Βασίλης Λαμπρινός: «Η ικανοποίηση των παιδιών και των καθηγητών τους είναι η καλύτερη επιβράβευση»
Αυτοψία στις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη στα σχολικά συγκροτήματα του 3ου Ενιαίου Λυκείου στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και το 4ου Ενιαίου Λυκείου στην οδό Φιλιππουπόλεως, στην Θέρισσο έκανε το πρωί της Τετάρτης 26 Φεβρουαρίου ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Γιάννη Αναστασάκη και στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Στο 3ο Λύκειο στη Λεωφόρο Δημοκρατίας, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ηρακλείου προχώρησε στην επισκευή των όψεων του κτηρίου καθώς και στην επισκευή της μόνωσης, την αντικατάσταση των υδρορροών και σε ελαιοχρωματισμούς.
Στο 4ο Λύκειο στην οδό Φιλιππουπόλεως, έχουν ήδη γίνει και συνεχίζονται εργασίες καθαίρεσης στηθαίων και τοποθέτησης νέων κιγκλιδωμάτων, επισκευές στην μόνωση των κτιρίων κ.ά
Οι παρεμβάσεις και στα δύο σχολικά συγκροτήματα πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του έργου «επισκευή, συντήρηση σχολικών κτηρίων και αύλειων χώρων του Δήμου Ηρακλείου» που βρίσκεται σε εξέλιξη, με συνολικό προϋπολογισμό μελέτης της τάξης των 2.100.000 ευρώ και τελικό ποσό σύμβασης τις 858.397,33 ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Φιλόδημος».
Εργασίες έχουν γίνει επίσης στο νηπιαγωγείο των Δαφνών, στο Βενεράτο, στο 15ο Δημοτικό σχολείο στον Μασταμπά και προγραμματίζονται σε πολλά ακόμα σχολεία.
Ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τους καθηγητές αλλά και τους μαθητές των σχολείων, οι οποίοι του εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις σημαντικές βελτιώσεις που προχωρούν στα σχολικά τους συγκροτήματα.
Αμέσως μετά την επίσκεψη ο Δήμαρχος δήλωσε: «Θέλουμε οι μαθητές της πόλης αλλά και οι καθηγητές τους, να βιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα σε χώρους ασφαλείς και όσο το δυνατόν ευχάριστους. Για αυτό συνεχίζουμε τις εργασίες στα σχολικά συγκροτήματα της πόλης.
Το 3ο και το 4ο Λύκειο αποτελούν δυο μόνο παραδείγματα χρόνιων προβλημάτων, που αντιμετωπίστηκαν αποτελεσματικά, με μεθοδικότητα και ολοκληρωμένο σχεδιασμό.
Προχωράμε, με τον ίδιο τρόπο, πάντα σε συνεννόηση με το εκπαιδευτικό προσωπικό που γνωρίζει καλύτερα από τον καθέναν τις ανάγκες των κτιρίων. Η δική τους ικανοποίηση, όπως και η ικανοποίηση των παιδιών και των γονιών τους, αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση».