Την «αναλγησία του Κράτους» καταγγέλλει στο Candiadoc πολίτης
Με επώνυμη καταγγελία του, πολίτης καταγγέλλει την αναλγησία του κράτους, αφού επί 19 χρόνια έπεσε θύμα υπερβολικής και καταχρηστικής χρέωσης από την ΔΕΗ, λόγω λάθους αρμόδιου υπαλλήλου του ΤΑΠ δήμου Ηρακλείου.
Δείτε αναλυτικά τι καταγγέλλει μέσω της επιστολής του στο Candiadoc:
Με την παρούσα επιστολή μου , θέλω να καταγγείλω την συμπεριφορά της Πολιτείας όπως κάθε φορά αυτή εκφράζεται από τους φορείς και οργανισμούς αυτής , αλλά και την ευθυνοφοβία κάποιων υπαλλήλων των οποίων η αποστολή προφανώς θα έπρεπε να είναι η εξυπηρέτηση του Πολίτη και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων του.
Το έτος 1996 στην προσπάθεια μου να λάβω άδεια για κατάστημα στον χώρο της οικοδομής μου με χρήση κατοικίας , υπέβαλα σχετικό αίτημα με φάκελο στην Πολεοδομία για αλλαγή χρήσης ΤΜΗΜΑΤΟΣ της κατοικίας μου(7,2 τ.μ. από σύνολο 100 τ.μ) , σε κατάστημα.
Όντως αφού εκδόθηκε η αλλαγή χρήσης με την αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση , το κατάστημα(ψιλικά) λειτούργησε μέχρι το 2002, οπότε και έκλεισε.Ακολούθως διαπιστώσαμε ότι συνεχώς υπήρχαν αυξημένοι λογαριασμοί ρεύματος(από 300-500 ευρώ το δίμηνο) , τους οποίους μέχρι το 2002 αποδίδαμε στην λειτουργία του καταστήματος με δύο ψυγεία.
Επισκέφθηκα επανειλημμένα την ΔΕΗ εκφράζοντας το αίτημα ελέγχου , ο οποίος κατά προφορική τους τότε δήλωση έγινε δύο φορές , όπου δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα.
Δυστυχώς αποδεχθήκαμε τους ισχυρισμούς της τότε ΔΕΗ(μη εχοντας τι άλλο να κάνουμε) μέχρι το έτος 2017.Μόλις υπήρξε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας απευθύνθηκα σε πάροχο ιδιώτη και τότε πληροφορήθηκα την αιτία της επί 19ετία υπερβολικής και καταχρηστικής χρέωσης.
Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΤΑΠ δήμου Ηρακλείου που έλαβε την απόφαση αλλαγής χρήσης από την πολεοδομία το 1996 , από απροσεξία(!!!) καταχώρησε όλο το ακίνητο ως κατάστημα και όχι τμήμα αυτού όπως έλεγε η απόφαση αλλαγής χρήσης.Αποτέλεσμα αυτού ήταν το αυξημένο τέλος ακινήτου υπέρ του Δήμου Ηρακλείου και οι αυξημένοι δραχμικά λογαριασμοί ρεύματος , αφού η χρέωση γινόταν ως επαγγελματική χρήση και όχι ως οικιακή με όχι ευκαταφρόνητη διαφορά.Μόλις αυτό έγινε αντιληπτό υπέβαλα αίτημα διόρθωσης στο ΤΑΠ του δήμου η οποία ‘εγινε άμεσα με κοινοποίηση την ΔΕΔΔΗΕ πλέον.
Ταυτόχρονα υπέβαλα αίτημα προς τον Δήμο Ηρακλείου , επιστροφής των καταχρηστικώς παρακρατηθέντων ποσών.Επικαλούμενοι διάφορα δικονομικά οι αρμόδιοι του Δήμου αναγνώρισαν μεν την οφειλή αλλά παρέγραψαν την πέραν των 3 ετών περίοδο.
Οταν κλήθηκα να προσέλθω στο ταμείο του Δήμου να εισπράξω το ποσό της τελευταίας τριετίας , έκπληκτος πληροφορήθηκα ότι σχεδόν το μισό ποσό θα παρακρατηθεί για απλήρωτη κλήση στάθμευσης από το έτος 1989.(Προφανώς εδω δεν ισχύει παραγραφή για χρέη σε πολίτη , αλλά ισχύει η ρήση του Καραγκιόζη, τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου…πάλι δικά μου)Υπέβαλα ένσταση στην αποκεντρωμένη διοίκηση κατά της απόφασης του Δημοτικού συμβουλίου , από την οποία έλαβα άμεσα απάντηση ότι δεν θα εξετάσουν την ένσταση λόγω παρέλευσης προθεσμίας!!!!.
Παράλληλα απευθύνθηκα στον ΔΕΔΔΗΕ και εγγράφως απαίτησα την επιστροφή των καταχρηστικά παρακρατηθέντων χρημάτων κοινοποιώντας του όλη την αλληλογραφία μαζί με την από την μεριά του Δήμου αποδοχή επιστροφής χρημάτων , έστω με τον τρόπο που έγινε.
Επικαλούμενοι πάσης φύσεως δικαιολογίες ουδέποτε απάντησαν επί της ουσίας, αλλά με μισόλογά ουσιαστικά απέδιδαν σε μένα την ευθύνη .!!!!! Και δεν έφτανε αυτό…Πρόσφατα ο ΔΕΔΔΗΕ μου κοινοποίησε τα αποτελέσματα ελέγχου μετρητή κατανάλωσης όπου καλούμαι μέσω του παρόχου , να καταβάλω την αξία 3.500 κιλοβατώρων , διότι όπως επικαλούνται επί ικανό χρονικό διάστημα ο μετρητής τους ή δεν κατέγραφε ή κατέγραφε μερικώς από βλάβη.Εγώ ως πολίτης και δή καταναλωτής ουδέποτε ενημερώθηκα ότι ο μετρητής είχε βλάβη , ότι έγινε έλεγχος , αλλά απλώς κλήθηκα να επιβεβαιώσω και νομιμοποιήσω αποτελέσματα ελέγχου και υποκειμενικού προσδιορισμού κατανάλωσης πληρώνοντας.
Εύλογα τότε ζήτησα από τον ΔΕΔΔΗΕ να συμψηφίσει την αξία των κιλοβατώρων που καταλόγισε με την αξία των επί σχεδόν 20ετία παρανόμως και καταχρηστικώς παρακράτησε , και όπως ήταν φυσικό από την ανάλγητη εξουσία ,αρνήθηκαν ευγενικά , εμμέσως πλην σαφώς “χρεώνοντας” σε μένα την ευθύνη !!!!!!!Φυσικά και ουδέποτε έλαβα απάντηση από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην οποία κοινοποιούσα πάντα την αλληλογραφία με την ελπίδα παρέμβασης της. Εις μάτην όμως…..Ομως οι αιρετοί πάσης φύσεως για να εκλεγούν πάντα επικαλούνται τα δικαιώματα των πολιτών τα οποία όπως υπόσχονται θα υπηρετήσουν για να τα ξεχνούν διαχρονικά ΠΑΝΤΑ.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Κοκοτσάκης Βασίλης
Αν χρώσταγες εκατομμύρια,δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα…δυστυχως μονοι μας ειμασταν κ μονοι θα παραμεινουμε…να αγωνιζομαστε για το δικιο μας…απο Αρχοντες τοπικους κ οχι μονο χορτασαμε…καλο κουράγιο φιλε μου
Η ΔΕΗ δεν κράτησε ουτε ενα λεπτό στα ταμεία της από τα επιπλέον χρήματα αντιθέτως της έχουν φορτώσει το ρόλο του εισπρακτορα των διαφόρων τελών και ο κόσμος να αγανακτει νομίζοντας ότι όλα αυτά τα ποσα μένουν στα ταμεία της.
Το βασικό λάθος είναι αυτου που έδωσε το χαρτί από τον Δήμο και ο πελατης το κατέθεσε στην ΔΕΗ.
Μήπως και όλοι εμείς θα πρεπει να βλέπουμε εγκαίρως τι γράφουν σε αυτά τα χαρτιά…
Επιτέλους ας φυγουν όλα αυτά τα τέλη από τον λογαριασμό της ΔΕΗ και ο κάθε δήμος, ΕΡΤ κτλ να βρουν δικό τους μηχανισμό εισπραξης
Κ. Κοκοτσακη, σας προτείνω να απευθυνθείτε στο ΚΕΠΚΑ ( κέντρο προστασίας καταναλωτών) που κάνει πολύ καλή δουλειά εδώ κ πολλά χρόνια (kepka .gr) in
Δεν γλιτώνουμε από πουθενά και μετά αναρωτιουνται οι καρεκλοκενταυροι της ΔΕΗ γιατί πάτωσε με τους μισούς υπαλλήλους δημόσια όρνια και τους υπόλοιπους να μην πατάνε στην δουλειά,καλό κουράγιο Βασίλη
Τα χίλια δίκια έχει ο άνθρωπος!!! Αλλά ο κάθε υπαλληλάκος, που έχει πιάσει την καρέκλα κι από εκεί και πέρα άσε τους άλλους να χτυπιούνται, δεν θα δείξει κανένα φιλότιμο και ευαισθησία. Αυτοί είμαστε, γι’ αυτό και μας αξίζει αυτό το κράτος.
Εύχομαι όχι μόνο να βρεις άκρη, αλλά να δικαιωθείς πλήρως φίλε μου.