Αναγνώστης μέσω επιστολής του στο Candiadoc, απευθύνει ορισμένα ερωτήματα προς την ΔΕΥΑΗ.
Δείτε αναλυτικά την επιστολή του:
Ερώτηση προς ΔΕΥΑΗ:
Καλησπέρα σε όλους ,
Έχουμε περάσει όπως γνωρίζουμε μια πρωτόγνωρη κρίση ως χώρα , με τις επιπτώσεις στην χώρα και το νησί μας να είναι ανυπολόγιστες.
Χθες στη γειτονιά μου , περιοχή Κατσαμπά υπήρχε ένα θέμα προς συζήτηση.
* Θα έχουμε τις ίδιες χρεώσεις από τη ΔΕΥΑΗ Ηρακλείου όσο αφορά το νερό ;;;
Πρώτον έχουμε συνεχόμενες καλές χρονιές όσο αφορά τη βροχή , με τα φράγματα να είναι γεμάτα παντού.
Ζητάμε από τη ΔΕΥΑΗ από τη στιγμή που η κατανάλωση του νερού είναι με αυξανόμενες κλίμακες χρέωσης , να αλλάξει έστω η μέτρηση , από 6 μηνη να γίνει όπως τη ΔΕΗ τετράμηνη ή το τηλέφωνο δίμηνη.
Η συγκεκριμένη κλίμακα έχει ως συνέπεια να φτάνει πάντα για μια 5 Μέλης οικογένεια έχοντας και λίγα λουλούδια για πότισμα μες στο καλοκαίρι η χρεώσεις σε μέγιστο ύψος χρέωσης.
Είναι αδιανόητο να έχουμε αυξανόμενη κλίμακα και η μέτρηση να είναι εξάμηνη !!!
Ζητάμε μειωμένο χρονικό διάστημα μέτρησης!
Επίσης οι χρεώσεις αποχέτευσης είναι +60% στην αξία του νερού !
Ζητάμε από την ΔΕΥΑΗ και το δήμο Ηρακλείου άμεση αντιμετώπιση του τιμοκαταλόγου νερού μετά από την πρωτοφανή κρίση που βιώνουμε και την αβεβαιότητα αν πάμε αύριο στις δουλειές μας και ΑΝ πάμε τι χρήματα θα βγάλουμε για να καλύψουμε τις υποχρεώσεις μας.
Παρακαλώ την δημοσίευση του παραπάνω μήπως κάποιος ασχοληθεί και απαντήσει στο παραπάνω φλέγον θέμα που απασχολεί τη πόλη του Ηρακλείου.