Από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 σχεδίαζαν τον ΒΟΑΚ οι διάφορες κυβερνήσεις, μέχρι το 2015 δεν υλοποίησαν ούτε χιλιόμετρο (Δείτε: Από το… 1960 Δεξιά και Μητσοτακέικο «σχεδιάζουν» τον ΒΟΑΚ και ούτε σκίτσα έκαναν!) ενώ μέσα σε 4,5 χρόνια η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα έφτασε στο σημείο να παραδώσει ένα τμήμα του δρόμου, να αντιμετωπίσει κακοτεχνίες και μισοτελειωμένα έργα, να δρομολογήσει τις διαδικασίες μέχρι και την ανάθεση. Κι ήρθε τον Ιούλιο του 2019 η κυβέρνηση Μητσοτάκη να σταματήσει όλες τις διαδικασίες και να περιμένουμε ακόμα, 1,5 χρόνο μετά, τις ανακοινώσεις τους, που όλο επίκεινται και όλο αναβάλλονται!
Και τώρα έρχεται ο υφυπουργός Υποδομών, βουλευτής Ρεθύμνου της ΝΔ, Γιάννης Κεφαλογιάννης, να μας πει – σε συνέντευξή του στο rethemnosnews.gr – ότι… επιτέλους η Κρήτη αποκτά σύγχρονο αυτοκινητόδρομο! Λες και με διακηρύξεις και ωραία λόγια γίνονται τα έργα που δεν έκαναν επί πάνω από μισό αιώνα οι δικές τους κυβερνήσεις!
Και τι σημαίνει η αναφορά του “επιτέλους η Κρήτη αποκτά σύγχρονο αυτοκινητόδρομο”; Ότι ΘΑ ξεκινήσουν κάποια στιγμή οι διαδικασίες, αφού πρώτα αποφασίσουν και μας ενημερώσουν τι θα κάνουν, κάποια στιγμή ΘΑ ανατεθούν μελέτες, κάποια στιγμή ΘΑ γίνουν συμβάσεις και – αισιοδοξεί!- να ξεκινήσουν σε 3 χρόνια κάποιες εργασίες και – αισιοδοξεί, επίσης!- να ολοκληρωθούν το… 2030 και βλέπουμε!
Σχέδιο επί χάρτου, δηλαδή, μακράς διαρκείας!
Και διαδικασίες, μελέτες, σχέδιο μπορεί να μην έχουν, αλλά υπάρχει κάτι βέβαιο: ο ΒΟΑΚ θα έχει διόδια! Αυτή είναι η μόνη απόφαση που έχουν πάρει, κόντρα στη θέση της προηγούμενης κυβέρνησης και παρά τη διαφωνία της περιφέρειας Κρήτης αλλά και όλων των τοπικών φορέων!
Υπάρχει επίσης ένα ακόμα δεδομένο γι αυτή την κυβέρνηση, πέραν από τα διόδια: ήδη υπολογίζει ότι το κόστος θα είναι αυξημένο 60- 65% σε σχέση με το σχέδιο που ξεκίνησε να υλοποιεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ! Όπως δηλώνει ο κ. Κεφαλογιάννης το κόστος θα είναι 1,5 δισ. ευρώ (το είχε πει και ο Κ. Καραμανλής στη Βουλή πριν 2 μήνες) ενώ με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το συνολικό τίμημα μελετών – κατασκευών θα έφτανε τα 944 εκατομμύρια ευρώ! Και φυσικά, με την εμπειρία των δημοσίων έργων της ΝΔ, το 60-65% μάλλον πρέπει να το προσδιορίζουμε από τώρα στο 100%!
Με άλλα λόγια, έχουν να φάνε οι εργολάβοι…
Έχουν να πληρώσουν οι Κρητικοί…
Επιπλέον οι Κρητικοί έχουν να φάνε για μια ακόμα φορά δούλεμα από τους “άριστους”…
Δείτε επίσης: ΒΟΑΚ: Πώς η ΝΔ ακυρώνει τους διαγωνισμούς και στήνει σκηνικό διαπλοκής και επιβολής διοδίων!
Επί ΣΥΡΙΖΑ στον ΒΟΑΚ έγιναν όσα δεν προχώρησαν 40 χρόνια και τώρα η ΝΔ ακυρώνει τις διαδικασίες
Τί έκανε η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα για τον ΒΟΑΚ
Δείτε ενδεικτικά:
Έτσι θα κατασκευαστεί ο ΒΟΑΚ: Τρία διαφορετικά μοντέλα χρηματοδότησης για τρία διαφορετικά τμήματα
ΒΟΑΚ: Μετά από 40 χρόνια ψέματα ΠΑΣΟΚ ΝΔ, κινούνται αληθινές διαδικασίες
Ξεκινά ο διαγωνισμός για τον ΒΟΑΚ
Σπίρτζης: «Θα κάνουμε έναν ολοκληρωμένο ΒΟΑΚ»- Παρουσίασε τις διαδικασίες στη βουλή
Σπίρτζης: Μέσα στο τρίμηνο ο διαγωνισμός για τον ΒΟΑΚ- Στη βουλή η σύμβαση για το Καστέλι
Στην Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι δυο διαγωνισμοί για τον ΒΟΑΚ- Στο Ηράκλειο ο Χρ. Σπίρτζης
Σπίρτζης για Μητσοτάκη: Πρώτα ας απολογηθεί αφού η ΝΔ δεν είχε ούτε μελέτες για τον ΒΟΑΚ
Στη β΄ φάση ο διαγωνισμός για τον ΒΟΑΚ – Οι εταιρείες που πέρασαν
Εγκαινιάστηκε η γέφυρα Χαμεζίου- Χαρακτηριστικό «βαλτωμένο» έργο των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ (Βίντεο)
Παραδόθηκε ο δρόμος Χερσόνησος – Γούρνες: Θα τον εγκαινιάσει ο Πρωθυπουργός (Φωτο)