Το είδαμε κι αυτό. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε εργοτάξιο και κήρυξε την έναρξη των εργασιών σε τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου όπου το μεγαλύτερο μέρος της εργολαβίας έχει ήδη κατασκευαστεί.
Το επικοινωνιακό σόου των «εγκαινίων» έγινε στο εργοτάξιο Γεράκι Αμαλιάδας και όπως επεσήμανε από την πρώτη στιγμή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Διονύσης Καλαματιανός παραθέτοντας και το σχετικό βίντεο «κάνουν εγκαίνια στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πατρών- Πύργου, που μεγάλο μέρος της εργολαβίας έχει ήδη κατασκευαστεί».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε περιχαρής στα «εγκαίνια» και δήλωσε ότι «παίρνουν επιτέλους μπροστά οι μηχανές». Υποστήριξε, μάλιστα, ότι είχε αναλάβει ο ίδιος «προσωπική δέσμευση ότι το έργο αυτό θα δρομολογηθεί και θα υλοποιηθεί».
Το τι δεν είπε, όμως, ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο επικοινωνιακό σόου που έστησε το Μαξίμου είναι η ουσία της ιστορίας του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος που έχουν πληρώσει με το αίμα τους οι κάτοικοι της Ηλείας και της Αχαΐας.
Όπως σημείωσε ο βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ Διονύσης Καλαματιανός ό,τι και να κάνουν δεν μπορούν να κρύψουν την αλήθεια και συγκεκριμένα:
-Το 2014 ανακοίνωσαν έναν διαγωνισμό χωρίς εγκεκριμένη χρηματοδότηση και με λανθασμένες μελέτες
-Το 2018 επί ΣΥΡΙΖΑ μετά από προσπάθειες και νέους φακέλους, εγκρίθηκε και χρηματοδοτήθηκε το έργο από την Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-Το 2019 ξεκίνησε να κατασκευάζεται. Σύμφωνα με τις υπογεγραμμένες συμβάσεις, θα ολοκληρωνόταν το 2023, χωρίς διόδια.
-Η κυβέρνηση της ΝΔ υπονόμευσε και τελικά ακύρωσε τις εργολαβίες που το κατασκεύαζαν.
Το αποτέλεσμα είναι με, σχεδόν, 3 χρόνια καθυστέρηση, με απευθείας ανάθεση και με «καπέλο» 114 εκατομμύρια ευρώ να πανηγυρίζουν για ένα έργο το οποίο θα ολοκληρωνόταν το 2023 και τώρα αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025.