Για το δήμο Ηρακλείου έγραφε το Candiadoc και έκανε προσφυγή ο Η. Λυγερός, ο… Καλλέργος Βουλγαράκης απαντά (και υβρίζει) για τις χαριστικές συμβάσεις!
Αυτό δεν είχαμε δει μόνο σε αυτή την πόλη της διαπλοκής (ναι, προφανώς η αναφορά είναι για το Ηράκλειο) το είδαμε κι αυτό. Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, Καλλέργος Βουλγαράκης, στέλεχος της ΝΔ και προηγούμενος πρόεδρος της ΝΟΔΕ, απαντά στο candiadoc, σχετικά με τη νέα χαριστική σύμβαση που κάνει δώρο στο Αστικό ΚΤΕΛ ο δήμος Ηρακλείου, αλλά και την προσφυγή των “Ενεργών Πολιτών” και του Ηλία Λυγερού σε σχέση με τη νομιμότητα των χειρισμών του δήμου. Ναι, δεν απαντά ο δήμος Ηρακλείου, αλλά ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ!
Και μάλιστα ο (μόνιμος) πρόεδρος μιας ιδιωτικής εταιρείας φτάνει στο σημείο να προκαλεί με τη φρασεολογία του τόσο τον Ηλία Λυγερό, τον οποίο χαρακτηρίζει (χωρίς να τον ονομάζει) “πολιτικάντη” όσο και τους δημοσιογράφους του Candiadoc ως… “ψευδορεπόρτερ”!
Μαθήματα χυδαιολογίας από έναν άνθρωπο της πιάτσας… Το πού βρίσκει το θράσος να προκαλεί έτσι και να στοχοποιεί, ας το αναζητήσουμε στους χειρισμούς και την ανοχή του δήμου Ηρακλείου. Εκείνου που σιωπά για να απαντά (δεν είναι η πρώτη φορά) ο κ. Βουλγαράκης…
Η ανακοίνωση αναφέρεται:
Τελευταία και με αφορμή την προσφυγή κατά της απόφασης της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Ηρακλείου έχουν δει το φως της δημοσιότητας απίθανα ψεύδη αλλά και προσωπικές επιθέσεις κατά του προέδρου του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας για να πληροφορηθεί ο Ηρακλειώτης ποια είναι η πραγματικότητα και να μην παραπλανείται από πολιτικάντηδες και ψευδορεπόρτερ σας παραθέτουμε τα παρακάτω ακριβή στοιχεία που αφορούν την λειτουργία των ΜΙΝΙ BUS και την ΔΩΡΕΑΝ μεταφορά των πολιτών.
Καταρχήν ως προς την αποκλειστικότητα του δικαιώματος του έργου αστικής συγκοινωνίας στην πόλη του Ηρακλείου.
Ο νόμος 2963/2001 προέβλεπε καταληκτική ημερομηνία την 31 Δεκεμβρίου 2019. Όμως με το νόμο 4568/2018 (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ) και στο άρθρο 49 ορίστηκε ότι: << Ισχύς διατάξεων για τις αστικές επιβατικές μεταφορές. Μέχρι την ανάληψη ανά περιοχή του μεταφορικού έργου κατά τις διατάξεις του παρόντος , εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις που αφορούν την οργάνωση και τη λειτουργία των δημόσιων αστικών οδικών μεταφορών επιβατών.>>
Η παραπάνω διάταξη νόμου αποκρύπτεται από όλους με προφανή σκοπιμότητα, ενώ αναφέρονται άλλες διατάξεις που προφανώς δεν ισχύουν προς το παρόν και πάντως έως ότου διεξαχθεί διεθνής διαγωνισμός για το έργο της Αστικής Περιοχής Ηρακλείου.
Παραθέτουμε στην συνέχεια Οικονομικά στοιχεία που αφορούν την λειτουργία των δύο γραμμών (κόκκινη – μπλε) για το έτος 2019.
Απασχοληθέντα λεωφορεία 4(τέσσερα).
Ώρες εργασίας καθημερινά 16(δεκαέξι).
Δρομολόγια καθημερινά 128(εκατόν είκοσι οχτώ)
Οδηγοί τακτικοί καθημερινά 8(οχτώ).
Εφεδρικοί οδηγοί 4(τέσσερις) για ρεπό άδειες κ.τ.λ.
Μεταφερθέντες επιβάτες 650.000 περίπου.
Εισπραχθέντα Ευρώ με Φ.Π.Α. 519.841,62 €
Φ.Π.Α. 24 % 100.614,51 €
Υπόλοιπο 419.227,11 €.
Μισθοδοσία οδηγών 20.650 * 12 = 247.800 €
Καύσιμα – Λιπαντικά – Συντήρηση 13.800 * 12 = 165.600 €
Σύνολο εξόδων 413.800
Υπόλοιπο προ φόρων 5.827,11
Φόρος 24 % 1.398,51
Καθαρό υπόλοιπο 4.428,60
Και ερωτάται, αν ο Δήμος μόνος του εκτελούσε τις δύο αυτές γραμμές όπως επιθυμούν ορισμένοι που δεν γνωρίζουν τα κόστη δε θα δαπανούσε χρήματα; Τους εργαζομένους και τα έξοδα κίνησης πέρα από την αγορά των λεωφορείων ποιος θα τα πλήρωνε;
Εκτός των παραπάνω με την λειτουργία των δύο γραμμών τις οποίες το Κ.Τ.Ε.Λ. εκτελούσε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον Ιανουάριο και των Φεβρουάριο του 2018 μέχρι την υπογραφή της πρώτης σύμβασης υπάρχει πραγματική απώλεια περίπου 300.000 τριακοσίων χιλιάδων επιβατών το χρόνο από τις τακτικές γραμμές. Τέλος το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. δεν είναι του Προέδρου, ανήκει στους 160 μετόχους του η πλειοψηφία των οποίων εργάζονται σαν οδηγοί και στους 200 εργαζομένους του.
Να σταματήσει λοιπόν η παραπληροφόρηση του Ηρακλειώτη και η στοχοποίησή μας γιατί το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. όπως συνεργαζόταν με την προηγούμενη Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να συνεργάζεται και με την παρούσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.