Ανακοίνωση εξέδωσε το ΔΣ του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, μέσω της οποίας απαντά στην καταγγελία στην οποία προχώρησε προχθές το σωματείο Ταξί Ηρακλείου, στην οποία αναφερόταν ότι τέθηκαν εκτός συμβουλίου δύο μέλη του ΟΛΗ επειδή εκφράστηκαν θετικά υπέρ των ταξιτζήδων.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωση του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, αναφέρεται:
Κανονικά δεν θα έπρεπε το Δ.Σ. του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. να ασχοληθεί με την Απαράδεκτη- υβριστική και ανήθικη ανακοίνωση του Σωματείου ταξί όμως για αποκατάσταση της αλήθειας και της πραγματικότητας είμαστε υποχρεωμένοι να απαντήσουμε.
Και ερωτούμε:
- Από πού «αγόρασαν» τα ταξί το λιμάνι και δεν έχει δικαίωμα το Αστικό ΚΤΕΛ να μπει μέσα;
- Γιατί στερούν το δικαίωμα επιλογής μέσου μετακίνησης από τον Ηρακλειώτη ή επισκέπτη κατά την από και προς το λιμάνι μετακίνηση του;
- Γιατί είναι υποχρεωμένος ο πολίτης να χρησιμοποιεί μόνο το ταξί από και προς το λιμάνι και όχι το Αστικό ΚΤΕΛ με το μικρότερο κόστος;
- Γνωρίζουν ότι στα Χανιά στο λιμάνι αλλά και σε όλα τα Λιμάνια δίπλα από το καράβι ξεκινούν τα ταξί, το Υπεραστικό αλλά και το Αστικό ΚΤΕΛ παρέχοντας στο πολίτη το δικαίωμα της επιλογής;
- Γιατί τα ταξί στο Ηράκλειο στο λιμάνι δε χρησιμοποιούν την αφετηρία που τους έχει ορίσει ο ΟΛΗ αλλά σταθμεύουν δίπλα στα καράβια;
- Γιατί στο Λιμάνι του Ηρακλείου απαγορεύεται να είναι μέσα το Αστικό ΚΤΕΛ ενώ είναι μέσα τα ταξί και τα τουριστικά λεωφορεία αλλά και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ;
- «ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΙΤΑ» ζητούν οι ταξιτζίδες για να είναι μόνο αυτοί μέσα αλλά το Αστικό ΚΤΕΛ έξω;
Τέλος για τα περί δόλων και μεθοδεύσεων και προσωπικού συμφέροντος σας γνωρίζουμε ότι η Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Ηρακλείου Α.Ε. έχει 43.000(σαράντα τρεις χιλιάδες) μετοχές τις οποίες έχουν 149 μέτοχοι κανένας εκ των οποίων δεν έχει πάνω από 1.000 (χίλιες) ο δε ο πρόεδρος του Κ.Τ.Ε.Λ. έχει πολύ λιγότερες από 1.000 (χίλιες).