Αρχικά, ο Στ. Πέτσας, μιλώντας για την περιβόητη λίστα, είχε πει ότι τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ ήταν διαφανή και αφορούσαν την αναγνωσιμότητα και τον αριθμό των εργαζομένων στο καθένα.
Προχθές, ο Κυρ. Μητσοτάκης άδειασε τον Στ. Πέτσα λέγοντας ότι τα κριτήρια τα όρισε η ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε να μοιράσει τα ποσά. Χθες ο Β. Μαρινάκης άδειασε και τους δύο -κυρίως όμως τον Μητσοτάκη- δηλώνοντας ότι επιστρέφει τα χρήματα της καμπάνιας γιατί δεν συντάσσεται «με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων».
Δεν ξέρουμε γιατί ο Β. Μαρινάκης έκανε αυτή την κίνηση με την οποία δηλώνει την πολιτική του αυτονομία από τον Κυρ. Μητσοτάκη.
Οι λόγοι του μπορεί να είναι προσωπικοί, μπορεί να αφορούν επιχειρηματικούς ανταγωνισμούς ή μπορεί να είναι και πολιτικοί και να αφορούν υπόγειες αντιπαραθέσεις στο στρατόπεδο της Ν.Δ. Δεν μας αφορά. Ας ανησυχήσει γι’ αυτό ο Κυρ. Μητσοτάκης.
Αυτό όμως που χρειάζεται να υπογραμμίσουμε είναι ότι οι καταγγελίες για αδιαφάνεια και σκανδαλώδη διαχείριση των κονδυλίων της καμπάνιας δεν προέρχονται πλέον μόνο από την αντιπολίτευση.
Ακόμα και η «Καθημερινή», που ανήκει επίσης στην ομάδα των υπερευνοημένων μέσων, μίλησε χθες για «γκρίζα σημεία» και για ιστοσελίδες που δεν καταγράφονται σε καμία λίστα επισκεψιμότητας. Και θέτει το ερώτημα με ποια κριτήρια μοιράστηκαν τα χρήματα αυτά.
Στην κυβέρνηση προτιμούν να κάνουν τους χαζούς και να μην απαντούν σ’ αυτή την κατακραυγή, η οποία και μετά τις χθεσινές παρεμβάσεις δικών της μέσων εξελίσσεται σε κανονικό ρεζιλίκι.
Να δούμε πόσο θ’ αντέξουν. Γιατί, όπως έχουμε πει από χθες, έπεται και συνέχεια.
Από το κύριο άρθρο της “Αυγής”