Την επιλογή της γνωστής για τα εικονικά τιμολόγια «χωματουργικών εργασιών», δημοσκοπική εταιρεία Marc να δημοσιεύσει τη «μεγάλη μηναία δημοσκόπηση» της, την ώρα που γίνονται οι κηδείες για τα θύματα του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη, στηλιτεύει ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος.
Στην δήλωσή του αναφέρει: «Πριν ακόμη προλάβουν οι οικογένειες να αποχαιρετήσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, η γνωστή δημοσκοπική εταιρεία με τα εικονικά τιμολόγια χωματουργικών εργασιών, σπεύδει να κάνει damage control για τον Μητσοτάκη. Ντρέπεται και η ντροπή…».
Υπενθυμίζεται ότι η εκλεκτή δημοσκοπική εταιρεία του Μεγάρου Μαξίμου, η οποία ερευνάται από την Υπηρεσία Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (ΥΕΔΔΕ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για την παραλαβή εικονικών φορολογικών στοιχείων από την εταιρεία “ΚΥΡΑ ΑΕ” επέλεξε να δημοσιεύσει μέσω του ANT1 δημοσκόπηση στην οποία τη στιγμή η κοινωνία συνεχίζει να βρίσκεται σε πρωτοφανές σοκ από την τραγωδία στα Τέμπη.
Τέλος απλά να σημειώσουμε ότι η εν λόγω δημοσκόπηση δείχνει πτώση των ποσοστών της ΝΔ όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου, καθώς από 32,5% λαμβάνει 29,6%, με τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ να παραμένει στο 25%.