Κάνει φιλότιμες προσπάθειες να πείσει τους καταστηματάρχες για το πόσο…ευεργετικό είναι το μέτρο του click away ο Άδωνις Γεωργιάδης αλλά μάλλον καταφέρνει το αντίθετο όσο ανοίγει το στόμα του.
Για τα στραβά του μέτρου κατά τον υπουργό Ανάπτυξης μάλλον φταίει ο κόσμος του μικρομεσαίου εμπορίου γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Mega, «στο εμπόριο αν ξεκινάς με γκρίνια και αρνητισμό θα πουλήσεις λιγότερο».
Ο ίδιος, ανέφερε ότι δοκίμασε το σύστημα του click away προκειμένου να ελέγξει τη λειτουργία του κι έμεινε, βεβαίως «ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα». Υποστήριξε ότι τα παράπονα που γίνονται από τους επιχειρηματίες δεν είναι γιατί δε δουλεύει το σύστημα, αλλά γιατί δεν ανοίγουν τα καταστήματά τους.
«Το αίτημα πολλών επιχειρηματιών να ανοίξει το λιανεμπόριο και να λειτουργήσει με ραντεβού απορρίφθηκε από την επιτροπή των λοιμωξιουλόγων ακριβώς γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να γεμίσουν οι δρόμοι και να σημειωθούν φαινόμενα συνωστισμού».
Όσο για τον τζίρο από το click-away, ο Αδ. Γεωργιάδης τον κατέταξε στην κλίμακα… «καλύτερος του μηδενός»! Είπε χαρακτηριστικά: «Έχουμε πετύχει να έχουμε έναν κάποιο τζίρο, αλλά είναι καλύτερος του μηδενός», για να καταλήξει ότι «χρειάζεται χαμόγελο και καλή διάθεση»…