Αδυναμία να καλύψει τον αυξημένο φόρτο δεμάτων μέσα στις γιορτές επικαλείται η ΕΛΤΑ Courier και σταματά να δέχεται παραλαβές παραμονές της Πρωτοχρονιάς και ενώ χιλιάδες περιμένουν ακόμα παραγγελίες.
Η εταιρεία, που είχε ήδη «φρακάρει» μετά τη Black Friday και λίγες μέρες μετά εξέδωσε μια ανακοίνωση ζητώντας κατανόηση για τις καθυστερήσεις, όπως και άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών που κατέρρευσαν, εξέδωσε νέα ανακοίνωση παραμονή Χριστουγέννων.
Με αυτήν ενημερώνει ότι προχωρά σε διακοπή παραλαβών από τη Δευτέρα 28.12.20 έως και την Παρασκευή 08.01.21.
Η ανακοίνωση
«Αγαπητοί πελάτες,
Όπως ήδη γνωρίζετε, η υπέρμετρη ζήτηση υπηρεσιών ταχυμεταφορών αυτό το διάστημα, έχει δημιουργήσει μια εκρηκτική κατάσταση με δυσκολίες και καθυστερήσεις στις παραδόσεις των προϊόντων, για το σύνολο της αγοράς. Παρά την έγκαιρη προετοιμασία της ΕΛΤΑ Courier (αύξηση των τετραγωνικών μέτρων στα Κέντρα Διαλογής, εκτεταμένες προσλήψεις προσωπικού, αύξηση του στόλου, επέκταση του Δικτύου με νέα σημεία εξυπηρέτησης, τροποποιήσεις στην παραγωγική διαδικασία για εξοικονόμηση χρόνου, νέες προμήθειες, συνεργασίες με άλλες εταιρείες κλπ.), οι πρωτοφανείς συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί επιβαρύνουν ασύμμετρα το δίκτυο.
Σε αυτή τη συγκυρία και έπειτα από περαιτέρω αύξηση του όγκου διακινηθέντων αντικειμένων λόγω δυσμενών συνθηκών σε όλη την αγορά των ταχυμεταφορών, καλούμαστε να αναζητήσουμε άμεσες λύσεις για την εξομάλυνση των αποστολών που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει.
Για το λόγο αυτό και προκειμένου να διασφαλιστεί η σταδιακή εξομάλυνση της λειτουργίας του δικτύου και να επιστρέψουμε στα συνήθη χρονικά επίπεδα διακίνησης των αποστολών, προχωρούμε σε διακοπή παραλαβών από τη Δευτέρα 28.12.20 έως και την Παρασκευή 08.01.21. Ζητούμε την κατανόησή σας σε αυτή την προσπάθεια, η οποία είναι επιβεβλημένη εκ των συνθηκών και αναγκαία για τη διασφάλιση της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησής σας».