Ο Βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Μανόλης Θραψανιώτης, κατέθεσε σήμερα 22-12-2020 αναφορά προς το Ελληνικό Κοινοβούλιο και το Υπουργείο Παιδείας, την επιστολή των μαθητών του 2ου Γενικού Λυκείου Αγίου Νικολάου Κρήτης. Οι τελειόφοιτοι μαθητές της Γ’ τάξης του Λυκείου, εκφράζουν την ανησυχία τους για τη φετινή, κρίσιμη όσον αφορά το μέλλον τους και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, χρονιά. Ζητούν από την αρμόδια κ. υπουργό να πράξει τάχιστα τα δέοντα, ώστε όσο το δυνατόν πιο απερίσπαστα, δεδομένων των συνθηκών που έχει δημιουργήσει η πανδημία, να συγκεντρωθούν στα μαθήματά τους. Ζητούν την μείωση της διδακτέας ύλης, όπως άλλωστε και οι καθηγητές τους και την ενίσχυση των σχολείων με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, προκειμένου να διευθετηθούν άγχη και δυσκολίες που προκύπτουν από την πανδημία και τον εγκλεισμό.
Οι μαθητές αμφιβάλουν κατά πόσο θα μπορέσει η Υπουργός να διαβάσει την επιστολή τους, γιαυτό και ο Βουλευτής Λασιθίου την κατέθεσε Αναφορά στην Βουλή ώστε να απαντηθεί.
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ακολουθεί η αναφορά του Βουλευτή και η επιστολή των μαθητών
Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων
ΑΝΑΦΟΡΑ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: «Αίτημα για άμεση μείωση της ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές εξετάσεις λόγω των επιπτώσεων του κορωνοϊού».
Ο βουλευτής Θραψανιώτης Μανόλης καταθέτει αναφορά την επιστολή των μαθητών του 2ου Γενικού Λυκείου Αγίου Νικολάου Κρήτης, την οποία υπογράφουν ο Πρόεδρος του μαθητικού συμβουλίου Εμμανουήλ Ρουμπελάκης, ο αντιπρόεδρος Στέφανος Σκουλικάρης και η γραμματέας Μαρία-Χριστίνα Γαρεφαλάκη. Οι μαθητές εκφράζουν την ανησυχία τους για τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης από απόσταση που παρέχεται όλο αυτό το διάστημα στα σχολεία. Σε μία, ιδιαίτερα, εύθραυστη, από όλες τις πλευρές, χρονιά για τους τελειόφοιτους μαθητές της Γ’ τάξης του Λυκείου, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, η ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης μοιάζει ακατόρθωτη. Οι μαθητές, όπως άλλωστε και οι καθηγητές τους στην ΟΛΜΕ, ζητούν την άμεση μείωση της διδακτέας ύλης για το σύνολο των μαθημάτων. Επιπλέον, ζητούν την ενίσχυση των σχολείων με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται από την πανδημία σε όλη τη μαθητική κοινότητα.