Του Μιχάλη Τζανάκη
Παρακολουθώντας την υπουργό Παιδείας σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ πραγματικά εξοργίστηκα ακούγοντας την εκπρόσωπο της ελληνικής Πολιτείας να διασύρει και να συκοφαντεί την τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας, παριστάνοντας την «Μητέρα Τερέζα» της ελληνικής κοινωνίας. Η εν λόγω προκλητική υπουργός αναφέρθηκε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι «γιάφκες» -δεν χρησιμοποίησε τον όρο, αλλά τον υπαινίχθηκε λέγοντας ότι παρασκευάζονται βόμβες μολότοφ-, μίλησε για φοιτητές με βαθμό πρόσβασης «1», -δεν μας είπε πόσοι είναι- αναφέρθηκε σε άντρα «ανομίας» και «παραβατικότητας» και άλλα πολλά που την εκθέτουν στη συνείδηση κάθε έντιμου Έλληνα που είτε πέρασε από ελληνικό Πανεπιστήμιο, είτε έχει παιδιά να σπουδάζουν σ’ αυτό.
Γενικά μέσα από εντελώς αυθαίρετες γενικεύσεις και επαγωγικές μεθόδους κατέληγε στα συμπεράσματα που ήθελε αυτή, κάνοντας λογικά άλματα που αν τα χρησιμοποιούσε σε διαγώνισμα έκθεσης του ελληνικού Λυκείου θα έπαιρνε «0», ούτε καν «1».
Επειδή η εν λόγω κυρία δεν είχε αυτή την ευκαιρία ας την πληροφορήσουν κάποιοι ότι οι τυχόν παθογένειες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετίζονται με την ελλιπή χρηματοδότηση, τον άκρατο κομματισμό –βλ «γερά, Γερούν» και κάτι… Καλαμπόκες- και ας πάψει να παρουσιάζει κάθε αναπαραγόμενη σαχλαμάρα –βλ. «αιώνιους φοιτητές» και «επιβάρυνση φορολογούμενου»- γιατί προφανώς αν κάποιος δεν σέβεται τα χρήματα των φορολογούμενων, ας το ψάξει στον κυκεώνα σκανδάλων της μεταπολίτευσης με πρωταγωνιστή το ίδιο της το κόμμα που χρωστά κάτι εκατομμύρια ευρώ στο ελληνικό δημόσιο.
Η μεγαλοσύνη και η δημοκρατικότητα της Κεραμέως ήταν τόσο μεγάλη στην συνέντευξη, ώστε να διευκρινίσει ότι η «Πανεπιστημιακή Αστυνομία» -μάλλον παγκόσμια πρωτοτυπία που θα ζήλευαν και κράτη της Μπανανίας- θα έχει άλλες … στολές και άλλα χρώματα για να μην προκαλεί λέει το δημοκρατικό αίσθημα των φοιτητών!!!
Ο προβληματισμός ο δικός μου είναι αν όλα αυτά η κοινή γνώμη αντιλαμβάνεται τι ακριβώς σημαίνουν και που μπορεί να οδηγήσουν καθώς μέσα στον ορυμαγδό «δηλώσεων» και δεδηλωμένων προθέσεων προχωρούμε σε απόλυτο «εκβαρβαρισμό» της κοινωνίας.
Το ελληνικό πανεπιστήμιο, όπως και το ελληνικό σύστημα υγείας, όπως και όλα όσα μένουν όρθια στην γενικευμένη λαίλαπα των τελευταίων ετών στηρίζονται αποκλειστικά στην συνείδηση και την υπευθυνότητα όσων εργάζονται σ’ αυτό και η πολιτική ηγεσία καό θα ήταν να λύνει και όχι να δημιουργεί προβλήματα, πολύ δε περισσότερο να συκοφαντεί και να διασύρει εν προκειμένω την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όχι και με τόσο άδηλους σκοπούς…