Την ταλαιπωρία που βίωσε για την έκδοση διαβατηρίου για την κόρη της, καταγγέλλει μέσω επιστολής της στο Candiadoc πολίτης του Ηρακλείου.
Όπως αναφέρει στην επιστολή της, το πρωί της Τρίτης πήγε με τις κόρες της στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου, με την ουρά των πολιτών που περίμεναν να εξυπηρετηθούν να είναι τεράστια. Μετά από κάποια ώρα αστυνομικός την συμβούλεψε να φύγει γιατί η αναμονή θα ήταν μεγάλη και θα περίμενε άδικα.
Η γυναίκα πήγε και την Τετάρτη και περίμενε 4,5 ώρες, ενώ όταν ζήτησε να της χαλάσουν 10 ευρώ σε ψιλά για να αγοράσει κάτι στο παιδί της από το αυτόματο μηχάνημα, της είπαν ότι το μηχάνημα είναι μόνο για τους εργαζόμενους.
Αναλυτικά η επιστολή:
“Έκδοση διαβατηρίου στη κόρη μου!
Ήρθαμε χθες πρωί στο αστυνομικό Μέγαρο με τις κόρες μου (1 έτους και 4 ετών )
Η ουρά τεράστια!!! Δίνεται προτεραιότητα σε βρέφη έως 2 ετών αν βγάζουν διαβατήριο, εγώ που δεν θα έβγαζα στο μωρό έπρεπε να περιμένω. Η γυναίκα αστυνομικός, μετά από κάποια ώρα, με συμβούλεψε να φύγω γιατί η αναμονή θα ήταν μεγάλη και μπορεί να μην προλάβαιναν καν. Ήρθα σήμερα μεσημέρι ένα τέταρτο πριν ξεκινήσουν για να πάρω το νούμερο 88 !!!ναι 88 , ένα τέταρτο νωρίτερα! 4,5 ώρες μετά κι ακόμα έχω 20 νούμερα μπροστά (ξεκίνησε από το 36).
Ζητώντας από το κυλικείο να μου χαλάσουν 10€ σε ψιλά για να πάρω κάτι της μικρής από το αυτόματο μηχάνημα, μου είπαν ότι εξυπηρετούν μόνο συναδέλφους!!!!!
Δε ξέρω τι να πω! Νομίζω ότι απλά ντρέπομαι! Δε ξέρω στη βραδινή συζήτηση με την κόρη μου αν μου σχολιάσει αυτό που ζήσαμε για να βγάλει απλά ένα διαβατήριο τι θα μπορούσα να πω κι αν μπορώ να το δεχτώ και να το δικαιολογήσω. Όχι σίγουρα δε μπορώ, γιατί σίγουρα φυσιολογικό δεν είναι..
τι άλλο να πω ..”
ευχαριστώ.