Ακόμα και η ισχνή επιδότηση των 0,12 ευρώ ανά λίτρο του πετρελαίου εσωτερικής καύσης κίνησης (Diesel) που υπόσχεται η κυβέρνηση θεωρείται αμφίβολο αν τελικά θα φτάσει μέχρι την τσέπη του καταναλωτή
Για ακόμα μία φορά νύχτα και στα κρυφά κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τα μέτρα – ασπιρίνες έναντι της ακρίβειας που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση Μητσοτάκη τα οποία αποδεικνύουν πως κάθε άλλο παρά βασικό μέλημα της κυβέρνησης είναι η ελάφρυνση των πολιτών από το τσουνάμι ακρίβειας που έχει χτυπήσει τη χώρα.
Η κυβέρνηση επιλέγει και πάλι αντί να μειώσει φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα και να ελαφρύνει την τσέπη των καταναλωτών, όπως έκαναν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, να τείνει χείρα βοηθείας προς τους επιχειρηματίες και τις πετρελαϊκές εταιρίες.
Ακόμα και η ισχνή επιδότηση των 0,12 ευρώ ανά λίτρο του πετρελαίου εσωτερικής καύσης κίνησης (Diesel) που υπόσχεται η κυβέρνηση θεωρείται αμφίβολο αν τελικά θα φτάσει μέχρι την τσέπη του καταναλωτή διότι σύμφωνα με το άρθρο 6 της τροπολογίας είναι υπολογιζόμενη επί της αξίας των τιμολογίων πώλησης προ ΦΠΑ που εκδίδονται από τα διυλιστήρια. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην τροπολογία «το τελικό ύψος της επιδότησης υπολογίζεται επί των συνολικών λίτρων καυσίμου που θα διατεθούν στην εσωτερική αγορά από τα διυλιστήρια ή τις εταιρείες εμπορίας καυσίμων».
Εν ολίγοις, με την κυβέρνηση να μην προσφέρει καμία εγγύηση ότι η επιδότηση έστω των 0,12 ευρώ θα φτάσει τελικά στους καταναλωτές καθώς δεν προσδιορίζει επί ποιας τιμής γίνεται αυτή και χωρίς να βάζει πλαφόν στις τιμές πώλησης, κερδισμένοι για ακόμη μία φορά βγαίνουν οι επιχειρηματίες και χαμένος ο Έλληνας καταναλωτής.