Του Μιχάλη Τζανάκη
Ορθά ορθότατα κρίθηκε παράνομη η απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση, σύμφωνα με την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών! Όσο κι αν λένε ότι πίσω από την κατάθεση της «κατεπείγουσας αγωγής» κατά των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών κρύβεται ο αντεργατικός νόμος του Χατζηδάκη.
Σύμφωνα με το άρθρο 95, παράγ. 6 του αντεργατικού αυτού νόμου, «εάν απεργία ή στάση εργασίας που έχει κηρυχθεί από πρωτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση κριθεί παράνομη σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 4, δεν επιτρέπεται, μετά την έκδοση της απόφασης, η κήρυξη απεργίας κατά του ίδιου εργοδότη και με ίδια ημερομηνία έναρξης από την αντίστοιχη δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση».
Επίσης ορθά ορθότατα πανηγυρίζει σε ανάρτησή της στο twiter η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, η οποία αναφέρει:
«Παράνομη κρίθηκε από το Δικαστήριο η απεργία-αποχή από κάθε αξιολόγηση των #ΔΟΕ #ΟΛΜΕ #ΠΟΣΕΕΠΕΑ #ΟΙΕΛΕ. Προχωράμε στην αξιολόγηση που αποτελεί σημαντική παράμετρο για τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης».
Η «προληπτική» κίνηση της υπουργού δείχνει και τον δρόμο της πολυπόθητης αναβάθμισης της εκπαίδευσης που για χρόνια είναι ένας από τους μεγάλους «ασθενείς» του ελληνικού κράτους. Με την κίνηση αυτή η κα Υπουργός έλυσε και το τελευταίο πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος, κάτι που το γνωρίζουν πλέον όλοι όσοι έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης στην χώρα!
Μετά την «αναβάθμιση» των κτιριακών και τεχνολογικών υποδομών στη χώρα που θα ζήλευαν και τα Πανεπιστήμια που φοίτησε η κα Υπουργός στην Εσπερία, μετά τις τεράστιες αυξήσεις στα κονδύλια για την Εκπαίδευση, μετά την διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, μετά την επαναφορά του πιο σύγχρονου βιβλίου … Λατινικών και την κατάργηση της … «κομμουνιστικής» Κοινωνιολογίας, μετά την … σύμπτυξη τμημάτων στα 28-30 άτομα ανά τμήμα, μετά τις μάσκες και τα … παγουρίνο που αποτέλεσαν «ασπίδα» για την εξάπλωση της πανδημίας, μετά τον «απεγκλωβισμό» δεκάδων χιλιάδων νέων από τα Πανεπιστήμια που μπορεί και να «παγιδεύονταν» στην μέγγενη των … σπουδών, ήρθε η ώρα για την κίνηση «ματ» της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών!
Ορθά ορθότατα λοιπόν η κα Υπουργός καθαρίζει και την τελευταία εστία «μόλυνσης» του εκπαιδευτικού τοπίου στην χώρα! Και επίσης ορθά διάχυτος είναι ο ενθουσιασμός των εκπαιδευτικών που επιτέλους θα «αξιολογηθούν» από ένα σύστημα «αρίστων»!
Μια καλή ιδέα βέβαια για την κα Υπουργό θα ήταν να δοκιμάσει και την αντίθετη «αξιολόγηση». Να δοκίμαζε φερ’ ειπείν να αξιολογηθεί η ίδια από όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον το «αποτέλεσμα» μιας τέτοιας «αξιολόγησης» , αν και είναι απολύτως βέβαιο ότι θα προσέφευγε σε κανένα … «Μονομελές» Πρωτοδικείο για ακύρωση του αποτελέσματος!!!