Οι εικόνες μετά τη φωτιά είναι αποκαλυπτικές της καταστροφής που συντελέστηκε στον αρχαιολογικό χώρο και δεν μπορούν να κρυφτούν όσα επικοινωνιακά τερτίπια και να εφεύρει η κυβέρνηση
Περνά από τη συνοικία του Λαδέμπορου, τον θολωτό Τάφο της Κλυταιμνήστρας, τον Τάφο του Αιγίσθου, μπαίνει στην Ακρόπολη από το Θρησκευτικό κέντρο και ανεβαίνει γύρω από το Μέγαρο, χωρίς, όμως, να περάσει από αυτό.
Στο σημείο, σπεύδουν οχήματα της πυροσβεστικής, με τις δυνάμεις να αυξάνονται σταδιακά. Για την οριοθέτησή της, τις πρώτες βραδινές ώρες (λίγο μετά τις 20:00), χρειάστηκε να επέμβουν 56 άντρες της Πυροσβεστικής, με 4 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 17 οχήματα, 4 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα.
Αφού το μαύρο που άφησε η πυρκαγιά στο πέρασμα της επικρατεί στα περισσότερα μέρη του αρχαιολογικού χώρου, η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη κάνει λόγο για “λίγο μαύρο” στον αρχαιολογικό χώρο, ενώ η κυβέρνηση δίνει έμφαση στο αφήγημα της “λιγότερης δυνατής φθοράς”. Μάλιστα, την επαναλειτουργία του χώρου συνοδεύει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟ με τίτλο: «Η κανονικότητα επανήλθε στις Μυκήνες».
Βέβαια, κάθε άλλο παρά πρόκειται για «λιγότερη δυνατή φθορά», όπως ισχυρίζεται η αρμόδια υπουργός, πόσο μάλλον για κανονικότητα που επανήλθε. Οι παρακάτω εικόνες είναι αποκαλυπτικές της καταστροφής που συντελέστηκε στον αρχαιολογικό χώρο και η οποία δεν μπορεί να κρυφτεί όσα επικοινωνιακά τερτίπια και να εφεύρει η κυβέρνηση.