Για παραγωγή fake news κατηγορεί τον Ηρακλειώτης ευρωβουλευτή της ΝΔ, Μανώλη Κεφαλογιάννη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, Σταύρος Αραχωβίτης. Αφορμή χθεσινές δηλώσεις του κ. Κεφαλογιάννη με τον τίτλο “η καταστροφική τροπολογία της πλήρους εξωτερικής σύγκλισης που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υιοθετείται στη νέα ΚΑΠ”.
“Ουδέποτε στήριξε ή υπέγραψε τέτοια τροπολογία ο ΣΥΡΙΖΑ”, απαντά ο κ. Αραχωβίτης, που καταγγέλλει ότι ο κ. Κεφαλογιάννης συνεχίσει να κάνει ψευδείς αναφορές, όπως είχε κάνει πρόσφατα και η υφυπουργός της ΝΔ κ. Αραμπατζή.
Να θυμίσουμε ότι ο Μ. Κεφαλογιάννης είχε εκτεθεί και πάλι τον περασμένο Μάιο, λίγο πριν τις εκλογές, όταν παρουσίασε μια φωτογραφία του δικτάτορα Παπαδόπουλου με τον…”πατέρα του Αλέξη Τσίπρα”, που δεν ήταν άλλος από τον χουντικό υφυπουρό Διομήδη Αγγελόπουλο, κι όχι φυσικά ο πατέρας του τότε πρωθυπουργού.
Δείτε: Πώς εκτέθηκε ο Μ. Κεφαλογιάννης: Παρουσίασε χουντικό υπουργό σαν… πατέρα του Α. Τσίπρα! (βίντεο)
Η απάντηση του Σταύρου Αραχωβίτη
Η παλιά συνήθεια της παραγωγής fake news δεν κόβεται
Με βαρέλι χωρίς πάτο μοιάζει η συνεχιζόμενη δημαγωγία και η παλιά «συνήθεια» της παραγωγής fake news από τα μέλη της Κυβέρνησης, εντός και εκτός της χώρας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι χθεσινές δηλώσεις του Ευρωβουλευτή της Ν.Δ Μ Κεφαλογιάννη περί δήθεν «καταστροφικής τροπολογίας για τους Έλληνες αγρότες που προέβλεπε την πλήρη εξωτερική σύγκλιση των δικαιωµάτων ενιαίας ενίσχυσης, την οποία πρότεινε η GUE/NGL η πολιτική οικογένεια στην οποία ανήκει ο ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς κανείς εκ των τότε ευρωβουλευτών του να αντιδράσει».
Να υπενθυμίσουμε στον κ. Κεφαλογιάννη και τους ευρωβουλευτές του κόμματός του, για ΜΙΑ ακόμη φορά, όπως είχαμε θυμίσει και στη σημερινή Υφυπουργό ΑΑ&Τ κ Αραμπατζή από την 1η Απριλίου 2019 ότι «οι Έλληνες ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε υπέγραψαν τέτοια τροπολογία. Αντίθετα, σε αντίστοιχη τροπολογία που κατέθεσε το Ε.Λ.Κ τήρησαν αρνητική στάση, πλήρως ευθυγραμμιζόμενοι με την εθνική θέση του ΥπΑΑΤ. Από την πρώτη στιγμή διαψεύστηκε από τον ευρωβουλευτή Δημήτρη Παπαδημούλη η σχετική είδηση που αποτελεί ένα ακόμα fake new της ΝΔ στην άγονη προσπάθειά της να διασωθεί στη συνείδηση των αγροτών».
Δείτε σχετικά:
Αξίζει να προσθέσουμε την τότε δήλωση του Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Παπαδημούλη (29.03.19) για να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα: «Μια τροπολογία που δεν συνυπογράφει κανένας ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν έχει καν συζητηθεί στην επιτροπή Αγροτικής Ανάπτυξης του Ευρωκοινοβουλίου και την οποία συνυπογράφουν οι Πράσινοι και ένας Ιρλανδός ευρωβουλευτής της GUE/NGL, γίνεται ξαφνικά πρώτη είδηση! Στο ίδιο έγγραφο που επικαλείται η ΝΔ, αποδεικνύεται ότι κανένας ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει υπογράψει αυτή την τροπολογία. Οι ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν στηρίζουν αυτό που συκοφαντικά αναφέρει η ΝΔ, αλλά είναι και ριζικά αντίθετοι, γιατί αντιστρατεύεται πλήρως τα συμφέροντα της Ελλάδας και των ελλήνων αγροτών».
Η χθεσινή ανακοίνωση και δήλωση Κεφαλογιάννη
«Λίγο πριν τη λήξη της προηγούμενης περιόδου του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου η GUE/NGL η πολιτική οικογένεια στην οποία ανήκει ο ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς κανείς εκ των τότε ευρωβουλευτών του να αντιδράσει, είχε προτείνει μία καταστροφική τροπολογία για τους Έλληνες αγρότες που προέβλεπε την πλήρη εξωτερική σύγκλιση των δικαιωµάτων ενιαίας ενίσχυσης, δηλαδή, µια κοινή στρεµµατική ενίσχυση σε όλες τις χώρες – µέλη της Ε.Ε.
Με συντονισμένες ενέργειες και παρέμβασή μου στο ΕΛΚ η συγκεκριμένη καταστροφική τροπολογία δεν πέρασε με τις ψήφους των ευρωβουλευτών του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος. Αν γινόταν δεκτή θα σήμαινε μείωση κατά 50% περίπου των ελληνικών επιδοτήσεων.
Σε πρόσφατη ερώτησή μου προς τον Επίτροπο Γεωργίας Φιλ Χόγκαν ζητούσα να πληροφορηθώ αν η Επιτροπή σκοπεύει να προτείνει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των άμεσων ενισχύσεων καθώς σε περίπτωση εφαρμογής πλήρους εξωτερικής σύγκλισης μεγάλος αριθμός μικρών εκμεταλλεύσεων στην Ελλάδα θα καταστεί μη βιώσιμος και η γεωργική δραστηριότητα θα εγκαταλειφθεί με σοβαρότατες συνέπειες για την οικονομία και την κοινωνική συνοχή.
Η χώρα μας έχει σημαντικές διαφορές στη διάρθρωση της γεωργίας της συγκριτικά με άλλα κράτη μέλη, όπως για παράδειγμα ότι το 80,7% των άμεσων ενισχύσεων πηγαίνει σε εκμεταλλεύσεις μικρότερες των 50 εκταρίων, η μέση στήριξη ανά εκμετάλλευση είναι μόλις 3.000 ευρώ, η οποία αντιστοιχεί στο 49% του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η αναλογία του γεωργικού σε σχέση με το μέσο εισόδημα είναι δυσμενέστερη.
Σύμφωνα με την απάντηση του Φιλ Χόγκαν η πρόταση της Επιτροπής για την περίοδο 2021-2027 δεν προβλέπει τη χρήση άλλων παραμέτρων για τον υπολογισμό των άμεσων ενισχύσεων και το κονδύλιο για τις άμεσες ενισχύσεις για τη χώρα μας θα υποστεί μικρή μόνο μείωση μικρότερη από το 4%.
Κάτι που ασφαλώς σημαίνει ότι οι καταστροφικές πολιτικές της πλήρους εξισωτικής σύγκλισης των δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης δηλαδή μία κοινή στρεμματική ενίσχυση για όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν αποτελούν προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική.»
Αναλυτικά η απάντηση του Επιτρόπου Γεωργίας Φιλ Χόγκαν:
EL E-002481/2019 Απάντηση του κ. Hogan εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (11.9.2019)
Για το τρέχον πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο (ΠΔΠ), οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων συμφώνησαν, τον Φεβρουάριο του 2013, επί σταδιακής σύγκλισης του μέσου επιπέδου άμεσων ενισχύσεων ανά εκτάριο μεταξύ των κρατών μελών.
Όσον αφορά το ΠΔΠ για την περίοδο 2021-2027, η Επιτροπή, με ανακοίνωση της 2ας Μαΐου 2018, πρότεινε τη συνέχιση αυτής της διαδικασίας σταδιακής σύγκλισης του επιπέδου των άμεσων ενισχύσεων μεταξύ των κρατών μελών με βάση τα μέσα επίπεδα ανά γεωργικό εκτάριο. Αυτό σημαίνει ότι για όλα τα κράτη μέλη των οποίων οι άμεσες ενισχύσεις είναι μικρότερες του 90 % του μέσου επιπέδου της ΕΕ των 27 ανά εκτάριο, το χάσμα μεταξύ του μέσου επιπέδου τους και του 90 % του μέσου επιπέδου της ΕΕ θα καλυφθεί κατά 50 % σε διάστημα 6 ετών. Η προτεινόμενη χρηματοδότηση αυτής της ανοδικής σύγκλισης διαφέρει σε σύγκριση με το τρέχον ΠΔΠ. Σύμφωνα με την πρόταση για την περίοδο 2021-2027, όλα τα κράτη μέλη θα συνεισφέρουν στη χρηματοδότηση της σύγκλισης ώστε να αποφευχθούν δυσανάλογες επιδράσεις σε μεμονωμένα κράτη μέλη. Αυτό σημαίνει ότι, σύμφωνα με την πρόταση, το κονδύλιο για τις άμεσες ενισχύσεις για την Ελλάδα θα υποστεί μικρή μόνο μείωση, μικρότερη του 4 %.
Η πρόταση δεν προβλέπει τη χρήση άλλων παραμέτρων, όπως αναφέρεται στην ερώτηση, για τον υπολογισμό.
Η πρόταση για το ΠΔΠ για την περίοδο 2021-2027 βρίσκεται επί του παρόντος υπό συζήτηση στο Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με σκοπό την επίτευξη συμφωνίας, μεταξύ άλλων όσον αφορά τη σύγκλιση των άμεσων ενισχύσεων μεταξύ των κρατών μελών.