«Είναι αδιανόητο, η ολιγωρία και η καθυστέρηση σε ειλημμένες αποφάσεις και οι δρομολογημένοι διορισμοί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, να παρουσιάζονται ως επιτεύγματα τους».
Η οικειοποίηση του έργου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σε πολλούς τομείς είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της κυβέρνησης της ΝΔ. Τελευταίο και απολύτως προκλητικό είναι η παρουσίαση των διορισμών στην ειδική αγωγή ως έργο της ΝΔ, ως έγνοια τους και ως κατόρθωμα.
Είναι αδιανόητο, όταν όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει καλά την θέση που είχε η ειδική αγωγή και την παραμέληση της από τις κυβερνήσεις πριν το 2015. Ολη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει ότι αυτά τα παιδιά αντιμετωπίζονταν ως «παιδιά ενός κατώτερου θεού» , όπως γνωρίζει πότε και από ποιον δόθηκε για πρώτη φορά «στην ιστορία της χώρας» η απαραίτητη σημασία στην Ειδική Αγωγή. Θυμόμαστε καλά!
Είναι αδιανόητο, η ολιγωρία και η καθυστέρηση ,σε ειλημμένες αποφάσεις και οι δρομολογημένοι διορισμοί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, να παρουσιάζονται ως επιτεύγματα τους. Κανονικά θα έπρεπε να απολογούνται γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ να κάνουν αυτούς τους διορισμούς αλλά και για τους διορισμούς των 10.500 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, απόφαση που ελήφθη με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου με αντίστοιχη πρόβλεψη πιστώσεων στο Μεσοπρόθεσμό Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022.
Η αλήθεια που δεν κρύβεται είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προέβλεψε τα απαιτούμενα κονδύλια στον προϋπολογισμό του 2019 (22 εκ. ευρώ) και ότι ο σχεδιασμός και η προκήρυξη για τις 4.500 μόνιμες προσλήψεις πραγματοποιήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση. Αυτή η κυβέρνηση το μόνο που έκανε και δικαιούται να πανηγυρίζει μαζί με όλα τα άλλα είναι ότι καθυστέρησε.
Ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας ,είχε εξαγγείλει τις 4.500 προσλήψεις στην ειδική αγωγή ,οι οποίες μαζί με τις 3.000 προσλήψεις για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» ,έφθαναν τις 7.500, καθ’ υπέρβαση του κανόνα μία πρόσληψη για κάθε μία απόλυση.
Αυτά για τα οποία μπορεί να επιχαίρει η κυβέρνηση της ΝΔ γιατί είναι αποκλειστικά δικό της έργο ,είναι η προσπάθεια να καταστρέψει το Δημόσιο σχολείο και την Επαγγελματική-Τεχνική εκπαίδευση. Ότι και να κάνουν δεν ξεχνιέται, το κλείσιμο τομέων-ειδικοτήτων, η διαθεσιμότητα-απόλυση 2500 εκπαιδευτικών, η απαξίωση του Δημόσιου Σχολείου. Ότι και να λένε δεν ξεχνιέται ,ότι όλα τα έκαναν για να κάνουν δωράκια όπως το συνηθίζουν σε σχολάρχες και ιδιωτικά συμφέροντα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα, μαζί με έναν ακραίο συντηρητισμό, επιβολή, τιμωρητική διάθεση για τον μαθητή ,διεύρυνση των ανισοτήτων, αυταρχισμό και πολύ υποκρισία.
Όλα τους τα πεπραγμένα και το νέο πολυνομοσχέδιο αποδεικνύουν ότι καθόλου δεν νοιάζονται δια την Δημόσια Παιδεία, για την εκπαίδευση και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών.