πρέπει να έχει ένα Μέσο σταθερής τροχιάς, κάτι που ως σήμερα δεν προβλέπεται. Ενώ στάθηκε στην ανάγκη της διασύνδεσης του αερολιμένα με το νότιο τμήμα της Κρήτης και ειδικότερα, με τη Μεσαρά, το νότιο Ρέθυμνο, τη Βιάννο και την Ιεράπετρα, αλλά και στην αναβάθμιση του οδικού δικτύου από το Ηράκλειο ως το Αρκαλοχώρι.
Σημειώνεται ότι στη διάρκεια της επίσκεψης του κλιμακίου, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στις εγκαταστάσεις κατασκευής του έργου, όπου έγινε και η παρουσίαση της μελέτης.