Ηθική δικαίωση ζητά μία δασκάλα στα Χανιά, η οποία εν μέσω πανδημίας και κλειστών σχολείων δέχθηκε αναφορά, αφού αντί για τον επιβαλλόμενο τρόπο διδασκαλίας μέσω τηλεδιάσκεψης, είχε επιλέξει να απασχολεί δημιουργικά μαθητές δημοτικού μέσω mail και blogs.
Συγκεκριμένα, στέλεχος ενός από τα τρία σχολεία που εργάζεται προχώρησε σε έγγραφη αναφορά εναντίον της, κατηγορώντας την για άρνηση εκτέλεσης καθηκόντων. Ως σχετικά έγγραφα μάλιστα αναφέρονται η ΚΥΑ και τα 4 κείμενα-οδηγίες του Υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων από μέλη της Αγωνιστική Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί που έδωσαν το παρών κατήγγειλαν την επιβολή συγκεκριμένων τρόπων επικοινωνίας των ίδιων με τους μαθητές τους, με την εν λόγω δασκάλα να ξεκαθαρίζει από την αρχή οτι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να σταθεί ως υποχρεωτικό μέσο διδασκαλίας, αφού «ακυρώνει» τόσο το καθολικό της εκπαίδευσης, δεδομένου οτι δεν έχουν όλα τα παιδιά τα μέσα για να παρακολουθήσουν, ενώ καταστρατηγεί και το εργασιακό ωράριο, από την στιγμή που εν μέσω διακοπών του Πάσχα οι εκπαιδευτικοί καλούνται, μεσημέρι και απόγευμα μάλιστα, να εργαστούν.
Ακόμη, σχολίασε οτι το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε δάσκαλος είναι διαθέσιμο προς… αξιολόγηση, με οτι αυτό μπορεί να σημαίνει για το μέλλον.
Όπως επισήμανε από την πλευρά της η εκλεγμένη στο ΔΣ του Συλλόγου δασκάλων Μαρία Γιαννάκη, η αναφορά έχει γίνει για να δουλέψει η συνάδελφος με τον τρόπο που επιθυμεί η διοίκηση του σχολείου. Τόνισε χαρακτηριστικά οτι οι εκπαιδευτικοί στάθηκαν από μόνοι τους στο πλευρό των μαθητών τους χωρίς να περιμένουν τις καθυστερημένες οδηγίες του υπουργείου, ενώ δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο στήριξης μαθητών και εκπαιδευτικών στην διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Έκλεισε κάνοντας λόγο για κρατική ευθύνη, την οποία πρέπει να την αναλάβουν όσοι ασκούν πίεση και επιφέρουν μία κατάσταση που επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την εκπαίδευση.
Ακόμα έκανε λόγο για θλιβερή περίπτωση, με την πλειοψηφία του ΔΣ να μην καταγγέλλει την αναφορά της εκπαιδευτικού.