Μια νέα χαριστική σύμβαση κάνει δώρο στο Αστικό ΚΤΕΛ, την εταιρεία του πρώην προέδρου της ΝΟΔΕ Ηρακλείου της ΝΔ, Καλλέργου Βουλγαράκη, ο δήμος Ηρακλείου! Μετά τις σκανδαλώδεις συμβάσεις του 2018 και του 2019 και την παράτασή τους για το 2020 (με απόφαση μάλιστα λίγες ώρες πριν την Πρωτοχρονιά!) σύμφωνα με τις οποίες το ΚΤΕΛ θα εισέπραττε 500.000 ευρώ και πλέον για κάθε έτος από το δήμο προκειμένου να κάνει… δωρεάν δρομολόγια στο κέντρο σε δυο γραμμές, τώρα διαμορφώνει και τρίτη γραμμή.
Αυτή τη φορά ο δήμος πληρώνει πλουσιοπάροχα (130.000 €) για 6 μήνες προκειμένου να θέσει σε λειτουργία τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που αγόρασε στη γραμμή κέντρο – λεωφ. Κνωσού, στο ύψος της γέφυρας της εθνικής οδού. Με τη διαφορά ότι τα οχήματα που θα δρομολογηθούν σε αυτό που ονομάστηκε “3η γραμμή mini bus”, ανήκουν στο δήμο Ηρακλείου κι όχι στο ΚΤΕΛ! Δηλαδή, ο δήμος Ηρακλείου παραχωρεί ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που του ανήκουν ώστε να τα χρησιμοποιήσει το ΚΤΕΛ του κ. Βουλγαράκη και θα τον πληρώσει από πάνω!
Δείτε: Ήρθε το δεύτερο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο του Δήμου Ηρακλείου
Ήρθε το πρώτο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο στο Ηράκλειο
Ήδη η Οικονομική Επιτροπή του δήμου αποφάσισε να προχωρήσει τη σκανδαλώδη σύμβαση. Μάλιστα στην τηλεδιάσκεψη που έγινε εν μέσω καραντίνας στις 12 Μαΐου, δεν πήραν μέρος σε ένδειξη αντίθεσης, οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης, δηλαδή ο Ηλίας Λυγερός και οι εκπρόσωποι της παράταξης Κουράκη Δημήτρης, Αγαπάκης, Γιώργος Αγριμανάκης και Φανούρης Ζαμπετάκης.
Η εξέλιξη αυτή πάντως εκθέτει προσωπικά τον ίδιο τον δήμαρχο Ηρακλείου, καθώς ο ίδιος, μετά από σχετικό δημοσίευμα του Candiadoc, είχε διαψεύσει ότι ο δήμος σχεδιάζει να παραχωρήσει τα ηλεκτροκίνητα στο ΚΤΕΛ.
Στις 16 Οκτωβρίου 2019, γράφαμε: (Δείτε σχετικά Κύριε δήμαρχε Ηρακλείου, πάμε για ένα δεύτερο σκάνδαλο υπέρ του ΚΤΕΛ του πρώην προέδρου της ΝΟΔΕ;)
“Είναι αλήθεια ότι σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο δήμαρχος Ηρακλείου, αφού στην ουσία απέρριψε τη σκέψη για δημοτική συγκοινωνία στο Ηράκλειο (θέμα που συζητείται περίπου από τις αρχές της δεκαετίας του 1980), κατέθεσε τη σκέψη (μόνο;) για αγορά δυο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων από το δήμο Ηρακλείου και την παραχώρησή τους στη συνέχεια στο ιδιωτικό αστικό ΚΤΕΛ ώστε να ενταχθούν στην κυκλοφορία;
Αν αυτή η δήλωση πράγματι είναι ακριβής (μου τη μεταφέρουν, δεν την άκουσα) τότε μιλάμε για ένα δεύτερο σκάνδαλο από τη δημοτική αρχή Ηρακλείου, υπέρ του ιδιωτικού αστικού ΚΤΕΛ του πρώην προέδρου της ΝΟΔΕ Ηρακλείου, Καλλέργου Βουλγαράκη…”
Την επομένη (17 Οκτωβρίου 2019) ο δήμαρχος απαντούσε, ανάμεσα στα άλλα ότι τα ηλεκτροκίνητα “δε θα δοθούν στο ΚΤΕΛ παρά μόνο για τη δοκιμαστική λειτουργία, καθώς μόνο εκείνο μπορεί να τα θέσει σε κυκλοφορία στην πόλη”
Φυσικά στην απόφαση, όπως μπορείτε να διαβάσετε, ουδεμία αναφορά γίνεται για “δοκιμαστική λειτουργία” αλλά για λειτουργία 3 γραμμής mini bus… Και προφανώς δεν είναι “ομόφωνη” παρά μόνο ανάμεσα στα μέλη της δημοτικής αρχής, αφού η αντιπολίτευση είχε αποχωρήσει.