Δεν αποκλείεται η απάντηση, στο SMS στο 13033, για μετακίνηση, να είναι και αρνητική ξεκαθάρισε χθες ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης. Μιλώντας στον ANT1, ο κ. Σταμπουλίδης εξήγησε ότι μπορεί τα sms στο 13033 να μην έχουν όριο αλλά αν το σύστημα εντοπίσει πολλές μετακινήσεις από έναν αριθμό, μπορεί να τον εμποδίσει και να «αρνηθεί» την έξοδο. «Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως το σύστημα αν δει ότι κινείστε πολλές φορές, θα σας κόψει», τόνισε συγκεκριμένα.
Δεν πέρασαν 24 ώρες και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γρηγόρης Ζαριφόπουλος εμφανίζεται επίσης ξεκάθαρος αλλά λέγοντας ακριβώς το αντίθετο. «Δεν υπάρχει θέμα “κόφτη” στα μηνύματα sms στο 13033 που στέλνει ο κάθε πολίτης», είπε ο κ. Ζαριφόπουλος, και πρόσθεσε ότι όπως και η μάσκα όλα είναι θέμα ατομικής ευθύνης.
Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ (105,8) ο κ. Ζαριφόπουλος εξήγησε ότι «Σε αυτό το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, ισχύει ότι ίσχυε ακριβώς στο πρώτο κύμα, όσον αφορά τα μηνύματα στο 13033. Έχει τη χρήση ενός αποκόμματος, όπως μπορεί οποιοσδήποτε πολίτης να γράψει σε μία κόλλα χαρτί τολόγο της μετακίνησής του ή να συμπληρώσει τη φόρμα, έτσι μπορεί να το κάνει και από το 13033. Δεν κρατάμε τα μηνύματα αυτά. Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα να βάζουμε «κόφτη» σε κάποιο πολίτη. Βλέπουμε μόνο το σύνολο των μηνυμάτων. Δεν μπορούμε να δούμε δηλαδή αυτή τη στιγμή αυτά τα στοιχεία, πιθανώς να είναι προσωπικά στοιχεία ενός πολίτη».