Ολοκληρώθηκε η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, που υλοποίησε τη φετινή σεζόν, μέσω του ευρωπαϊκού έργου BLUEISLANDS – Interreg Med, με μηνύματα για την πρόληψη αποβλήτων, την προστασία των ακτών και θαλασσών, την αποφυγή μίας χρήσης πλαστικών και την ανεξέλεγκτη απόρριψη αποτσίγαρων στις ακτές.
Στελέχη της Δ/νσης Περιβάλλοντος της Περιφέρειας πραγματοποίησαν συνεχόμενες εκδηλώσεις ενημέρωσης σε κατάλληλους χώρους συνάθροισης επισκεπτών – τουριστών σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Στο Ενυδρείο – θαλασσόκοσμος στις Γούρνες Ηρακλείου, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, σε παραλίες του Ηρακλείου και Ρεθύμνου, στο αεροδρόμιο Χανίων και Ηρακλείου, στο παλιό λιμάνι Χανίων στο λιμάνι Ρεθύμνου, στη λίμνη του Αγίου Νικόλαου, σε επιλεγμένα ξενοδοχεία, σε εστιατόρια και καφετέριες.
Με σύνθημα το «mind your personal waste» – (σκεφτείτε τα προσωπικά σας απόβλητα) και σκίτσο τον κάβουρα με μία πλαστική σακούλα στο κεφάλι, το κυνήγι έγινε διασκεδαστικό και οι τουρίστες έδειχναν να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα της Περιφέρειας. Άκουσαν με ενδιαφέρον, πήραν μέρος στη συζήτηση , επιβράβευσαν την προσπάθεια, αρκετοί επέκριναν το υφιστάμενο σύστημα διαχείρισης, αλλά σίγουρα εμπέδωσαν ότι στην Κρήτη ενδιαφερόμαστε και θέλουμε να προστατεύσουμε το φυσικό και παράκτιο περιβάλλον μας.
Θα ακολουθήσει το χειμώνα που έρχεται ένα δυναμικό πρόγραμμα ενημέρωσης και δικτύωσης των Δήμων, των τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στους ξενοδόχους, των επιμελητηρίων, των συλλόγων ξενοδόχων και Φορέων Διαχείρισης Αποβλήτων, με σκοπό την ενεργοποίηση όλων των εμπλεκομένων στην επίτευξη των υψηλών στόχων διαλογής στην πηγή και ανακύκλωσης των αστικών απορριμμάτων, αλλά και στις απαιτούμενες ενέργειες για την πρόληψη και μείωση των πλαστικών μίας χρήσης. Στόχος να είμαστε πιο οργανωμένοι, φιλοπεριβαλλοντικοί και βιώσιμοι για την επόμενη τουριστική σεζόν.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Δ/νση Περιβάλλοντος και Χωρικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Κρήτης email: d.pexws@crete.gov.gr ή στα τηλ. 2813 410110, 18, 23, 24, 25.