Για τη χρήση συμβόλων
«Θα το πάω μέχρι τέλους» δήλωσε ο επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας, για τη διαμάχη που ξεκίνησε με την Coca Cola και τη διαφημιστική καμπάνια με τον Παρθενώνα και τη Βουλή των Ελλήνων.
Ο Γ. Μαρλαφέκας μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο των διεθνών αγώνων αυτοκινήτου PICK Πάτρας ανέφερε πως σε συνέχεια της προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου και Επικοινωνίας (ΣΕΕ) και ανεξάρτητα από την απόφαση που αυτό θα εκδώσει, σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον της Coca Cola καθώς και του αρμόδιου υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να προασπίσει τα συμφέροντα της επιχείρησής του.
Ξεκαθάρισε πως θα προσφύγει στη δικαιοσύνη ακόμη και στην περίπτωση που Βίκος και ΕΨΑ, οι άλλες δυο ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών με τις οποίες προσέφυγε από κοινού στο ΣΕΕ δεν ακολουθήσουν ενώ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του, για τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού, παρ’ ότι όπως είπε είχε ενημερωθεί έγκαιρα.
Υπογράμμισε πως δεν έχει καταλήξει ακόμη στα νομικά εργαλεία που θα επιστρατεύσει, εάν δηλαδή θα υποβάλλει μήνυση ή θα προχωρήσει στην κατάθεση αντέγκλησης, σημειώνοντας πως αυτή είναι μια στρατηγική απόφαση κάτι που θα εξετάζει σε συνεννόηση με τους νομικούς του συμβούλους. Ο ιδιοκτήτης της Λουξ διευκρίνισε πως στόχος της προσφυγής στη δικαιοσύνη δεν είναι η αποζημίωση, αλλά να σταματήσει η αυθαιρεσία στη χρήση των εθνικών συμβόλων για επιχειρηματικό όφελος, από οποιονδήποτε στο μέλλον.
«Προχώρησαν στην καμπάνια αυτή χωρίς να έχουν πάρει άδεια από το υπουργείο… Δεν θα επιτρέψουμε τέτοιες πρακτικές να γίνουν θέσφατο», είπε χαρακτηριστικά, για να συμπληρώσει πως είναι μια επιθετική κίνηση και θα προσπαθήσει να την ανακόψει.
Τι απαντά η Coca-Cola Hellas
Πηγές της Coca Cola Hellas, σχολιάζοντας την πρόθεση ανταγωνιστριών εταιρειών να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, αναφέρουν πως ο τουρισμός και η ανάδειξη της Ελλάδας διεθνώς αποτελούν για την εταιρεία προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς.
Επισημαίνουν, μάλιστα, πως η Coca-Cola στην Ελλάδα εδώ και τρία χρόνια στηρίζει σταθερά τον ελληνικό τουρισμό, προωθώντας δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, μέσα από τα συλλεκτικά μπουκάλια, χρησιμοποιώντας ως Μέσο μια διεθνώς αναγνωρίσιμη μάρκα και ένα πασίγνωστο σύμβολο (το μπουκάλι της Coca-Cola).
Υπογραμμίζουν πως η Coca-Cola σέβεται τον νόμο και τους θεσμούς, και λειτουργεί στο πλαίσιο των κανόνων και της επιχειρηματικής δεοντολογίας. Συγχρόνως τονίζουν πως δεν θα προέβαινε ποτέ σε παράνομες ή μη εγκεκριμένες δράσεις που θα έθεταν σε ρίσκο τη φήμη και την αξιοπιστία της ενώ κλείνουν λέγοντας πως οι εντυπώσεις που ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου δημιουργούν σε βάρος της εταιρείας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι λανθασμένες, διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών της εταιρείας και τον ουσιαστικό σκοπό της καμπάνιας, που είναι η στήριξη του ελληνικού τουρισμού.
Tvxs.gr